Τα σκάφη στα οποία αναφέρεσαι ανήκαν σε εταιρείες ΝΕΠΑ, μια συγκεκριμενη νομικη μορφη ελληνικών εταιριών, οχι off shore, οι οποίες εμφανίστηκαν με νομοσχέδιο Αλογοσκούφη, προκειμένου να "αναπτυχθεί" ο θεσμός της ενοικίασης σκαφών αλλά βασικά να γυρίσουν τα σκάφη σε ελληνική σημαία, ώστε να πληρώνονται κάποια τέλη κλπ.
Το εισόδημα από των εταιριών αυτών από τα ναυλοσύμφωνα ήταν αφορολόγητο, η τρέλα δε είναι ότι μπορούσε όμως να χρησιμοποιηθεί για την κάλυψη ποθεν εσχες.
Όταν λοιπόν το 2010 τα κυνήγησαν αυτά, νομίζω ότι μπορεί να καταργήθηκε η νομική μορφή αυτή, αυτό που έπρεπε να κάνει κάποιος ήταν να το γράψει σε offshore ή στο ονομα του και να πληρώσει ΦΠΑ.
Το 1 εκ που λέει οτι χρωστά ο τυπος που επιασε το ΣΔΟΕ ειναι το ΦΠΑ στο τιμολογιο αφορας. Αλλά, με τα τεκμήρια που έβαλαν και στα μεγάλα σκάφη, είναι πολλά σκάφη παρατημένα διότι δεν δύναται να καλυφτούν αυτά. Οπότε και τα σκάφη μένουν δεμένα και το κράτος δεν εισπράττει ΦΠΑ που θα μπορούσε, το οποίο είναι ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ.