Σελίδα 4 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 75

Θέμα: [E46] M54 αλλαγη λαδιων

  1. #31
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδια τα Μ54 (το 95%) καινε λαδι.. Η BMW δινει φυσιολογικη τη καταναλωση 700γρ στα 1000χλμ (το οποιο φυσικα ειναι αρκετο)..
    Καλο ειναι οσοι εχετε Μ54 με αρκετα χλμ να κοιταξετε την βαλβιδα αναθυμιασεων.. Αυτη η βαλβιδα απο τη μια μερια ειναι συνδεδεμενη με την εισαγωγη (επιστρεφει τα αερια-αναθυμιασεις) και απο την αλλη ριχνει παλι τα λαδια μεσα στο καρτερ.. (επικοινωνει με το μεταλλικο σωληνα που βρισκεται το μετραρι του λαδιου).. Αυτη με το καιρο και την λαδιλα κολλαει με αποτελεσμα τα λαδια ή να χυνονται εξω απο το καρτερ (σκιζει το σωληνακι, εκει θα δειτε διαρροη) ή να πεφτουν στην εισαγωγη και να καιγονται..
    Η αντικατασταση της βοηθαει πολυ στην πτωση της καταναλωσης του λαδιου..
    Αν πιανουν τα χερια σας ειναι ενα καλο DIY δεν θα το ελεγα ευκολο, αλλα υπαρχουν DIY στο e46fanatics και στο youtube (ψαξτε το σαν CCV DIY)..
    Εγω ειδα διαφορα μολις την αντικατεστησα.. Επισης εβαζα 5W30 OEM λαδι και τωρα εχω παρει να δοκιμασω Mobil 1 0W40 γιατι διαβαζω οτι δουλευει καλυτερα το μοτερ και τσιμπαει λιγοτερο.. Θα δειξει..
    Μαλλον ο διακλαδωτηρας ειναι η βαλβιδα αναθυμιασεων.. CCV=Crankcase Vent Valve..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  2. #32
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Περι λαδιων και λιπανσης...
    Εστω οτι εχουμε ενα λαδι μεταβλητου ιξωδους. 5w-30.
    Φανταζομαι λιγο πολυ ολοι μας κατανοουμε την ονομασια, αλλα εχουμε σκεφτει οτι τα νουμερα 5 και 30 δεν τα πιανει ποτε?
    Τα περιφημα πολυτυπα λαδια η λαδια μεταβλητου ιξωδους εχουν ενα και μονο στοχο...
    Να κρατησουν οδο γινεται πιο σταθερο το ιξωδες τους με τις μεταβολες τις θερμοκρασιας...

    Τι κανει το 5 30 μας λοιπον? Κρυο συμπεριφερεται οπως ενα 5αρι σε stp, ενω ζεστο (100βαθμοι κελσιου) συμπεριφερεται οπως ενα 30αρι σε stp.
    Ποτε μα ποτε δεν εχει ιξωδες τριαντα. Σε αντιθεση με ενα μονοτυπο οπως το SAE 30 που σε stp το επιανες 30αρι. Μολις ζεστανοταν αρχιζε να λεπταινει και στους 100 αποκτουσε ενα ιξωδες. Ενα ιξωδες που εγινε σημειο αναφορας για το 5-30 μας, η το 0-30 μας, η το 10-30 μας. Και τα 3 στους 100 θα πιασουν το ιξωδες που πιανει ενα sae 30 στους 100.

    Τι κανει το 5-40? Κρυο σαν 5αρι (5αρι σε stp. Παντα σε stp τα μονοτυπα) ζεστο σα 40αρι.

    Στους 100 βαθμους λοιπον συμπεριφερονται αντιστοιχα οπως ενα 30αρι και 40αρι.
    Αν παρατηρησουμε την καμπυλη του ιξωδους θα δουμε οτι στην θερμοκρασια εκκινησης εχουν τοση διαφορα που δεν φαινεται, ενω στη θερμοκρασια των 100 βαθμων θα παρουσιασει μια μικροτερη πτωση ιξωδους το 40αρι.
    Με ποση θερμοκρασια θα δουλεψει ομως?
    Στη γερμανια σιγουρα σε μετρημενες καταστασεις η θερμοκρασια λαδιου θα ξεπερνουσε τη θερμοκρασια νερου. Δλδ το λαδι μας θα επαιζε παντα κατω απο τους 100...
    Στην Ελλαδα αν βαλουμε σε ενα αυτοκινητο οργανακι θερμοκρασιας λαδιου και το βγαλουμε για μια τυπικη γρηγορη βολτα, το 120 θα το χτυπησουμε ανετα.

    Και οι απαιτησεις λιπανσης στους 120 ειναι τελειως διαφορετικες απ οτι στους 90 και τους 100(εδω λοιπον μπαινει σφηνα η αποψη μου που λεει οτι το 5-50 δεν ειναι υπερβολη, ειδικα αν εχεις διαπιστωσει οτι λογω του τροπου οδηγησης παιζεις 5-10 βαθμους πανω απο το μεσο οδηγο στη θερμοκρασια λαδιου. Και οχι, δεν θα επηρεασει σχεδον καθολου στην εκκινηση. Οσο θα ζεστανεται θα κρατιεται λιγο καλυτερα απλως...).

    Ποιο θα ηταν το ιδανικο λαδι?
    Ενα λαδι που απο μειον 20 εως +150 δεν εχει ματαβαλει σχεδον καθολου τα χαρακτηριστικα του. Ενα λαδι που ειτε το παγωνεις ειτε το βραζεις παραμενει οπως περιπου τα δικα μας στους 90 βαθμους.
    Μπορει να ακουγεται πολυ "σταθερο" αλλα η ονομασια του θα ειχε πολυ... extreme χαρακτηριστικα και σιγουρα δε θα περιγραφοταν απο ενα νουμερο.


    Αλλο ενα πραγμα που ξεχωριζει ενα "γρηγορο" απο ενα καθημερινο λαδι ειναι οι εστερες. Η υπαρξη τους μεσα στο λαδι σε συγκεκριμενη περιεκτικοτητα.
    Ολοι μας εδω θα συμφωνησουμε οτι αυτο που προτεινει ο κατασκευαστης ειναι το καλυτερο, αλλα.... αγωνας χωρις εστερικο λαδι ειναι τελειωμενη... μηχανη.
    Τα λαδια αυτα λοιπον ειναι πολυ συγκεκριμενα και οχι απο ολες τις εταιρειες.
    Φημολογειται οτι οι εστερες δημιουργουν ενα πολυ λεπτο φιλμ πανω στις μεταλλικες επιφανειες μειωνοντας σε σεβαστο βαθμο τις τριβες.
    Εστερικα ειναι καποια λαδια της selenia
    Τα motul στα τσιγγινα κουτια
    Τα eneos
    Και αλλα προφανως που μου διαφευγουν...

    Τωρα που λεμε για λαδια λοιπον...
    Παλι για αλλαγη ειμαι...

  3. The Following 5 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (03-06-12), BILL007 (29-05-12), GiannisRob (02-07-12), S8N (29-05-12), zaharias (29-05-12)

  4. #33
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    Agia Marina, Athens
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    19
    Thanked
    30
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Η δική μου εμπειρία τόσα χρόνια στον χώρο είναι ότι οι κατασκευαστές προτείνουν ιξωδες για πιο κρύα κλιματα, έτσι ώστε κατα την πρωινή παγωμενη εκκίνηση να παίρνει εμπρός πο εύκολα ο κινητήρας. Θυμάμαι όταν ήμουν Τεχνικός Επιθεωρητής στην Ford, είχε έρθει οδηγία απο το εργοστάσιο ότι το εργοστασιακο γέμισμα των κινητήρων θα ήταν με 5w20!!

    Στην δουλειά μου τώρα, η Porsche στο εργοστάσιο βάζει 0w40, και δίνει μέγιστη επιτρεπόμενη κατανάλωση 1.5λ/1000χλμ. Το 5w40 είναι επίσης εγκεκριμένο. Κάποιοι πελάτες μας (οι πιο γρήγοροι...) έλεγαν ότι κυκλοφορούσαν με το μονολιτρο στο πορτμπαγκαζ... Στην αλλαγή, βάλαμε 5/40, και οι περισσότεροι έχουν δει διάφορα στην κατανάλωση.

    Εγω πάντως βάζω το ίδιο 5/40 το οποίο έχει και έγκριση BMW.

  5. #34
    Εγγραφή
    19-05-11
    Περιοχή
    Χίος
    Μηνύματα
    362
    Thanked
    57
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΛΑΔΙΑ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΑΓΟΡΑΣΑ!!!ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ BMW OIL 10W-40 KAI CASTROL 10W-40?ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ?

  6. #35
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mormon Εμφάνιση μηνυμάτων
    ολοι οι Μ54!
    εμενα ειναι 3000 cc! με το 5-40 καιω ενα μιση λιτρο στα 8000km!
    Και εγω το ιδιο....

  7. #36
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    All around
    Μηνύματα
    858
    Thanked
    1541
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Oλοι δηλαδη στους Μ54 σας βαζετε 5-40?? Κανενας 10-40???

  8. #37
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MIKE Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΛΑΔΙΑ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΑΓΟΡΑΣΑ!!!ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ BMW OIL 10W-40 KAI CASTROL 10W-40?ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ?
    γιατι 10-40 και οχι 5-40 ??

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  9. #38
    Εγγραφή
    19-05-11
    Περιοχή
    Χίος
    Μηνύματα
    362
    Thanked
    57
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ο μηχανικος μου μου ειπε οτι αυτα χρησιμοποιει και σε αλλα bmw κι οτι για το νησι ειναι το καταλληλοτερο

  10. #39
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Τωρα θα γινω κακος.. Αλλα πως γινεται η καθε μηχανηκαρα να ξερει καλυτερα απο τη BMW..?? γιατι η BMW στη λιστα με τα λαδια δεν δινει ΚΑΝΕΝΑ 10W40..??
    Αφου τα χουμε ξαναπει.. Διαλεξε ενα 5W40 απο τη λιστα και θα εισαι ΟΚ..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  11. The Following User Says Thank You to zaharias For This Useful Post:

    Bitz (03-07-12)

  12. #40
    Εγγραφή
    19-05-11
    Περιοχή
    Χίος
    Μηνύματα
    362
    Thanked
    57
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Δεν ξερω Ζαχαρια..Τι να πω?Το 5w40 δεν θα το καιει πιο γρηγορα?

Σελίδα 4 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP