Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 287

Θέμα: Νέα της Αγοράς

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Salonica City
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    1.004
    Thanked
    335
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν κατάλαβα πρώτα τον απαγάγανε και μετά χρεωκόπησε;

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Απίστευτο! Πουλήθηκαν 18 Porsche σε 15 μέρες

    Σοκ και δέος προκάλεσαν στους εισαγωγείς αλλά και στους αντιπροσώπους αυτοκινήτων τα αποτελέσματα των πωλήσεων της αγοράς που αφορούν στο πρώτο 15νθήμερο του Μαρτίου και καταγράφουν αύξηση 54,8% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι ενώ αν συγκριθούν με τα αντίστοιχα του 2008 τότε η αγορά παρουσιάζει πτώση 5,1%.

    Ειδικότερα στο πρώτο 15νθήμερο του Μαρτίου ταξινομήθηκαν 8.857 αυτοκίνητα έναντι 5.722 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα του 2009 και 9.332 αυτοκινήτων το 2008. Ολες οι εταιρείες πάντως διατηρούν σημαντικές επιφυλάξεις για την περαιτέρω πορεία της αγοράς και αναμένουν τα τελικά αποτελέσματα του Μαρτίου ώστε να διαμορφώσουν μια ολοκληρωμένη άποψη.

    Οι εισαγωγικές εταιρείες που βρέθηκαν στις πρώτες πέντε θέσεις αφορούν στην Toyota η οποία πούλησε 1.319 αυτοκίνητα και ακολουθούν η VW με 1.176, η Opel με 711, η Suzuki με 518 και η Skoda με 501 ταξινομήσεις.
    Ωστόσο το εντυπωσιακό στοιχείο στις πωλήσεις αυτοκινήτων αφορά στην αύξηση που παρουσιάζουν σχεδόν όλες οι εισαγωγικές εταιρείες σε σχέση με το αντίστοιχο 15νθήμερο του 2009. Αναλυτικότερα οι με την υψηλότερη αύξηση ήταν η Land Rover με 150%, η BMW με 136,6%, η Toyota με 124%, η Volvo με 117,6% και η Citroen με 115,3%.

    Αντίστοιχα οι 5 εισαγωγικές εταιρείες με την υψηλότερη πτώση ήταν η Ford με 39,3%, η Subaru με 38,5%, η Saab με 33,3%, η Mazda με 19,3% και η Honda με 10,9%.

    Ένα ακόμη εντυπωσιακό στοιχείο των πωλήσεων ΙΧ στο πρώτο 15νθήμερο του Μαρτίου αφορά στις ταξινομήσεις πολυτελών αυτοκινήτων. Ειδικότερα πουλήθηκαν 281 Audi, 229 Mercedes, 194 BMW, 74 Volvo, 52 Chrysler, 24 Lexus, 18 Porsche, 8 Saab, 2 Bentley, 1 Aston Martin, 1 Hummer και 1 Jaguar.

    Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς αυτοκινήτου, η απότομη αλλαγή του δείκτη των πωλήσεων οφείλεται στην πρόωρη φημολογία περί αύξησης του ΦΠΑ κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες αλλά και την επιβολή φόρου πολυτελείας στα αυτοκίνητα με εργοστασιακή αξία άνω των 17.000 ευρώ με αποτέλεσμα εισαγωγείς και οι «έχοντες» οικονομική άνεση να σπεύσουν να ταξινομήσουν αυτοκίνητα με μειωμένο ΦΠΑ και χωρίς να καταβάλουν το φόρο πολυτελείας.

    Σύγκριση με το 2008

    Η σύγκριση των πωλήσεων ΙΧ του πρώτου 15νθημέρου του Μαρτίου του 2010 με τα αντίστοιχα του 2008 κρίνεται απαραίτητη καθώς εκείνη τη χρονιά είχε αρχίσει η ελεύθερη πτώση που κατάγραφε η αγορά εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Αν λοιπόν συγκρίνει κανείς τις πωλήσεις ΙΧ της συγκεκριμένης περιόδου μεταξύ 2010 και 2008 θα διαπιστώσει πως 24 από τις 35 εισαγωγικές εταιρείες παρουσιάζουν πτώση στις πωλήσεις τους από 2,6 έως και 100%.

    Υπέρογκα χρέη...

    Η οικονομική κρίση, το πάγωμα στις εγκρίσεις νέων δανείων από τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα της χώρας και οι συνεχείς εναλλαγές των δεδομένων στην αγορά αυτοκινήτου (μείωση του τέλους ταξινόμησης, επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης και η ακύρωσή της μετά από ένα περίπου μήνα, η αύξηση του ΦΠΑ και τέλος η επιβολή του φόρου πολυτελείας) έχουν οδηγήσει αρκετούς επιχειρηματικούς ομίλους στο χείλος του γκρεμού.

    «Κανόνια»

    Ειδικότερα το 2009 είχαμε το «κανόνι» του Απέργη, ενώ περίπου 1.000 επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην αγορά αυτοκινήτου έβαλαν λουκέτο λιγότερο ηχηρά. Ωστόσο η άσχημη πορεία των πωλήσεων και η επιβολή νέων φόρων στην αγορά αυτοκινήτου έχουν δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα στις αντιπροσωπίες που ανήκουν σε κάποιο επίσημο δίκτυο και όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά στην «Η» ιδιοκτήτες κάθετων μονάδων: «Η κατάσταση έχει φθάσει στο απροχώρητο και καλούμαστε κάθε μήνα να καταβάλουμε περισσότερα από 60.000 ευρώ, για να διατηρούμε τις επιχειρήσεις μας ανοικτές.

    Ωστόσο, η πτώση στις πωλήσεις και η περιορισμένη διέλευση των πελατών μας από το συνεργείο και το φανοποιείο έχουν μειώσει στο ελάχιστο τα έσοδά μας. Από την άλλη μεριά, οι τράπεζες δεν μας επαναχρηματοδοτούν και αν η κυβέρνηση δεν λάβει άμεσα κάποια μέτρα "στήριξης" της αγοράς, τότε το κανόνι του Απέργη δεν θα είναι τίποτα σε σχέση με αυτά που θα "σκάσουν" στο μέλλον!».



    απο την ημερησια

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP