Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21

Θέμα: Απορία για Ογκομέτρηση κυλίνδρων.

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    φιλε atha σου ζητηση ογκομετρηση κυλινδρου, ή την ενεργο συμπιεση?
    υπαρχει η ενεργος πιεση που μετριεται με το συμπιεσομοετρο και η στατικη που για να μετρηθει με ακριβεια θες ογκομετρικο σωληνα και καποιο ρευστο!
    σου παραθετω καποια ποστ δικα μου σε αλλο φορουμ(under-ground.gr)

    Για να μετρησουμε την συμπιεση ενως κινητηρα ξερωντας τον ογκο του ενος κυλινδρου του θα πρεπει να μετρησουμε τον χωρο καυσης του.
    Ο χωρος καυσης του, ειναι ο χωρος πανω απο το εμβολο στο Α.Ν.Σ. Ο χωρος αυτος διαμορφωνεται αναλογα με την φλατζα, το σχημα του εμβολου
    και απο το αν το εμβολο ερχεται στο Α.Ν.Σ στην ιδια επιφανεια με την επιφανεια του μπλοκ.
    Παιρνωντας σαν παραδειγμα οτι ο κινητηρας που εχουμε να μετρησουμε την συμπιεση του, εχει εμβολα με ισιο το πανω μερος τους και οτι τα εμβολα του
    ερχονται στην ιδια ευθεια με την επιφανεια του μπλοκ τοτε η μετρηση που εχουμε να κανουμε ειναι η εξης:

    Επειδη ο χωρος καυσης που βρισκεται στην κυλινδροκεφαλη ειναι ιδιομορφος και δεν μπορουμε να μετρησουμε τον ογκο του με παχυμετρο θα πρεπει να χρησιμοποησουμε εναν ογκομετρικο σωληνα ή μια συριγγα με καποιο σταθερο υγρο, π.χ φωτιστικο οινοπνευμα, πετρελαιο κλπ.Αφου γεμισουμε το οργανο μετρησης μας με υγρο βλεπουμε ποσο εχουμε βαλει, και γεμιζουμε τον χωρο καυσης μεχρι να φτασει στην ιδια ευθεια με την υπολοιπη κυλινδροκεφαλη, αφου φθασει, τοτε απο τον αρχικο ογκο που ειχαμε αφαιρουμε αυτο που εχει απομεινει και βρισκουμε τον ογκο του χωρου καυσης.(εστω V)
    Στην συνεχεια βρισκουμε και τον ογκο που καταλαμβανει η φλατζα, μετρωντας με παχυμετρο την εσωτερικη διαμετρο ενος απ τους κυλινδρους και το υψος της φλατζας και χρησιμοποιωντας τον ακολουθο τυπο (1)

    (1) Vφ= (π*d^2) / 4 * L
    π= 3.14
    d= διαμετρος κυλινδρου (αφου το μετατρεψουμε απο mm που μετραει το παχυμετρο σε cm)
    L= υψος φλατζας(αφου το μετατρεψουμε απο mm που μετραει το παχυμετρο σε cm)
    Στην συνεχεια προσθετουμε τους δυο ογκους για να βρουμε το Vc
    το Vc = V + Vφ

    (ουσιαστικα δηλαδη ο ογκος του χωρου καυσης δηλαδη ο χωρος πανω απο το εμβολο στο Α.Ν.Σ ειναι ο ογκος του χωρου καυσης και ο ογκος που καταλαμβανει η φλατζα)
    Στην συνεχεια χρησιμοποιουμε τον τυπο υπολογισμου σχεσης συμπιεσης

    E= (Vc+Vh) / Vc
    Vc= ογκος χωρου καυσης
    Vh= κυβισμος κυλινδρου ( υπαρχει αναλυτικο thread υπολογισμου κυβισμου)

    αυτο που θα βρουμε απο το Ε ειναι η σχεση συμπιεσης του κινητηρα μας.

    Σχετικα με το σχημα των εμβολων, αν εχουν εξωτερικο εξογκωμα δηλαδη ειναι "πομπε" τοτε μπορουμε με ενα παχυμετρο να μετρησουμε διαμετρο εξωγκοματος και υψος και με τον τυπο (1) (υπολογισμος ογκου φλατζας) να βρουμε τον ογκο το οποιο θα πρεπει και να αφαιρεσουμε απ το συνολικο Vc ή αν εχει εσωτερικο εξογκωμα δηλαδη ειναι με "τσεπες" θα πρεπει με υγρο να μετρησουμε τον ογκο του εξογκωματος (οπως π.χ μετρησαμε τον χωρο καυσης και αφου στεγανοποιησουμε καλα γυρω απ το εμβολο) και αυτο που θα βρουμε να το προσθεσουμε στο Vc αφου ο χωρος καυσης μεγαλωνει.
    Οπως επισης με τον ιδιο τροπο μετραμε και τον ογκο, αν το εμβολο στο Α.Ν.Σ βρισκεται πιο κατω απ την ευθεια της επιφανειας του μπλοκ, μετρωντας με παχυμετρο διαμετρο και το υψος (αποσταση που εχει απ την επιφανεια του μπλοκ) και χρησιμοποιωντας τον τυπο (1) το προσθετουμε στο Vc

    και αυτο ειναι για ογκο κυλινδρου
    Υπολογισμος κυβισμου σε τετραχρονο εμβολοφορο κινητηρα!

    Ο κυβισμος του κινητηρα ειναι ο ογκος των κυλινδρων του και εξαρταται απο την διαμετρο του κυλινδρου και την διαδρομη του εμβολου απο το Α.Ν.Σ (ανω νεκρο σημειο) στο Κ.Ν.Σ (κατω νεκρο σημειο).Περιληπτικα δηλαδγ ο κυβισμος ειναι το μηκος απο το Α.Ν.Σ στο Κ.Ν.Σ.

    Για να πραγματοποιησουμε μια μετρηση κυβισμου σε εναν κινητηρα αγνωστων στοιχειων θα πρεπει να αφαιρεσουμε την κυλινδροκεφαλη και με την βοηθεια ενως παχυμετρου να παρουμε 2 μετρησεις.Μια μετρηση για την διαμετρο του κυλινδρου, οπου μετραμε την εσωτερικη διαμετρο,και αλλη μια μετρηση της διαδρομης οπου ειναι λιγο περιπλοκη.Θα πρεπει να γυρισουμε το μοτερ απο την βιδα της τροχαλιας του στροφαλου, ετσι ωστε το εμβολο του πρωτου κυλινδρου να φτασει στο Α.Ν.Σ, εκει παρατηρουμε αν το εμβολο ερχετε στην ιδια ευθεια με την επιφανεια του μπλοκ, αν οχι μετραμε την διαφορα. Στην συνεχεια γυρναμε με τον ιδιο τοπο το μοτερ και φερνουμε το εμβολο στο Κ.Ν.Σ, εκει με το παχυμετρο μετραμε την διαδρομη.

    Εχωντας τις δυο αυτες μετρησεις μπορουμε να υπολογισουμε τον κυβισμο με τον τυπο.

    D: διαμετρος εμβολου L: διαδρομη εμβολου

    χρησιμοποιουμε τον τυπο V = (π * D^2)/4 * L οπου π=3,14

    *παρατηρηση>> το V μετριεται σε cm^3 οι τιμες του παχυμετρου ειναι σε mm αρα πρεπει να μετατραπουν σε cm

    αυτο το V που θα βρουμε ειναι ο ογκος του ενος κυλινδρου αρα το πολλαπλασιαζουμε με τον αριθμο των κυλινδρων του κινητηρα μας!

    κλεινωντας το ποστ μου θελω να σας αναφερω οτι οι τροποι για να αυξησουμε τον κυβισμο ενος κινητηρα ειναι ειτε με αυξηση της διαμετρου του εμβολου δηλαδη ρεκτιφιε στον κυλινδρο και μεγαλυτερο εμβολο, ειτε με αυξηση της διαδρομης δηλαδη με τοποθετηση αλλου στροφαλου!

    πηγη spar@@

  2. The Following 11 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    120ie87 (01-06-12), BILL007 (31-05-12), bill_m3 (01-06-12), bmwcompactjohn (31-05-12), hades7 (01-06-12), joseph (13-11-12), Kostas_1 (01-06-12), nikos1400 (01-06-12), oldcarskickass (31-05-12), STREETRACING (13-11-12), SuperSonic (01-06-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP