στην ευθεια του αεροδρομιου που αλλου...
στην ευθεια του αεροδρομιου που αλλου...
τελικα εχο το 3,15. τι προτινετε σε 5αρι σαζμαν..
Και 3.43 να βαλεις μια χαρα θα ειναι...ουτε πολυ κοντο ουτε θεομακρο....
Εγω εκανα το αντιθετο...απο 3.43 το εκανα 3.15 αλλα για διαφορετικους λογους.
Να ξερεις βεβαια οτι οσο πιο κοντο τοσο πιο πολυ η καταναλωση....
BILL007 (30-05-12)
BILL007 (30-05-12), Panos 316T (31-05-12)
Λίγο off topic τελικά πρέπει να κάνω πάλι βόλτα προς το νησί μου έχετε αγριέψει εκεί
Όσο για τα βήματα ο φίλος stunt mike σου λέει τα ιδανικά και ανάλογα κάνεις
Stunt Mike (30-05-12)
φιλε Stunt μike. με μπερδεψεσ.. τελικα σε ποιο να καταλήξο σου ειπα τι ψαχνω γιατι εδω στο νησι δεν εχουμε και τισ τρελεσ ευθιεs αυτο που θελω ειναι να προλαβαίνει να γεμιζει πιο γρηγορα. οσο και για τον φιλο stamatis το ξερω οτι θα εχω παραπανο καταναλωση αλλα με τιν χρισι που το κανο δεν δεν με πειραζει αs ειναι καλα τα 800 κυβικα του matiz![]()
TO 3.23 EINAI TO KALITERO VIMA.TO MOTER AN EINAI 3.2 KAI FORAI 5ARI SASMAN TOTE EINAI APO Z3M COUPE I METATROPI.
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
ναι απο z3 ειναι το μοτερ. αρα για αυτο εχι 5αρι σαζμαν ε. φιλε Stunt Mike εσυ εχειs μεινει ευχαριστημενος με αυτο το διαφορικο. τι διαφορεs ειδεs απο αυτο που ειχεs προτα πανο..
Αν πριν ντρίφταρε ...τώρα ξεμπαζώνει....
Έχει αισθητά πιο κοντή πλέον 3η οπότε κ μπορεί κ την σπινιάρει - γεμίζει παντού καλύτερα .
Θα έχεις κλιμάκωση σχεδόν όπως ένα 316-318-318is.
2α ~ 80
3η ~ 130 τις άλλες δεν τις θυμάμαι.
Και τελική γύρω στα 220 αν θυμάμαι καλά.
Προσοχή,όλα αυτά είναι στις 6.500 σ.α.λ ,ενώ εσύ έχεις άλλες 1.000 σ.α.λ παραπάνω.
Αρα θα απλώνεις λίγο ακόμα.
Κατα τη γνώμη μου βάλε 3.46....
Stunt Mike (31-05-12)