
Αρχικό μήνυμα απο
EVERGET
To δίλημμά μου Γιάννη έγκειται στο ότι βρήκα ένα αμάξι με πολύ λίγα χλμ, καινουργές, με μία καρότσα πολύ πιο δεμένη από του Μ3 η οποία φέρει τα μηχανικά μέρη του Μ3 που μου αρέσουν πολύ...
Όσο για το ότι το Z4 είναι πιο γρήγορο, κάτι τέτοιο θεωρώ είναι εμφανές περισσότερο σε συνθήκες κόντρας παρά ουσιαστικής αίσθησης στο δρόμο. Η μικρή εντύπωση που αποκόμισα από το 15λεπτο test drive είναι ότι χαμηλά τραβάει πιο καλά το z4 αλλά ψηλά το m3 μου φαίνεται πως ανεβάζει πιο "αβίαστα". Επίσης, συνειδητοποίησα ότι μου έλειπε το smg και ο rasp ήχος του Μ3 που για κάποιο λόγω η bmw έπνηξε από τον s54 του z4.
Τη μεγαλύτερη εντύπωση βέβαια μου την έκανε η νευρικότητα του z4 στις υψηλές ταχύτητες πράγμα που δεν μου άρεσε καθόλου.
Χα, χα, χα...είχα περάσει και κάποια φάση να κοιτάω Audi RS4 αλλά δεν τόλμησα να το εκφράσω εδώ μέσα!!!!

Nασο εισαι πολυ προσεκτικος με το αμαξι σου και ειμαι σιγουρος οτι ειναι σε αριστη κατασταση.Εγω αν ξαναπερνα θα σου χτυπαγα την πορτα σιγουρα που λενε.
Θα σου λειψει αν κινηθεις προς Ζ4Μ το πιστευω αυτο.Πολυ δεσμευτικο αυτοκινητο ρε εσυ,κοιτα και η αγορα πως το αξιολογει.Με ελαχιστα χλμ και ολοκαινουργια και οι τιμες τους για την ηλικια τους (πιο καινουργια απο την πλειοψηφια των Μ3 Ε46) μιας και βγηκε αργοτερα ειναι αρκετα πεσμενες και θεωρω λογω του διθεσιου χαρακτηρα τους αποκλειστικα (αν απομονωσουμε τελη/εφορια κτλ) μιας και κατα τα αλλα ειναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ αυτοκινητο.Θεωρω οτι αν ειναι να πουληθει κατι σε αυτη την κατηγορια ο αλλος θα παρει Μ3 Ε46 και οχι Ζ4Μ.Τα ιδια ειχανε γινει και με τα Ζ3Μ/Ζ3Μ coupe παλαιοτερα.
insane in the ///Midbrain