Σελίδα 3 από 8 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 78

Θέμα: Z4 M Coupe σταθερότητα

  1. #21
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εσύ 260; Στα 260 η κουκούλα σου θα έχει φουσκώσει σαν το Hindenburg...

    Ρε συ, το Ζ4 δεν είναι ΤΤ , κατάλαβε το
    Η κουκούλα δεν φουσκώνει, μόνο η τσέπη ξεφουσκώνει από την συντήρηση....
    Detailing Madness

  2. The Following 2 Users Say Thank You to stef For This Useful Post:

    Kostas_1 (28-05-12), S8N (27-05-12)

  3. #22
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγώ πάω στοίχημα είναι τα συνεμπλόκ των πίσω μεγάλων ψαλιδιών.
    Τα χλμ δεν λένε τίποτα μιας και τα εργοστασιακά μπορούν να χαλάσουν σε μόλις 10 χιλ. χλμ. αν το γκαζώνει.

    Εγώ τα 2 που είχα οδηγήσει ήταν εκπληκτικά !

  4. The Following 5 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    120ie87 (27-05-12), EVERGET (27-05-12), Kostas_1 (28-05-12), S8N (27-05-12), Thomelef (28-05-12)

  5. #23
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    "The Z4 M feels very stiff. The front 225/45 ZR18 Continental tyres follow every rut or camber, and sharp ridges not only kick back through the steering, but also knock the car off line."

    Απο review του evo για την M roadster. Μάλλον απλα έτσι είναι τα z4 m....
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  6. #24
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Εβεργκετ,δεν ξέρω και το όνομα σου,πάρτο και μην το πολυσκέφτεσαι. Δεν θα εχεις και πίσω θέσεις,ευτυχία πίστεψε με...

  7. #25
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μήπως ρε νάσο είσαι πολύ παρατηρητικός???
    για το αν φταίνε τα σινεμπλόκ των ψαλιδιών που λέει ο άλεξ, την ασάφεια θα την αισθάνεσαι εντονότερα όταν γκαζώνει το αμάξι απότομα.
    εγώ θα'λεγα να ανταλλάξετε για κάνα 2 μέρες αμάξια με τον φίλο σου, να κάνετε τις δουλειές σας τις καθημερινές, και να βγάλεις πιο καλά συμπεράσματα...
    το Ζ4 Μ κουπέ πάντως, είναι πάααααααααααααααρα πολύ όμορφο αυτοκίνητο. χτύπα το...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  8. The Following 5 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (28-05-12), EVERGET (28-05-12), Kostas_1 (28-05-12), S8N (28-05-12), soc12r (28-05-12)

  9. #26
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων

    το Ζ4 Μ κουπέ πάντως, είναι πάααααααααααααααρα πολύ όμορφο αυτοκίνητο. χτύπα το...

    Αλητεία είναι. Χτύπα το Νάσο.

  10. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    alexk (28-05-12)

  11. #27
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Aλητεία ναι, αλλά θα δώσουμε "αμάξι", να πάρουμε "αμάξι"...όχι παιχνίδι...αυτός είναι και ο προβληματισμός μου...

    Και το Μ3 δεν είναι καμία οσία ωστε να μου λείπει η "αλητεία"..
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  12. The Following 4 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    gant (28-05-12), lpapostolis (04-06-12), Panos 316T (28-05-12), S8N (28-05-12)

  13. #28
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aλητεία ναι, αλλά θα δώσουμε "αμάξι", να πάρουμε "αμάξι"...όχι παιχνίδι...αυτός είναι και ο προβληματισμός μου...

    Και το Μ3 δεν είναι καμία οσία ωστε να μου λείπει η "αλητεία"..
    Εγώ μεταξύ των δύο θα προτιμούσα το Μ3.
    Αυτή είναι μαγκιά του άλλωστε, ότι είναι πολύ πρακτικό. Πράγμα που δεν έχει κανένα κλασσικό σπορ αυτοκίνητο

  14. The Following 5 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    EVERGET (28-05-12), giannis_compact (28-05-12), m_power_lunatic (28-05-12), Panos 316T (28-05-12), Thomelef (28-05-12)

  15. #29
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Athens City
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    4556
    Rides
    0

    Προεπιλογή


    Powered by

  16. #30
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ μεταξύ των δύο θα προτιμούσα το Μ3.
    Αυτή είναι μαγκιά του άλλωστε, ότι είναι πολύ πρακτικό. Πράγμα που δεν έχει κανένα κλασσικό σπορ αυτοκίνητο
    Συμφωνώ +1 απο εμενα,που πας να μπλεξεις...

Σελίδα 3 από 8 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP