Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 78

Θέμα: Z4 M Coupe σταθερότητα

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ μεταξύ των δύο θα προτιμούσα το Μ3.
    Αυτή είναι μαγκιά του άλλωστε, ότι είναι πολύ πρακτικό. Πράγμα που δεν έχει κανένα κλασσικό σπορ αυτοκίνητο
    Συμφωνώ +1 απο εμενα,που πας να μπλεξεις...

  2. #2
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3075
    Rides
    1

    Talking ......

    Δεν υπηρχε περιπτωση να εδινα την Μ3 Ε46 για Ζ4Μ,να μου προσφερει τί ακριβως παραπανω????Λιγοτερα σε χωρους σιγουρα,σε εμφανιση παλι λιγοτερα για εμενα (υποκειμενικο).Ειναι πιο γρηγορο το Ζ4Μ ενταξει αλλα μεχρι εκει-αισθηση πιο ανοθευτη οκ αλλα παλι μεχρι εκει.....απορω με το διλημμα σου για να ειμαι λιγο ειλικρινης....
    insane in the ///Midbrain

  3. The Following 2 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    dark knight (28-05-12), EVERGET (28-05-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν υπηρχε περιπτωση να εδινα την Μ3 Ε46 για Ζ4Μ,να μου προσφερει τί ακριβως παραπανω????Λιγοτερα σε χωρους σιγουρα,σε εμφανιση παλι λιγοτερα για εμενα (υποκειμενικο).Ειναι πιο γρηγορο το Ζ4Μ ενταξει αλλα μεχρι εκει-αισθηση πιο ανοθευτη οκ αλλα παλι μεχρι εκει.....απορω με το διλημμα σου για να ειμαι λιγο ειλικρινης....
    To δίλημμά μου Γιάννη έγκειται στο ότι βρήκα ένα αμάξι με πολύ λίγα χλμ, καινουργές, με μία καρότσα πολύ πιο δεμένη από του Μ3 η οποία φέρει τα μηχανικά μέρη του Μ3 που μου αρέσουν πολύ...

    Όσο για το ότι το Z4 είναι πιο γρήγορο, κάτι τέτοιο θεωρώ είναι εμφανές περισσότερο σε συνθήκες κόντρας παρά ουσιαστικής αίσθησης στο δρόμο. Η μικρή εντύπωση που αποκόμισα από το 15λεπτο test drive είναι ότι χαμηλά τραβάει πιο καλά το z4 αλλά ψηλά το m3 μου φαίνεται πως ανεβάζει πιο "αβίαστα". Επίσης, συνειδητοποίησα ότι μου έλειπε το smg και ο rasp ήχος του Μ3 που για κάποιο λόγω η bmw έπνηξε από τον s54 του z4.

    Τη μεγαλύτερη εντύπωση βέβαια μου την έκανε η νευρικότητα του z4 στις υψηλές ταχύτητες πράγμα που δεν μου άρεσε καθόλου.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Είναι σε καλό δρόμο ο Νάσος. Τουλάχιστον δε κοιτάει πια Maserati.
    Χα, χα, χα...είχα περάσει και κάποια φάση να κοιτάω Audi RS4 αλλά δεν τόλμησα να το εκφράσω εδώ μέσα!!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη EVERGET : 28-05-12 στις 14:49
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  5. The Following 3 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    Kostas_1 (28-05-12), S8N (28-05-12), Specialized (15-06-12)

  6. #4
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων

    Χα, χα, χα...είχα περάσει και κάποια φάση να κοιτάω Audi RS4 αλλά δεν τόλμησα να το εκφράσω εδώ μέσα!!!!

    B7 V8 ?? Για πες, πως σου φάνηκε ?

    Άλλωστε από κρυφο-αουντάκιδες το φόρουμ άλλο τίποτα...

  7. #5
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18832
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τι ερωτήσεις είναι αυτές βρε Κώστα...

    Άκου πως του φάνηκε...

    Λίγο βαρύ, όπως όλα τα Audi:


  8. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    gnx (28-05-12)

  9. #6
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    B7 V8 ?? Για πες, πως σου φάνηκε ?

    Άλλωστε από κρυφο-αουντάκιδες το φόρουμ άλλο τίποτα...
    Ναι το Β7, είπαμε να έχει και κάτι από bmw...στην προκειμένη το v8 αδερφάκι του s65...

    Δεν οδήγησα κάποιο, δεν έφτασα σε τόσο έσχατο σημείο προδοσίας...
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  10. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    S8N (28-05-12)

  11. #7
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3075
    Rides
    1

    Smile

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    To δίλημμά μου Γιάννη έγκειται στο ότι βρήκα ένα αμάξι με πολύ λίγα χλμ, καινουργές, με μία καρότσα πολύ πιο δεμένη από του Μ3 η οποία φέρει τα μηχανικά μέρη του Μ3 που μου αρέσουν πολύ...

    Όσο για το ότι το Z4 είναι πιο γρήγορο, κάτι τέτοιο θεωρώ είναι εμφανές περισσότερο σε συνθήκες κόντρας παρά ουσιαστικής αίσθησης στο δρόμο. Η μικρή εντύπωση που αποκόμισα από το 15λεπτο test drive είναι ότι χαμηλά τραβάει πιο καλά το z4 αλλά ψηλά το m3 μου φαίνεται πως ανεβάζει πιο "αβίαστα". Επίσης, συνειδητοποίησα ότι μου έλειπε το smg και ο rasp ήχος του Μ3 που για κάποιο λόγω η bmw έπνηξε από τον s54 του z4.

    Τη μεγαλύτερη εντύπωση βέβαια μου την έκανε η νευρικότητα του z4 στις υψηλές ταχύτητες πράγμα που δεν μου άρεσε καθόλου.



    Χα, χα, χα...είχα περάσει και κάποια φάση να κοιτάω Audi RS4 αλλά δεν τόλμησα να το εκφράσω εδώ μέσα!!!!
    Nασο εισαι πολυ προσεκτικος με το αμαξι σου και ειμαι σιγουρος οτι ειναι σε αριστη κατασταση.Εγω αν ξαναπερνα θα σου χτυπαγα την πορτα σιγουρα που λενε.

    Θα σου λειψει αν κινηθεις προς Ζ4Μ το πιστευω αυτο.Πολυ δεσμευτικο αυτοκινητο ρε εσυ,κοιτα και η αγορα πως το αξιολογει.Με ελαχιστα χλμ και ολοκαινουργια και οι τιμες τους για την ηλικια τους (πιο καινουργια απο την πλειοψηφια των Μ3 Ε46) μιας και βγηκε αργοτερα ειναι αρκετα πεσμενες και θεωρω λογω του διθεσιου χαρακτηρα τους αποκλειστικα (αν απομονωσουμε τελη/εφορια κτλ) μιας και κατα τα αλλα ειναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ αυτοκινητο.Θεωρω οτι αν ειναι να πουληθει κατι σε αυτη την κατηγορια ο αλλος θα παρει Μ3 Ε46 και οχι Ζ4Μ.Τα ιδια ειχανε γινει και με τα Ζ3Μ/Ζ3Μ coupe παλαιοτερα.
    insane in the ///Midbrain

  12. The Following User Says Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    EVERGET (28-05-12)

  13. #8
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Nασο εισαι πολυ προσεκτικος με το αμαξι σου και ειμαι σιγουρος οτι ειναι σε αριστη κατασταση.Εγω αν ξαναπερνα θα σου χτυπαγα την πορτα σιγουρα που λενε.

    Θα σου λειψει αν κινηθεις προς Ζ4Μ το πιστευω αυτο.Πολυ δεσμευτικο αυτοκινητο ρε εσυ,κοιτα και η αγορα πως το αξιολογει.Με ελαχιστα χλμ και ολοκαινουργια και οι τιμες τους για την ηλικια τους (πιο καινουργια απο την πλειοψηφια των Μ3 Ε46) μιας και βγηκε αργοτερα ειναι αρκετα πεσμενες και θεωρω λογω του διθεσιου χαρακτηρα τους αποκλειστικα (αν απομονωσουμε τελη/εφορια κτλ) μιας και κατα τα αλλα ειναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ αυτοκινητο.Θεωρω οτι αν ειναι να πουληθει κατι σε αυτη την κατηγορια ο αλλος θα παρει Μ3 Ε46 και οχι Ζ4Μ.Τα ιδια ειχανε γινει και με τα Ζ3Μ/Ζ3Μ coupe παλαιοτερα.
    Γιάννη έχεις πολυ δίκιο σε ό,τι λες είσαι η φωνή της λογικής μου! Βεβαια δεν ξέρω αν η υποτίμηση αυτή των z4 συνεχιστεί και στο μέλλον, κυρίως εξαιτίας της σπανιοτητάς τους!
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP