Εγώ πάω στοίχημα είναι τα συνεμπλόκ των πίσω μεγάλων ψαλιδιών.
Τα χλμ δεν λένε τίποτα μιας και τα εργοστασιακά μπορούν να χαλάσουν σε μόλις 10 χιλ. χλμ. αν το γκαζώνει.
Εγώ τα 2 που είχα οδηγήσει ήταν εκπληκτικά !
"The Z4 M feels very stiff. The front 225/45 ZR18 Continental tyres follow every rut or camber, and sharp ridges not only kick back through the steering, but also knock the car off line."
Απο review του evo για την M roadster. Μάλλον απλα έτσι είναι τα z4 m....
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Εβεργκετ,δεν ξέρω και το όνομα σου,πάρτο και μην το πολυσκέφτεσαι. Δεν θα εχεις και πίσω θέσεις,ευτυχία πίστεψε με...![]()
μήπως ρε νάσο είσαι πολύ παρατηρητικός???
για το αν φταίνε τα σινεμπλόκ των ψαλιδιών που λέει ο άλεξ, την ασάφεια θα την αισθάνεσαι εντονότερα όταν γκαζώνει το αμάξι απότομα.
εγώ θα'λεγα να ανταλλάξετε για κάνα 2 μέρες αμάξια με τον φίλο σου, να κάνετε τις δουλειές σας τις καθημερινές, και να βγάλεις πιο καλά συμπεράσματα...
το Ζ4 Μ κουπέ πάντως, είναι πάααααααααααααααρα πολύ όμορφο αυτοκίνητο. χτύπα το...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
alexk (28-05-12)
Aλητεία ναι, αλλά θα δώσουμε "αμάξι", να πάρουμε "αμάξι"...όχι παιχνίδι...αυτός είναι και ο προβληματισμός μου...
Και το Μ3 δεν είναι καμία οσία ωστε να μου λείπει η "αλητεία"..![]()
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
gant (28-05-12), lpapostolis (04-06-12), Panos 316T (28-05-12), S8N (28-05-12)
EVERGET (28-05-12), giannis_compact (28-05-12), m_power_lunatic (28-05-12), Panos 316T (28-05-12), Thomelef (28-05-12)
Powered by