Σημερα......στον δρομο για Χαλκιδα μετα την εθνικη......ταχυτητες απο 180-220.....μεχρι και την εξοδο για Ριτσωνα....χωρις αγχος.....
Μαλλον κατι αλλο θε εχει αυτο το Ζ.....οπως τα λεει ο sharky![]()
Που να ξερουμε τι εχει κανει ρε Στεφ....
Έχω την εντύπωση πως μιας και οι διαστάσεις και τα offset είναι διαφορετικά από Ζ4 απλή, οι διαστάσεις των ελαστικών δεν βγαίνουν σε runflat
Mην το πάρετε τις μετρητοίς, απλά αυτή την εντύπωση έχω, εαν κάνω λάθος διορθώστε με
Detailing Madness
Λοιπον με το 2λιτρο με ολο το μπροστινο συστημα μαμα, ακομη και με 16αρια (οχι ρανφλατ), πηγαινα 180-200 στην ΕΟ για Θεσσλονικη αρκετη ωρα, με απολυτη σταθεροτητα και χωρις να εχω καμιά ασαφεια.
Z4 DCT (27-05-12)
Το συμπτωμα που αναφερει ο everget το εχω δει σε Ζ4 που φορουσε ζαντες ιμιτασιον.
Βρε τι πιεσεις αλλαζαμε, τι ευθυγραμμισεις και ζυγοσταθμισεις, τι σινεμπλοκ...δεν εστρωνε με τπτ
120ie87 (27-05-12)
Kostas_1 (27-05-12)
Το αμάξι φοράει μαμα ζαντες, ανάρτηση, και έχει τόσα λίγα χλμ ώστε δε νομίζω ποτε να χρειάστηκε να αλλάξει σινεμπλοκ ή αμορτισέρ ή κάτι άλλο ώστε να χρειαστεί ευθυγραμμιση. Τα λάστιχα οπως σε όλα τα Μ δεν είναι run flat. Ίσως ένας κάτοχος z4 να μην έβρισκε τη συμπεριφορά του περίεργη, εγω σαν καλομαθημενος το βρηκα κάπως φοβιστικό....
Ίσως ο συνδυασμός κοντου μεταξονιου, σκληρής ανάρτησης και του πιο ακαμπτου πλαισιου που έχει παρουσιάσει η BMW τα τελευταία χρόνια να καθιστά το σύνολο μη απορροφητικό στις δυνάμεις που του ασκούνται κ άρα αρκετά απόλυτο και αποτομο!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη EVERGET : 27-05-12 στις 22:02
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
το εχω παει αρκετεσ φορες 270(στο κοντερ) και δεν νιωθω ασαφεια πουθενα! Αυτο που νιωθω ειναι οτι διαβαζει τον δρομο!
Αυτό που λέει ο Δημήτρης
Διαβάζει καλά το δρόμο και πού κοφτερό τιμόνι..
Εγώ 260 (κοντέρ) και πάω επίσης μια χαρά
Detailing Madness
Monsta (28-05-12)