Ενδιαφέρον το θέμα, το οποίο να σημειώσω ότι η παρέα έπιασε όταν προσπαθούσα να δω τον τελικό, χθες το βράδυ.

Εν πάση περιπτώσει, θα ήθελα να προσθέσω, ότι υπάρχει μια γενική τάση από τους ευρωπαίους κατασκευαστές, προς αλουμινένια μπλοκ με ενισχυμένα σφυρήλατα πιστόνια. Πρόσφατο παράδειγμα το 1,6Τ μοτέρ της Mini/Peugeot που πριν δύο μέρες ανακοινώθηκε ότι αντικαθίσταται από ένα νέο μοτέρ, με ίδια ακριβώς απόδοση, αλλά με αλουμινένιο μπλοκ και αντίστοιχα ενισχυμένα και σφυρήλατα πιστόνια. Τέτοια είναι και η προσέγγιση των σουηδών εδώ και πολλά χρόνια, πάντως...