καλημέρα στην γρήγορη παρέα. Να κάτι για να γίνεται ακόμα γρηγορότεροι.
https://www.dreamcar.gr/know-how/%CF...B9%CE%BC%CE%BF
καλημέρα στην γρήγορη παρέα. Να κάτι για να γίνεται ακόμα γρηγορότεροι.
https://www.dreamcar.gr/know-how/%CF...B9%CE%BC%CE%BF
hades7 (15-05-12), Monsta (15-05-12), nik200 (15-05-12), nikos valvetronic (15-05-12), Ptboul (15-05-12), StratosZ4 (15-05-12), tzanis320si (15-05-12)
Ωραιο αρθρο!
Ειναι μια τεχνικη την οποια δεν γνωριζα. Οπως και οτι τα πρωτα λαδια πρεπει να μην ειναι συνθετικα.
Μπραβο![]()
fotis (15-05-12)
Τώρα είδα πως υπάρχει και άλλο ένα πολύ ωραίο κείμενο για στρώσιμο από τον Vassilis. Αν θέλετε μπορείτε να τα βάλετε μαζί. Sorry..
θα συμφωνησω με το αρθρο αυτο..καθως ετσι εκαναν και οι αγωνιστικες ομαδες wrc στα μοτερ τους (ford αγγλιας πχ..) και τα αμαξια αυτα πραγματι μετα απο δυναμομετρησεις εβγαζαν παραπανω αλογα απο οτι με ενα κοινο στρωσιμο!!!επισης με αυτον τον τροπο εβλεπαν και ποια μοτερ εσπαγαν..καθως κατευθειαν εδειχναν το ελλατωμα τους..
το μονο ερωτηματικο εχει να κανει με την μακροζωια του κινητηρα..καθως αν ο ιδιος κινητηρας εχει αποκτησει απο το στρωσιμο του καθαρα πιο πολυ συμπιεση το λογικο ειναι να βγαλει και λιγο πιο λιγο χιλιομετρα...καθολη την διαρκεια της ζωης του!