Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 471

Θέμα: ΒΜW e30 3.5lt drift project..

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    εχουμε και μια θετικη εξελιξη...

    στο πνευμα των καιρων-χωρις να ξεφευγουμε τρελλα οικονομικα βρεθηκε μοτερακι 3.5λτ σε πολυ καλη κατασταση μετα απο ελεγχο που εγινε..το μοτερ αυτο ειναι πιο συγχρονο απο αυτο που ειχα και ειναι εποχης 89-92 και βγηκε απο 7αρα...στο μοτερακι για αρχη απλα θα αλλαχτουν τα μεταλλα στροφαλου για να γινει αφογο καθως απο συμπιεσεις πανω ειμαστε ηδη παρα πολυ καλα..σασμαν θα κρατηθει το ηδη υπαρχον..καθως ειναι σε αψογη κατασταση και καλως εχοντων των πραγματων το αμαξι θα μπει στο συνεργειο απο την επομενη δευτερα..παραλληλα με την μετατροπη θα μπει και σωστη εξατμιση για να βγουν και μερικα αλογακια ακομα (και φυσικα λιγος ηχος...)..για αρχη το μοτερ θα παραμεινει "μαμα"..και αφου αποδειξει την αξιοπιστια του ισως προχωρησουμε σε ενα πρωτο σταδιο να βγουν και μερικα αλογακια ακομα..

    αυτα λοιπον προς το παρον...και stay tuned...

  2. The Following 5 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Akis 330Ci (11-05-12), m-power_01 (12-05-12), Panos 316T (11-05-12), stefm5 (11-05-12), Stunt Mike (11-05-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    staying tuned

    Νικο ποσο πισω θα μπει το μοτερ ?
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  4. #3
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
    staying tuned

    Νικο ποσο πισω θα μπει το μοτερ ?
    δεν θα κοπει τιποτα....βασεις μηχανης θα μπουνε απο β6 alpina...νικολα μην ξεχνας το ψυγειο νερου το εχω μεσα στην μετωπη (εκει που ειναι τα φαναρια δηλαδη)!!

  5. #4
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    All around
    Μηνύματα
    858
    Thanked
    1541
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μπραβο ρε Νικο αντε επιτελους!
    Θα σε παρω αυριο να παμε για καφε στο γνωστο στεκι να τα πουμε απο κοντα αγαπουλα!

  6. The Following User Says Thank You to Akis 330Ci For This Useful Post:

    nik200 (12-05-12)

  7. #5
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν θα κοπει τιποτα....βασεις μηχανης θα μπουνε απο β6 alpina...νικολα μην ξεχνας το ψυγειο νερου το εχω μεσα στην μετωπη (εκει που ειναι τα φαναρια δηλαδη)!!
    γλυκοκοιταζα τις βασεις του e30.de για την πιο "πισω" θεση του μοτερ,
    στην περιπτωση που εβρισκα ετοιμο 3.5 ή και αν εβαζα πανω Μ30 μετα την αγορα του Ε30.
    θελει (λεει) λιιιιγο χτυπημα στον καθρεφτη για να μπει αλλα εχει την πιο καλη κατανομη βαρους, να μην ειναι πολυ μπροστοβαρο.
    ειναι βεβαια ενα 200+ ευρω αυτα...
    γινονται και φτιαχτες βεβαια, αν υπαρχει μαστορας.
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  8. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    nik200 (12-05-12)

  9. #6
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
    γλυκοκοιταζα τις βασεις του e30.de για την πιο "πισω" θεση του μοτερ,
    στην περιπτωση που εβρισκα ετοιμο 3.5 ή και αν εβαζα πανω Μ30 μετα την αγορα του Ε30.
    θελει (λεει) λιιιιγο χτυπημα στον καθρεφτη για να μπει αλλα εχει την πιο καλη κατανομη βαρους, να μην ειναι πολυ μπροστοβαρο.
    ειναι βεβαια ενα 200+ ευρω αυτα...
    γινονται και φτιαχτες βεβαια, αν υπαρχει μαστορας.
    νικολα, καλυτερα μην χτυπηθει ο καθρεφτης καθολου, καθως με αυτο το μοτερ εκει ακριβως κοβεται..λογω φυσικα του βαρους του μοτερ...αν προκειται να το ενισχυσεις κανε οτι θες στο καθρεφτη...αλλα χωρις ενισχυση μην πειραζεις τιποτα καθως το πρωτο που θα την ακουσει ειναι αυτο!

  10. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    nikos1400 (12-05-12)

  11. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχουμε και μια θετικη εξελιξη...

    στο πνευμα των καιρων-χωρις να ξεφευγουμε τρελλα οικονομικα βρεθηκε μοτερακι 3.5λτ σε πολυ καλη κατασταση μετα απο ελεγχο που εγινε..το μοτερ αυτο ειναι πιο συγχρονο απο αυτο που ειχα και ειναι εποχης 89-92 και βγηκε απο 7αρα...στο μοτερακι για αρχη απλα θα αλλαχτουν τα μεταλλα στροφαλου για να γινει αφογο καθως απο συμπιεσεις πανω ειμαστε ηδη παρα πολυ καλα..σασμαν θα κρατηθει το ηδη υπαρχον..καθως ειναι σε αψογη κατασταση και καλως εχοντων των πραγματων το αμαξι θα μπει στο συνεργειο απο την επομενη δευτερα..παραλληλα με την μετατροπη θα μπει και σωστη εξατμιση για να βγουν και μερικα αλογακια ακομα (και φυσικα λιγος ηχος...)..για αρχη το μοτερ θα παραμεινει "μαμα"..και αφου αποδειξει την αξιοπιστια του ισως προχωρησουμε σε ενα πρωτο σταδιο να βγουν και μερικα αλογακια ακομα..

    αυτα λοιπον προς το παρον...και stay tuned...
    νίκο το μόνο πιο σύγχρονο που έχει είναι η μονάδα διαχείρισης
    όλα τα περιφερειακά είναι ίδια
    αποδίδει 500 στροφές πιό ψηλά την ελαφρώς μειωμένη ιπποδύναμη (211 έναντι 218) και την ροπή λόγω προσθήκης καταλύτη
    από την εμπειρία μου και στα δύο μοτέρ, το παλιό έμοιαζε πιο δυνατό
    καλοφόρετο!

  12. The Following 2 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    alexk (14-05-12), nik200 (12-05-12)

  13. #8
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    νίκο το μόνο πιο σύγχρονο που έχει είναι η μονάδα διαχείρισης
    όλα τα περιφερειακά είναι ίδια
    αποδίδει 500 στροφές πιό ψηλά την ελαφρώς μειωμένη ιπποδύναμη (211 έναντι 218) και την ροπή λόγω προσθήκης καταλύτη
    από την εμπειρία μου και στα δύο μοτέρ, το παλιό έμοιαζε πιο δυνατό
    καλοφόρετο!
    πραγματικα useful post..να σαι καλα φιλε stef..

    εγω ουτως η αλλως θα το δουλεψω χωρις καταλυτη..οποτε θα κερδιζει απο εκει..ας μην ξεχναμε οτι τα παλια μοτερ ηταν φιμωμενα ελαχιστα..οποτε μολις τους εβγαζες τον καταλυτη πηγαιναν τα ιδια με πριν!

  14. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    stefm5 (12-05-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP