Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 71

Θέμα: Εσείς πως μπαίνετε στις στροφές;

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ο κυριος λόγος που γινεται η τεχνικη αυτη ειναι για να μην μπλοκαρουν κατα την συμπλεξη η πισω τροχοι.
    Καθε αλλο παρα επιδειξη ειναι. Ειναι βασικη τεχνικη για παιδια που ασχολουνται με πιστα και εχουν μανιουαλ και κυριος αμαξι με πισω κινηση.
    Εγω αμα τυχει να οδηγησω μανιουαλ αμαξι το κανω πάντα και ενστικτοδώς.

  2. The Following 5 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    Nick bmwlover (13-05-12), nikos1400 (11-05-12), Panos 316T (11-05-12), Ptboul (11-05-12), Thomelef (11-05-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο κυριος λόγος που γινεται η τεχνικη αυτη ειναι για να μην μπλοκαρουν κατα την συμπλεξη η πισω τροχοι.
    Καθε αλλο παρα επιδειξη ειναι. Ειναι βασικη τεχνικη για παιδια που ασχολουνται με πιστα και εχουν μανιουαλ και κυριος αμαξι με πισω κινηση.
    Εγω αμα τυχει να οδηγησω μανιουαλ αμαξι το κανω πάντα και ενστικτοδώς.
    ενδείκνυται για καλύτερους χρόνους αυτή η τεχνική Χριστόφορε;
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  4. #3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο κυριος λόγος που γινεται η τεχνικη αυτη ειναι για να μην μπλοκαρουν κατα την συμπλεξη η πισω τροχοι.
    Καθε αλλο παρα επιδειξη ειναι. Ειναι βασικη τεχνικη για παιδια που ασχολουνται με πιστα και εχουν μανιουαλ και κυριος αμαξι με πισω κινηση.
    Εγω αμα τυχει να οδηγησω μανιουαλ αμαξι το κανω πάντα και ενστικτοδώς.

    Χριστόφορε αναφέρομαι πάντα για οδήγηση στον δρόμο. Και για τον μέσο οδηγό.

  5. #4
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    ενδείκνυται για καλύτερους χρόνους αυτή η τεχνική Χριστόφορε;
    Πιο πολύ ενδεικνυται για ασφαλεια.
    Οταν ερχομαστε πχ με πολλα χιλιομετρα και πεφτουμε στα φρενα οι στροφες πεφτουν αλλα η ταχυτητα κατα το κατεβασμα ταχυτητας εξακολουθει να ειναι ψηλη. Το αποτελεσμα ειναι να μπλοκαρουν οι πισω και να γυριζει το αμαξι.
    Εδω ενα βιντεο φιλου με RX8 που εκανε σε λάθος χρονο την τεχνικη με αποτελεσμα να μπλοκαρει πισω τροχους.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χριστόφορε αναφέρομαι πάντα για οδήγηση στον δρόμο. Και για τον μέσο οδηγό.
    το ξερω πιπινι μου...

  6. The Following 5 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    m-power_01 (11-05-12), nikos1400 (11-05-12), Panos 316T (11-05-12), Stathis (11-05-12), Thomelef (11-05-12)

  7. #5
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο κυριος λόγος που γινεται η τεχνικη αυτη ειναι για να μην μπλοκαρουν κατα την συμπλεξη η πισω τροχοι.
    Καθε αλλο παρα επιδειξη ειναι. Ειναι βασικη τεχνικη για παιδια που ασχολουνται με πιστα και εχουν μανιουαλ και κυριος αμαξι με πισω κινηση.
    Εγω αμα τυχει να οδηγησω μανιουαλ αμαξι το κανω πάντα και ενστικτοδώς.
    Ετσι ακριβως οπως τα λες ειναι,Χριστοφορε αν και θα συμπληρωσω οτι κατα τη γνωμη μου ειναι και θεμα οδηγικης τακτικης του οδηγου.Αλλοι πχ προτιμουν να εξαντλησουν τα φρενα μεχρι σχεδον μεσα στην στροφη και μετα να κατεβασουν μια ταχυτητα ενω αλλοι βοηθιουνται απ'το ξεκολλημα της ουρας για να τοποθετηθουν και να διαγραψουν την στροφη μ'ενα πολυ ελαφρυ αναποδο ή/και ισιο τιμονι ακομη.....Αυτη η τεχνικη φθειρει πολυ λαστιχο+οτι εμπεριεχει ρισκο αλλα κερδιζει δεκατα
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  8. The Following 3 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    chief (12-05-12), Panos 316T (11-05-12), Thomelef (11-05-12)

  9. #6
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Για το δρομο ξεκινησε το θρεντ, στην πιστα κατεληξε...


    Μου φαινεται πρεπει να κλεισουμε κανα μηνα μια μετριως "κλειστη" πιστα,
    πακετο μαζι με λαστιχα και αναλωσιμα σε ειδικες τιμες !

    Και να βρεθουμε ολοι μπας και μαθουμε μερικοι να οδηγαμε !
    (για 'μενα λεω)

    Το μυτη-τακουνι με 48 νουμερο παπουτσι ποσο ευκολο ειναι ??
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  10. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    Panos 316T (11-05-12)

  11. #7
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το μυτη-τακουνι με 48 νουμερο παπουτσι ποσο ευκολο ειναι ??
    Ξέχνα το.

    Πιο καλά θα σε βολέψει το αριστερό μέρος της σόλας στο φρένο και το δεξί μέρος στο γκάζι !


  12. The Following User Says Thank You to doctore For This Useful Post:

    Panos 316T (12-05-12)

  13. #8
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ξέχνα το.

    Πιο καλά θα σε βολέψει το αριστερό μέρος της σόλας στο φρένο και το δεξί μέρος στο γκάζι !


    ακριβως !!



    ασ'το γιατι θα μετα θα εχω
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP