Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 183

Θέμα: Αποκάλυψη: Toyota GT-86

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι ναι έχουν κάνει η άνθρωποι αγώνα να κρατηθούν κάτω απο τα 1200 κιλά και θα μπεις εσύ μέσα μωρή μπουρούχα για να περάσει τον 1,5τ!
    ρε μλκ...τράβα κάνε προπό για τον νοέμβρη. έτσι και μας φάει στα πιτ η ομάδα του κρητικού σ'έφαγα...
    παλιοφρουί ζελέ που θα με πείς και μπουρούχα. ντακότα...ε ντακότα.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Stamatis (04-05-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    07-08-12
    Περιοχή
    Μοσχάτο
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    460
    Thanked
    344
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μόλις αντιλήφθηκα ότι πρόκειται να κυκλοφορήσει (και μάλιστα σε λίγο καιρό) η Toyota GT-86.
    - Από τα βίντεο που είδα φαίνεται εξαιρετική.
    - Το design ειναι υποκειμενικό. Φωνάζει από μακριά Made in Japan, αλλά αυτό δεν μας χαλάει κιόλας.
    - Ο ατμοσφαιρικός boxer 2lt κινητήρας των 200hp που στροφάρει άνετα στις 7.500rpm φαίνεται να τραβάει καλά το αμάξωμα.
    - Πρέπει να είναι πολύ fun to drive, RWD + μπλοκέ διαφορικό. Στο βίντεο του Chris Harris ανέφερε ο Chief Engineer πως θα έχει και "mechanical" differential σαν option. Τι ακριβώς εννοεί?
    - Αν έχει καλή τιμή και στην Ελλάδα πιστεύω θα γίνει από τις πρώτες επιλογές για έναν sport οδηγό. Το 370Ζ είναι 3.5lt (οπότε δύσκολο για την εποχή μας) Μπέμπα για να πάρεις γρήγορη (325-330) θες πολλά χρήματα (πάντα σε καινούργιο αυτοκίνητο αναφέρομαι), Merce/Audi το ίδιο, το RX-8 που πιστεύω είναι στην ίδια κατηγορία δεν ξέρει ούτε το ίδιο τι καίει όταν το πατήσεις λίγο και για μπροστοκίνητα τύπου group VAG δεν συζητάμε καν..

    Φανταστείτε την μόνο με ένα Turbo Kit καλής εταιρείας εκεί στα 280-300hp, ή full ατμόσφαιρα εκεί στα 250hp και να χτυπάει 8500-9000rpm, παρέα με ένα σετάκι 6πιστονα Brembo και μια ολόσωμη εξατμισούλα Akrapovic..

  4. #3
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Κάπου στα 38 θα κάνει, εκπληκτικό αυτοκίνητο που ήθελε 50 αλογακια παραπάνω.

  5. The Following User Says Thank You to Stradale For This Useful Post:

    alexk (14-09-12)

  6. #4
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.945
    Thanked
    3271
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BabisStinson Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μόλις αντιλήφθηκα ότι πρόκειται να κυκλοφορήσει (και μάλιστα σε λίγο καιρό) η Toyota GT-86.
    - Από τα βίντεο που είδα φαίνεται εξαιρετική.
    - Το design ειναι υποκειμενικό. Φωνάζει από μακριά Made in Japan, αλλά αυτό δεν μας χαλάει κιόλας.
    - Ο ατμοσφαιρικός boxer 2lt κινητήρας των 200hp που στροφάρει άνετα στις 7.500rpm φαίνεται να τραβάει καλά το αμάξωμα.
    - Πρέπει να είναι πολύ fun to drive, RWD + μπλοκέ διαφορικό. Στο βίντεο του Chris Harris ανέφερε ο Chief Engineer πως θα έχει και "mechanical" differential σαν option. Τι ακριβώς εννοεί?
    - Αν έχει καλή τιμή και στην Ελλάδα πιστεύω θα γίνει από τις πρώτες επιλογές για έναν sport οδηγό. Το 370Ζ είναι 3.5lt (οπότε δύσκολο για την εποχή μας) Μπέμπα για να πάρεις γρήγορη (325-330) θες πολλά χρήματα (πάντα σε καινούργιο αυτοκίνητο αναφέρομαι), Merce/Audi το ίδιο, το RX-8 που πιστεύω είναι στην ίδια κατηγορία δεν ξέρει ούτε το ίδιο τι καίει όταν το πατήσεις λίγο και για μπροστοκίνητα τύπου group VAG δεν συζητάμε καν..

    Φανταστείτε την μόνο με ένα Turbo Kit καλής εταιρείας εκεί στα 280-300hp, ή full ατμόσφαιρα εκεί στα 250hp και να χτυπάει 8500-9000rpm, παρέα με ένα σετάκι 6πιστονα Brembo και μια ολόσωμη εξατμισούλα Akrapovic..
    Αν δεις τις καμπύλες ισχύος του μοτέρ, θα δεις το χαρακτηριστικό "πέσιμο" γύρω στις 3.500 στροφές, λόγω των εκκεντροφόρων. Στις μεσαίες, δηλαδή, δείχνει να κρεμάει, ενώ ψηλά αποδίδει πολύ καλά.

    Όσο για το mechanical diff εννοούς περιορισμένης ολίσθησης

    Τέλος, στην εδώ Toyota μου είπαν 35-38.000¤ αναλόγως του εξοπλισμού, σε μία αναγνωριστική βόλτα που πήγα, αν και δεν είχαν ακόμα αυτοκίνητο στην έκθεση.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP