sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Kostas_1 (04-05-12), Panos 316T (04-05-12), pilot (04-05-12)
Στα specs του σκαραβαιου εκανα λαθος.......βαλτε τα σωστα ενα mod ρε παιδια
Max speed 310 kph (192.2 mph)
0 - 50 kph 1.5 s
0 - 100 kph 3.7 s
0 - 130 kph 5.8 s
0 - 200 kph 11.6 s
0 - 60 mph 3.5 s
0 - 100 mph 7.9 s
0 - 150 mph 20.1 s
1000 m 21.1 s @ 250 kph
1/4 mile 11.8 s
Engine
Power 331 kw (444 bhp / 450 ps) @ 7900 rpm
Torque 430 Nm (318 lb-ft) @ 6750 rpm
Displacement 3.8 liters (232 ci)
Engine type B6, 24 valve
Engine location rear
General data
Gearbox 6 speed manual
Drive rear wheel drive
Fuel capacity
Year of introduction 2010
Home country Germany
Dimensions
Curb weight 1400 kg (3080 lbs) +
Size 4.46 m (176 in) long, 1.85 m (73 in) wide and 1.28 m (50 in) high
Wheelbase 2.36 m (92.7 in)
Track width 1.51 m (59.4 in) front, 1.55 m (61.2 in) rear
Calculations
Power to Weight ratio 317 bhp/tonne
Power per liter 117 bhp/liter
1/8 mile (est) 7.8 s @ 98 mph
1/2 mile (est) 18.4 s @ 148 mph
1 mile (est) 29.9 s @ 168 mph
Να και του Μ αναλυτικα
Max speed 305 kph (189.1 mph)
0 - 50 kph 1.8 s
0 - 100 kph 3.8 s
0 - 130 kph 6.3 s
0 - 200 kph 13.1 s
0 - 100 mph 8.9 s
1/4 mile 12.3 s
Engine
Power 331 kw (444 bhp / 450 ps) @ 8300 rpm
Torque 440 Nm (326 lb-ft) @ 3750 rpm
Displacement 4.4 liters (269 ci)
Bore and stroke 82 mm (3.2 in) x 92 mm (3.6 in)
Compression 12 to 1
Engine type V 8
Engine location front
General data
Gearbox 7-speed dual clutch
Drive rear wheel drive
Fuel capacity 63 l
Year of introduction 2010
Home country Germany
Dimensions
Curb weight 1543 kg (3395 lbs) +
Size 4.65 m (183 in) long, 1.8 m (71 in) wide and 1.39 m (55 in) high
Wheelbase 2.76 m (108.7 in)
Track width 1.55 m (60.9 in) front, 1.54 m (60.6 in) rear
Calculations
Power to Weight ratio 288 bhp/tonne
Power per liter 101 bhp/liter
1/8 mile (est) 8.0 s @ 93 mph
1/2 mile (est) 19.1 s @ 143 mph
1 mile (est) 30.8 s @ 164 mph
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Z4 DCT : 04-05-12 στις 08:15
Xαχαχαχαχα καλά αν είχα ένα απο τα 2 κάθε σ/κ σε πίστες θα ήμουν.Σίγουρα μπορούν να κάνουν ταξίδια απλά όχι με την άνεση που θα το έκανες με κάποιο άλλο αμάξι.Και εγώ θα έκανα ταξίδια και εκδρομούλες αλλά αυτό το αμάξι θα ήταν καθαρά ΔΙΚΟ ΜΟΥ.Γυναίκες,παιδιά,σκυλιά, γατιά απο πίσω σε άλλο αμάξι.
Ρε συ αν ψάχνεις αμάξι για την συνάντηση βάλε poll Μ3 Ε92 ή Μ3 GTS
![]()
Vasilis M3 (04-05-12)
Προσωπικά θεωρώ πως και το RS παίζει έντονα το παιχνίδι του marketing και δεν προσφέρει κάτι το αξιοσημείωτο πέρα από το ήδη πολύ σκληροπυρηνικό GT3. Δεν μιλάω για το RS 4.0 το οποίο είναι από άλλο πλανήτη ατμοσφαιρικής απόδοσης (και δεν συμμετέχει στο παρόν συγκριτικό). Όσο για τη συλλεκτικότητα του RS θεωρώ πως δεν υφίσταται αφού ούτε περιορισμένης παραγωγής είναι (όπως το GTS = 250 κομμάτια) αλλά και η τακτική της Porsche να παρουσιάσει τρεις διαφορετικές εκδοχές της RS για το 997, με κύκνειο άσμα την 4.0, απαξιώνει τα προηγούμενα μοντέλα...
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
νομίζω νάσο πως είσαι λάθος. αν υπάρχει ένα αμάξι το οποίο έχει βγεί καθαρά για λόγους μάρκετινγκ, τότε αυτό είναι το γκε τε ες...τα νούμερα του, όπως και ο πολύ περιορισμένος αριθμός παραγωγής, τα λένε όλα...
αντίθετα το αρ ες, δεν είναι αμάξι περιορισμένης παραγωγής, είναι ένα πολύ μικρό κλίκ πάνω απο το γκε τε 3, και είναι μια σειρά η οποία βγαίνει εδώ και πολύ καιρό. μετά απο τόσο καιρό παραγωγής σε διάφορες σειρές, μιλάμε για αμάξι που έχει το δικό του κοινό, και αρκετά μεγάλο για τον τύπο του αυτοκινήτου...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Monsta (04-05-12)
Μου δινεις λαβη για σχολιο,καταρχην την συλλεκτικοτητα την καθοριζει οχι το εργοστασιο (και το CIVIC TYPE-R EP3 ειναι ολα αριθμημενα με ταμπελακια ολα οσα πουλησε αρα μηδεν συλλεκτικοτητα και η αγορα δεν το εκανε συλλεκτικο οπως ειδαμε) αλλα το αγοραστικο κοινο-κατα ποσο ειναι καλο το αμαξι και ειχε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ σε συγκριση με τα ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ κατι για το οποιο κατακριθηκε κατα κορον η GTS.Κοιτα ομως τη εγινε με την DELTONA....που δεν ητανε LIMITED EDITION για παραδειγμα ή το ESCORT COSWORTH που οι αγορα τα εκανε συυλεκτικα και να τα κυνηγανε ολοι σαν τρελοι και να πληρωνουνε αρκετα χρηματα.
Θελω να πω οτι απο την στιγμη που ο ανταγωνιστης ειναι ο καλυτερος-κοιτα τι ομολογουνε ολοι εδω μεσα σε BMW-φορουμ!!!!-δεν υπαρχει περιθωριο για συλλεκτικοτητα στην GTS.Να μην μακρυγορω.....κοιτα το πραγματικα συλλεκτικο CSL-δεν εχει αριθμηση (ασε την Αγγλια) που ειχε εξελιξη σε συγκριση με το απλο και κατακεραυνωσε τοιν ανταγωνισμο-καλυτερο παντου και παντα απο πολλους ανταγωνιστες.
Ητανε η GTS μια απογοητευση και ενα κολπο marketing αποτυχημενο.....βρηκανε και μερικους που το αγορασανε....θα βρισκανε και θα βρισκουνε παντα.....εεεε και?Τα σιδερα και η πυροσβεση και οι ζωνες δεν το κανουνε συλλεκτικο.....χρονοι και αισθηση και αποτελεσματικοτητα (στον συγκεκριμενο τυπο αυτοκινητου) το κανουνε.
Τελος.....ολοι απορουνε ποιος ο λογος να αγορασει καποιος την GTS σε συγκριση με την απλη.......την CSL ομως????(ή καποια αλλα αυτοκινητα).Αν καποιος το παρει θα εχει σιγουρα χασει τα λεφτακια του μελλοντικα......αυτοι με τα SPORT EVO (δεν μπορουσα να μην το πω χεεχεχε)?????
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 04-05-12 στις 09:20
insane in the ///Midbrain
Monsta (04-05-12), nikos1400 (04-05-12), Panos 316T (04-05-12), Vasilis M3 (04-05-12)
στο συγκειτικό του άλλου θρεντ πάντως τρία δευτερόλεπτα κάτω έχωσε το κτηνάκι με την απλώστρα.
βέβαια ομολογώ ότι ήταν λίγο άτοπη η σύγκριση πιστεύω, γιατί το πόρσε είναι το προσωπικό αμάξι το στηβ χάρις.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS