Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: BMW M3 GTS - PORSCHE 997 GT3 RS

Ψήφισαν
37. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • M3 GTS

    5 13,51%
  • 997 GT3 RS

    29 78,38%
  • none

    3 8,11%
Δημοσκόπιση Πολλαπλής Επιλογής
Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 51

Θέμα: M3 GTS VS 997 GT3

  1. #31
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων




    Αυτο με τα χλμ με χαλαει λιγο.....αλλα θα του εγραφα πολλλαααααα.....20000+ το χρονο για πλακα
    δε γ@μιέτ@ι ρε γιάνγκο...για να τα χαιρόμαστε τα παίρνουμε όταν μας αξιώνει ο θεός...
    εγώ το αμάξι θέλω να είναι και εργαλείο και παιχνίδι. προσοχή στην χρήση και συντήρηση, και όσο πάει...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Kostas_1 (04-05-12), Panos 316T (04-05-12), pilot (04-05-12)

  3. #32
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Στα specs του σκαραβαιου εκανα λαθος.......βαλτε τα σωστα ενα mod ρε παιδια



    Max speed 310 kph (192.2 mph)
    0 - 50 kph 1.5 s
    0 - 100 kph 3.7 s
    0 - 130 kph 5.8 s
    0 - 200 kph 11.6 s
    0 - 60 mph 3.5 s
    0 - 100 mph 7.9 s
    0 - 150 mph 20.1 s
    1000 m 21.1 s @ 250 kph
    1/4 mile 11.8 s
    Engine
    Power 331 kw (444 bhp / 450 ps) @ 7900 rpm
    Torque 430 Nm (318 lb-ft) @ 6750 rpm
    Displacement 3.8 liters (232 ci)
    Engine type B6, 24 valve
    Engine location rear
    General data
    Gearbox 6 speed manual
    Drive rear wheel drive
    Fuel capacity
    Year of introduction 2010
    Home country Germany
    Dimensions
    Curb weight 1400 kg (3080 lbs) +
    Size 4.46 m (176 in) long, 1.85 m (73 in) wide and 1.28 m (50 in) high
    Wheelbase 2.36 m (92.7 in)
    Track width 1.51 m (59.4 in) front, 1.55 m (61.2 in) rear
    Calculations
    Power to Weight ratio 317 bhp/tonne
    Power per liter 117 bhp/liter
    1/8 mile (est) 7.8 s @ 98 mph
    1/2 mile (est) 18.4 s @ 148 mph
    1 mile (est) 29.9 s @ 168 mph





    Να και του Μ αναλυτικα



    Max speed 305 kph (189.1 mph)
    0 - 50 kph 1.8 s
    0 - 100 kph 3.8 s
    0 - 130 kph 6.3 s
    0 - 200 kph 13.1 s
    0 - 100 mph 8.9 s
    1/4 mile 12.3 s
    Engine
    Power 331 kw (444 bhp / 450 ps) @ 8300 rpm
    Torque 440 Nm (326 lb-ft) @ 3750 rpm
    Displacement 4.4 liters (269 ci)
    Bore and stroke 82 mm (3.2 in) x 92 mm (3.6 in)
    Compression 12 to 1
    Engine type V 8
    Engine location front
    General data
    Gearbox 7-speed dual clutch
    Drive rear wheel drive
    Fuel capacity 63 l
    Year of introduction 2010
    Home country Germany
    Dimensions
    Curb weight 1543 kg (3395 lbs) +
    Size 4.65 m (183 in) long, 1.8 m (71 in) wide and 1.39 m (55 in) high
    Wheelbase 2.76 m (108.7 in)
    Track width 1.55 m (60.9 in) front, 1.54 m (60.6 in) rear
    Calculations
    Power to Weight ratio 288 bhp/tonne
    Power per liter 101 bhp/liter
    1/8 mile (est) 8.0 s @ 93 mph
    1/2 mile (est) 19.1 s @ 143 mph
    1 mile (est) 30.8 s @ 164 mph
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Z4 DCT : 04-05-12 στις 08:15
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  4. #33
    Εγγραφή
    13-12-11
    Περιοχή
    Mαρκόπουλο Αττικής
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.734
    Thanked
    3234
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ανέφερα ταξιδια παιδιά....ειπα ''αντε'' και για κανένα ταξιδάκι αναψυχής.....πχ.....ειναι η συνάντηση στους Πορους....με τι θα πήγαινες???...για τέτοιο πράμα λεω....αλλιως ναι....αυτα τα αμαξια ειναι μονο για σκ και track day
    Xαχαχαχαχα καλά αν είχα ένα απο τα 2 κάθε σ/κ σε πίστες θα ήμουν.Σίγουρα μπορούν να κάνουν ταξίδια απλά όχι με την άνεση που θα το έκανες με κάποιο άλλο αμάξι.Και εγώ θα έκανα ταξίδια και εκδρομούλες αλλά αυτό το αμάξι θα ήταν καθαρά ΔΙΚΟ ΜΟΥ.Γυναίκες,παιδιά,σκυλιά, γατιά απο πίσω σε άλλο αμάξι.

    Ρε συ αν ψάχνεις αμάξι για την συνάντηση βάλε poll Μ3 Ε92 ή Μ3 GTS


  5. #34
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο M3 E30 89' Εμφάνιση μηνυμάτων
    Xαχαχαχαχα καλά αν είχα ένα απο τα 2 κάθε σ/κ σε πίστες θα ήμουν.Σίγουρα μπορούν να κάνουν ταξίδια απλά όχι με την άνεση που θα το έκανες με κάποιο άλλο αμάξι.Και εγώ θα έκανα ταξίδια και εκδρομούλες αλλά αυτό το αμάξι θα ήταν καθαρά ΔΙΚΟ ΜΟΥ.Γυναίκες,παιδιά,σκυλιά, γατιά απο πίσω σε άλλο αμάξι.

    Ρε συ αν ψάχνεις αμάξι για την συνάντηση βάλε poll Μ3 Ε92 ή Μ3 GTS

    Παράδειγμα έφερα ....ειναι δυνατόν να το έχεις στο γκαράζ και να πας με άλλο??....με τίποτα
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  6. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    Vasilis M3 (04-05-12)

  7. #35
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Προσωπικά θεωρώ πως και το RS παίζει έντονα το παιχνίδι του marketing και δεν προσφέρει κάτι το αξιοσημείωτο πέρα από το ήδη πολύ σκληροπυρηνικό GT3. Δεν μιλάω για το RS 4.0 το οποίο είναι από άλλο πλανήτη ατμοσφαιρικής απόδοσης (και δεν συμμετέχει στο παρόν συγκριτικό). Όσο για τη συλλεκτικότητα του RS θεωρώ πως δεν υφίσταται αφού ούτε περιορισμένης παραγωγής είναι (όπως το GTS = 250 κομμάτια) αλλά και η τακτική της Porsche να παρουσιάσει τρεις διαφορετικές εκδοχές της RS για το 997, με κύκνειο άσμα την 4.0, απαξιώνει τα προηγούμενα μοντέλα...
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  8. #36
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    νομίζω νάσο πως είσαι λάθος. αν υπάρχει ένα αμάξι το οποίο έχει βγεί καθαρά για λόγους μάρκετινγκ, τότε αυτό είναι το γκε τε ες...τα νούμερα του, όπως και ο πολύ περιορισμένος αριθμός παραγωγής, τα λένε όλα...
    αντίθετα το αρ ες, δεν είναι αμάξι περιορισμένης παραγωγής, είναι ένα πολύ μικρό κλίκ πάνω απο το γκε τε 3, και είναι μια σειρά η οποία βγαίνει εδώ και πολύ καιρό. μετά απο τόσο καιρό παραγωγής σε διάφορες σειρές, μιλάμε για αμάξι που έχει το δικό του κοινό, και αρκετά μεγάλο για τον τύπο του αυτοκινήτου...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  9. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Monsta (04-05-12)

  10. #37
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Cool

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προσωπικά θεωρώ πως και το RS παίζει έντονα το παιχνίδι του marketing και δεν προσφέρει κάτι το αξιοσημείωτο πέρα από το ήδη πολύ σκληροπυρηνικό GT3. Δεν μιλάω για το RS 4.0 το οποίο είναι από άλλο πλανήτη ατμοσφαιρικής απόδοσης (και δεν συμμετέχει στο παρόν συγκριτικό). Όσο για τη συλλεκτικότητα του RS θεωρώ πως δεν υφίσταται αφού ούτε περιορισμένης παραγωγής είναι (όπως το GTS = 250 κομμάτια) αλλά και η τακτική της Porsche να παρουσιάσει τρεις διαφορετικές εκδοχές της RS για το 997, με κύκνειο άσμα την 4.0, απαξιώνει τα προηγούμενα μοντέλα...
    Μου δινεις λαβη για σχολιο,καταρχην την συλλεκτικοτητα την καθοριζει οχι το εργοστασιο (και το CIVIC TYPE-R EP3 ειναι ολα αριθμημενα με ταμπελακια ολα οσα πουλησε αρα μηδεν συλλεκτικοτητα και η αγορα δεν το εκανε συλλεκτικο οπως ειδαμε) αλλα το αγοραστικο κοινο-κατα ποσο ειναι καλο το αμαξι και ειχε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ σε συγκριση με τα ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ κατι για το οποιο κατακριθηκε κατα κορον η GTS.Κοιτα ομως τη εγινε με την DELTONA....που δεν ητανε LIMITED EDITION για παραδειγμα ή το ESCORT COSWORTH που οι αγορα τα εκανε συυλεκτικα και να τα κυνηγανε ολοι σαν τρελοι και να πληρωνουνε αρκετα χρηματα.

    Θελω να πω οτι απο την στιγμη που ο ανταγωνιστης ειναι ο καλυτερος-κοιτα τι ομολογουνε ολοι εδω μεσα σε BMW-φορουμ!!!!-δεν υπαρχει περιθωριο για συλλεκτικοτητα στην GTS.Να μην μακρυγορω.....κοιτα το πραγματικα συλλεκτικο CSL-δεν εχει αριθμηση (ασε την Αγγλια) που ειχε εξελιξη σε συγκριση με το απλο και κατακεραυνωσε τοιν ανταγωνισμο-καλυτερο παντου και παντα απο πολλους ανταγωνιστες.

    Ητανε η GTS μια απογοητευση και ενα κολπο marketing αποτυχημενο.....βρηκανε και μερικους που το αγορασανε....θα βρισκανε και θα βρισκουνε παντα.....εεεε και?Τα σιδερα και η πυροσβεση και οι ζωνες δεν το κανουνε συλλεκτικο.....χρονοι και αισθηση και αποτελεσματικοτητα (στον συγκεκριμενο τυπο αυτοκινητου) το κανουνε.

    Τελος.....ολοι απορουνε ποιος ο λογος να αγορασει καποιος την GTS σε συγκριση με την απλη.......την CSL ομως????(ή καποια αλλα αυτοκινητα).Αν καποιος το παρει θα εχει σιγουρα χασει τα λεφτακια του μελλοντικα......αυτοι με τα SPORT EVO (δεν μπορουσα να μην το πω χεεχεχε)?????
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 04-05-12 στις 09:20
    insane in the ///Midbrain

  11. The Following 4 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    Monsta (04-05-12), nikos1400 (04-05-12), Panos 316T (04-05-12), Vasilis M3 (04-05-12)

  12. #38
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    στο συγκειτικό του άλλου θρεντ πάντως τρία δευτερόλεπτα κάτω έχωσε το κτηνάκι με την απλώστρα.
    βέβαια ομολογώ ότι ήταν λίγο άτοπη η σύγκριση πιστεύω, γιατί το πόρσε είναι το προσωπικό αμάξι το στηβ χάρις.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  13. #39
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    γιατί το πόρσε είναι το προσωπικό αμάξι το στηβ χάρις.

    Του Chris ρε.


    Γιάννοοοοοο, όταν κάνεις ποδήλατο τ απόγευμα, δεν ακούς που σου φωνάζουν στο δρόμο ???

  14. #40
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Του Chris ρε.


    Γιάννοοοοοο, όταν κάνεις ποδήλατο τ απόγευμα, δεν ακούς που σου φωνάζουν στο δρόμο ???


    Πότε??
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP