Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 33

Θέμα: Καταναλωση λαδιων σε μοτερ ///Μ5,Μ3

  1. #11
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πάτρα
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.147
    Thanked
    4325
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Rudy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επίσης οι ελληνικές αντιπροσωπίες για ένα δικό τους λόγο θεωρούν οτι πρέπει στην θερμή Ελλάδα να ισχύει οτι και στην ψυχρή Γερμανία και εκεί κάνουν λαθος μιάς και με 40-45 βαθούς στην Αθήνα τα λάδια γίνονται "νεράκι".
    Δε νομίζω να ισχύει αυτό. Τι και αν έχει 40-45 βαθμούς έξω, τι και αν έχει 30-35 (εκεί φτάνει ακόμα και στην Γερμανία το καλοκαίρι πλέον).
    Αφου το λάδι έτσι και αλλιώς, δουλεύει σε πολύ μεγαλύτερη απο την εξωτερική.
    Να πω ότι δούλευε σε 20-30 και η εξωτερική είναι 40, ναι επηρρεάζει.
    Οταν δουλεύει π.χ σε 100 όμως παίζει ρόλο πόση θερμοκρασία έχει έξω ;

  2. #12
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Κωνσταντίνος Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δε νομίζω να ισχύει αυτό. Τι και αν έχει 40-45 βαθμούς έξω, τι και αν έχει 30-35 (εκεί φτάνει ακόμα και στην Γερμανία το καλοκαίρι πλέον).
    Αφου το λάδι έτσι και αλλιώς, δουλεύει σε πολύ μεγαλύτερη απο την εξωτερική.
    Να πω ότι δούλευε σε 20-30 και η εξωτερική είναι 40, ναι επηρρεάζει.
    Οταν δουλεύει π.χ σε 100 όμως παίζει ρόλο πόση θερμοκρασία έχει έξω ;
    Η μετακινηση θερμοτητας ειναι αναλογη της διαφορας θερμοκρασιας. Για την ακριβεια ειναι αναλογη της τεταρτης δυναμης της διαφορας θερμοκρασιας. Πχ διαφορα θερμοκρασιας 10 βαθμων προκαλει μετακινηση 10000joule/sec . Διαφορα θερμοκρασιας 20 βαθμων προκαλει μετακινηση 160000joule/sec

    Εξηγουμαι:

    Αν εχεις λαδι στους 100 και θερμοκρασια περιβαλλοντος στους 0 η μεταφορα θερμοτητας απο το λαδι στον αερα (περιβαλλλον) θα γινει γρηρορα.

    Αν εχεις λαδι στους 100 και θερμοκρασια περιβαλλοντος στους 20 η μεταφορα θερμοτητας απο το λαδι στον αερα (περιβαλλλον) θα γινει πιο αργα.

    Αν εχεις λαδι στους 100 και θερμοκρασια περιβαλλοντος στους 50 η μεταφορα θερμοτητας απο το λαδι στον αερα (περιβαλλλον) θα γινει πολυ πιο αργα. Σκεψου οτι αν εχεις εξω 40 τοτε στο μηχανοστασιο ειναι χαλαρα 50+ . Απο που θα ψυχθει το λαδι?

  3. The Following 2 Users Say Thank You to Dimzan For This Useful Post:

    BILL007 (20-02-10), Konstantinos E60 (21-02-10)

  4. #13
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πάτρα
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.147
    Thanked
    4325
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimzan Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η μετακινηση θερμοτητας ειναι αναλογη της διαφορας θερμοκρασιας. Για την ακριβεια ειναι αναλογη της τεταρτης δυναμης της διαφορας θερμοκρασιας. Πχ διαφορα θερμοκρασιας 10 βαθμων προκαλει μετακινηση 10000joule/sec . Διαφορα θερμοκρασιας 20 βαθμων προκαλει μετακινηση 160000joule/sec

    Εξηγουμαι:

    Αν εχεις λαδι στους 100 και θερμοκρασια περιβαλλοντος στους 0 η μεταφορα θερμοτητας απο το λαδι στον αερα (περιβαλλλον) θα γινει γρηρορα.

    Αν εχεις λαδι στους 100 και θερμοκρασια περιβαλλοντος στους 20 η μεταφορα θερμοτητας απο το λαδι στον αερα (περιβαλλλον) θα γινει πιο αργα.

    Αν εχεις λαδι στους 100 και θερμοκρασια περιβαλλοντος στους 50 η μεταφορα θερμοτητας απο το λαδι στον αερα (περιβαλλλον) θα γινει πολυ πιο αργα. Σκεψου οτι αν εχεις εξω 40 τοτε στο μηχανοστασιο ειναι χαλαρα 50+ . Απο που θα ψυχθει το λαδι?
    Κατατοπιστική και εξήγηση. Αρα παίζει ρόλο η εξωτερική θερμοκρασία.
    Ομως πρακτικά, η BMW δεν προτείνει άλλα λάδια για τις πιο θερμές χώρες. Αρα οι εδώ αντιπροσωπείες δεν κάνουν "του κεφαλιού τους". Απλά ακολουθούν τις οδηγίες της BMW. Εαν υπήρχε ανάγκη διαφοροποίησης των λιπαντικών και ειδικότερα σε μοτέρ υψηλών επιδόσεων (π.χ Μ) για θερμά κλίματα, θα το πρότειναν.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κωνσταντίνος : 20-02-10 στις 14:13

  5. #14
    Εγγραφή
    17-02-10
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    208
    Thanked
    30
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Snoopy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μουρλο εισαι ρε?
    αφου αλλαζεις καθε 1500 χιλιομετρα, ποτε προλαβαινει να καψει;
    Ρε μπας και βαζεις τιποτα νουμερα δικης σου εμπνευσεως στα λαδια;
    Ικανο σε εχω να βαζεις χυμα απο το βαρελι που εχεις για τα φορτηγα σου.
    ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΡΕ ΦΙΛΕ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΖΑ 10 ΛΙΤΡΑ ΛΑΔΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΚΑ ΘΕ 1000 ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!

  6. #15
    Εγγραφή
    17-02-10
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    208
    Thanked
    30
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Rudy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα εγοστασιακά manuals της BMW δικαιολογούν μέχρι 1000cc(1kg) λάδι /1000km ανάλογα με το πόσο κοντά οδηγείς σε "κόφτες".
    Ποιότητα λαδιού 10-40 συνθετικό και είσαι Ο.Κ για 5-7000km.
    ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΜΕΣΗ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΛΑΔΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠOΡΕΙ ΝΑ ΣΤΡΟΦΑΡΕΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ Ο ΣΤΡΟΦΑΛΟΣ????????? ΣΩΣΤΑ???
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 20-02-10 στις 14:50

  7. #16
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο makisM5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΡΕ ΦΙΛΕ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΖΑ 10 ΛΙΤΡΑ ΛΑΔΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΚΑ ΘΕ 1000 ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!
    αααααααααααα ΟΚ λαθος

  8. #17
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παιδια συγνώμη γιατί μαλον εγώ δεν κατάλαβα καλά.
    Μιλάμε για ένα λίτρο στα χίλια χιλιόμετρα;;; Αν ναι
    τότε δε μιλάμε για αμάξια αλλά για φρυτεζες.
    Εμένα πάντως μου καεί γύρω στο μισό λίτρο στα 8000 χιλ.
    Βάζω αυστηρά τα λάδια του κατασκευαστή 10/60 castrol tws.
    Ps. Δε μπορεί εγώ έχω καταλάβει λάθος...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  9. #18
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ στο ίδιο μοτέρ που έχει και ο Μάκης, έβαζα περίπου 3/4 από το μπουκάλι κάθε 1000-1500 χλμ.

  10. #19
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδια συγνώμη γιατί μαλον εγώ δεν κατάλαβα καλά.
    Μιλάμε για ένα λίτρο στα χίλια χιλιόμετρα;;; Αν ναι
    τότε δε μιλάμε για αμάξια αλλά για φρυτεζες.
    Εμένα πάντως μου καεί γύρω στο μισό λίτρο στα 8000 χιλ.
    Βάζω αυστηρά τα λάδια του κατασκευαστή 10/60 castrol tws.
    Ps. Δε μπορεί εγώ έχω καταλάβει λάθος...
    αν και ακομα εχω κανει 2 αλαγες μεχρι τωρα!
    δεν συπληρωσα λαδι καθολου σχεδον οπως το βαλαμε ετσι και το βγαλαμε
    δλδ ισα ισα που φαινοταν η διαφορα! για Μ3 παντα λεω

  11. #20
    Εγγραφή
    17-02-10
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    208
    Thanked
    30
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδια συγνώμη γιατί μαλον εγώ δεν κατάλαβα καλά.
    Μιλάμε για ένα λίτρο στα χίλια χιλιόμετρα;;; Αν ναι
    τότε δε μιλάμε για αμάξια αλλά για φρυτεζες.
    Εμένα πάντως μου καεί γύρω στο μισό λίτρο στα 8000 χιλ.
    Βάζω αυστηρά τα λάδια του κατασκευαστή 10/60 castrol tws.
    Ps. Δε μπορεί εγώ έχω καταλάβει λάθος...
    ????????????????????????????????? μονο εαν δουλευει ρελαντι γινεται ΑΥΤΟ!!!!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP