Εχεις δίκαιο αλλα μόνο για μοντέλα Μ μετά το 2000.
Για τα προγενέστερα δεν ισχυει αυτή η προδιαγραφή.
Επίσης οι ελληνικές αντιπροσωπίες για ένα δικό τους λόγο θεωρούν οτι πρέπει στην θερμή Ελλάδα να ισχύει οτι και στην ψυχρή Γερμανία και εκεί κάνουν λαθος μιάς και με 40-45 βαθούς στην Αθήνα τα λάδια γίνονται "νεράκι".
Οπότε θέλει λίγο ψάξιμο το θέμα μιάς και κάθε κινητήρας έχει και διαφορετικές πιέσεις και θερμικά φορτία αλλά και χρήση.










Απάντηση με παράθεση

