Ρε παιδια πατε καλα η' εχετε μουρλαθει?
Στο εργαλειο μπαινει μονο 10W60 castrol Motorsport..... τπτ αλλο, .....
Ρε παιδια πατε καλα η' εχετε μουρλαθει?
Στο εργαλειο μπαινει μονο 10W60 castrol Motorsport..... τπτ αλλο, .....
Προς ενοικιαση ///Μ5 Για απαγωγες, ξεκαθαρισμα λογαριασμων, Προστασια σε νυχτερινα μαγαζια.......
Εχεις δίκαιο αλλα μόνο για μοντέλα Μ μετά το 2000.
Για τα προγενέστερα δεν ισχυει αυτή η προδιαγραφή.
Επίσης οι ελληνικές αντιπροσωπίες για ένα δικό τους λόγο θεωρούν οτι πρέπει στην θερμή Ελλάδα να ισχύει οτι και στην ψυχρή Γερμανία και εκεί κάνουν λαθος μιάς και με 40-45 βαθούς στην Αθήνα τα λάδια γίνονται "νεράκι".
Οπότε θέλει λίγο ψάξιμο το θέμα μιάς και κάθε κινητήρας έχει και διαφορετικές πιέσεις και θερμικά φορτία αλλά και χρήση.
Δε νομίζω να ισχύει αυτό. Τι και αν έχει 40-45 βαθμούς έξω, τι και αν έχει 30-35 (εκεί φτάνει ακόμα και στην Γερμανία το καλοκαίρι πλέον).
Αφου το λάδι έτσι και αλλιώς, δουλεύει σε πολύ μεγαλύτερη απο την εξωτερική.
Να πω ότι δούλευε σε 20-30 και η εξωτερική είναι 40, ναι επηρρεάζει.
Οταν δουλεύει π.χ σε 100 όμως παίζει ρόλο πόση θερμοκρασία έχει έξω ;
Η μετακινηση θερμοτητας ειναι αναλογη της διαφορας θερμοκρασιας. Για την ακριβεια ειναι αναλογη της τεταρτης δυναμης της διαφορας θερμοκρασιας. Πχ διαφορα θερμοκρασιας 10 βαθμων προκαλει μετακινηση 10000joule/sec . Διαφορα θερμοκρασιας 20 βαθμων προκαλει μετακινηση 160000joule/sec
Εξηγουμαι:
Αν εχεις λαδι στους 100 και θερμοκρασια περιβαλλοντος στους 0 η μεταφορα θερμοτητας απο το λαδι στον αερα (περιβαλλλον) θα γινει γρηρορα.
Αν εχεις λαδι στους 100 και θερμοκρασια περιβαλλοντος στους 20 η μεταφορα θερμοτητας απο το λαδι στον αερα (περιβαλλλον) θα γινει πιο αργα.
Αν εχεις λαδι στους 100 και θερμοκρασια περιβαλλοντος στους 50 η μεταφορα θερμοτητας απο το λαδι στον αερα (περιβαλλλον) θα γινει πολυ πιο αργα. Σκεψου οτι αν εχεις εξω 40 τοτε στο μηχανοστασιο ειναι χαλαρα 50+ . Απο που θα ψυχθει το λαδι?
BILL007 (20-02-10), Konstantinos E60 (21-02-10)
Κατατοπιστική και εξήγηση. Αρα παίζει ρόλο η εξωτερική θερμοκρασία.
Ομως πρακτικά, η BMW δεν προτείνει άλλα λάδια για τις πιο θερμές χώρες. Αρα οι εδώ αντιπροσωπείες δεν κάνουν "του κεφαλιού τους". Απλά ακολουθούν τις οδηγίες της BMW. Εαν υπήρχε ανάγκη διαφοροποίησης των λιπαντικών και ειδικότερα σε μοτέρ υψηλών επιδόσεων (π.χ Μ) για θερμά κλίματα, θα το πρότειναν.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κωνσταντίνος : 20-02-10 στις 14:13