Απλά respect στα quattro![]()
Ναι, έχει παράδοση η Αudi στα τετρακίνητα όπως και να το κάνεις.
Ναι και άλλο ενα γνωστό ενδεικτικο τέστ
χαρηκαμε ιδιαιτερα, οτι το αουντι με τα 3 διαφορικα εχει προβαδισμα σε ορισμενες συνθηκες...
πραγμα αναμφισβητητο, αλλα οχι τοσο ουσιωδες εκτος αν κανεις μενει σε χιονοδρομικο κεντρο και τα βραδια για να σπασει τη μοναξια του, ανεβαινει στις αδειες πιστες...
με ενα snowmobile θα εκανε περισσοτερη πλακα...
οπως και να εχει τα αυτοκινητα που υπαρχουν στο βιντεο ειναι αρκετα παλια και απο τοτε εχουμε αλλαγες στα μοντελα και την τεχνολογια.
βεβαια τα αυτοκινητα με κεντρικο διαφορικο θα εχουν παντα προβαδισμα εκτος δρομου, με αντιστοιχες παραχωρησεις εντος.
αληθεια το τογιοτα landcruiser ή και καποιο τσεροκι της εποχης, γιατι δεν συμμετεχουν στη συγκριση????
Δεν είναι και το ultimate 4X4 test. Πήραν μερικά τετρακίνητα και είπαν να δουν τι κάνουν υπο γωνία σε συνθήκες χιονιού.
Είναι δεδομένη η τεχνογνωσία της Audi στην τετρακίνηση πιστεύω
Συμφωνώ κι εγώ ότι το συγκεκριμένο τεστ είναι αρκετά ανούσιο, αφού για τέτοιες συνθήκες υπάρχουν πιο καθαρόαιμα αυτοκίνητα, με πιο ειδικά λάστιχα κοκ. Και σίγουρα η audi έχει κάποια τεχνογνωσία στην τετρακίνηση, αλλά τα haldex που χρησιμοποιεί δε συγκρίνονται επουδενί με τα συστήματα των subaru και mitsubishi. Πιστεύω ότι ένα forester θα τα κατάφερνε ακόμα καλύτερα...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Driver M : 19-02-10 στις 13:00
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
Δεν χρησιμοποιεί σε όλα τα μοντέλα Haldex. Στα Α4-Α6 χρησιμοποιεί μόνιμη μηχανική τετρακίνηση νομίζω
Σωστός. Στο Α3 και στο passat υπάρχει haldex και υπέθεσα ότι και το Α4 θα είχε κι αυτό haldex (όπως το passat), αλλά έχει torsen, όπως και το Α6, που σαφώς σαν σύστημα είναι πιο ικανό σε εκτός δρόμου ικανότητες. Και πάλι όμως, θεωρώ ότι η τετρακίνηση ορισμένων Ιαπώνων είναι ανώτερη.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong