Σελίδα 5 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 64

Θέμα: [E46] Μπλοκε διαφορικο σε απλη 3αρα.

  1. #41
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μάικ ερώτηση

    τί γίνεται με τα τόρσεν όταν βρεθεί ο ένας τροχός στον αέρα;
    γιατί διαβάζω σε ξένα φόρα ότι λειτουργούν σαν ελεύθερα διαφορικά, πράγμα που είναι μειονέκτημα

  2. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    BILL007 (21-04-12)

  3. #42
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    μάικ ερώτηση

    τί γίνεται με τα τόρσεν όταν βρεθεί ο ένας τροχός στον αέρα;
    γιατί διαβάζω σε ξένα φόρα ότι λειτουργούν σαν ελεύθερα διαφορικά, πράγμα που είναι μειονέκτημα
    Δυστυχως αυτο ειναι το μειονεκτημα ολων των γραναζωτων διαφορικων......Γι'αυτο δεν χρησιμοποιουνται σε εκτος δρομου καταστασεις αλλα ουτε και στο WRC,ενω προτιμουνται σε ασφαλτινους αγωνες και πιστες.Πρακτικα βεβαια αν βρεθεις σε τετοια κατασταση,τσιμπας λιγο χειροφρενο και δινει ροπη στον απεναντι τροχο...
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  4. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    BILL007 (21-04-12)

  5. #43
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δεν ισχύει ότι με την προφόρτιση ενός τόρσεν ξεπερνιέται το πρόβλημα;

    ''Have a wavetrac LSD in my magna. In the event of one wheel lifting, it still provides power to the other wheel. Torsen based diff''
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stefm5 : 21-04-12 στις 00:19

  6. #44
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν ισχύει ότι με την προφόρτιση ενός τόρσεν ξεπερνιέται το πρόβλημα;

    ''Have a wavetrac LSD in my magna. In the event of one wheel lifting, it still provides power to the other wheel. Torsen based diff''
    Αναλογως το βαρος του αυτοκινητου,το φορτιο κτλ....η προφορτιση(που εχει και το Quaife και το wavetrac),δεν ξεπερναει το 5% που σημαινει οτι σε εντονη ανωφερεια και με σηκωμενο τροχο(το'χω παθει γιατι μου σηκωνει τροχο για πλακα λογω αναρτησης),το διαφορικο μουγκριζε χωρις να κανει βημα τ'αμαξι....
    ισως αμα επεμενα στο γκαζι,πχ 4000σαλ(κοντα στη μεγιστη ροπη του 28.5kg X5%=1.42kg ροπης στον τροχο που παταει) να ξεκιναγε,αλλα δεν ηθελα να το πιεσω...
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  7. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    Panos 316T (21-04-12)

  8. #45
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    του γκατζελάκη έχει μεγαλύτερη προφόρτιση άραγε;

  9. #46
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Προεπιλογή .....

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο redneck Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εχω αλλαξει 47 αυτοκινητα εως τωρα , δεν ειμαι μαντρας, ειμαι ιδιωτης με μεγαλη λοξα οχι χρημα για πεταμα, το τονιζω αυτο ... για να μην παρεξηγηθω. Εχω στερηθει και εχω στερησει την οικογενεια μου απο βασικα πραγματα για να κανω το κεφι μου *για να μην το πω αλλιως.
    Τωρα ομως με τα τεκμηρια τα κεφαλια μεσα , οσο επαιξα , επαιξα.
    Rx7 ειχα απο το΄99 μεχρι και πριν ενα μηνα που πουλησα το τελευταιο μου ... και μου λειπει ηδη παρα πολυ ο ροτορας ... αμα ειναι και τουρμπατος δεν βρισκει ευκολα αντιπαλο ...οσα και να ειναι τα κυβικα του αντιπαλου

    Τελος παντων την συγκεκριμενη 46αρα την αγορασα γιατι ειχε μια τιμη "εποχης", ειναι σε κατασταση βιτρινας και αγοραζω συνηθως με το συναισθημα ...
    ε, και αυτη μου εκανε κλικ οταν την ειδα.

    Μολις αρχιζουν να φτιαχνουν λιγο τα πραγματα θα παρω 92αρι Μ3 (αν εχει μεινει κανενα και δεν τα εχουν στειλει στο εξωτερικο οι μαντραδες μας).
    Θα καταθεσω πινακιδες αυθημερον και θα το εχω να κανει παρεα διπλα στην αμερικανα μου μεχρι να ισιωσουν εντελως τα πραγματα στην χωρα .... εχω υπομονη εγω, ειμαι περιεργος ανθρωπος, οσοι με γνωριζουν προσωπικα ξερουν τι πεισματαρης ειμαι
    Aν δεν εβλεπα οτι γραφεις εσυ,θα νομιζα οτι γραφω εγω για τον εαυτο μου!!!

    Μια απο τα ιδια.....
    insane in the ///Midbrain

  10. The Following User Says Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    120ie87 (21-04-12)

  11. #47
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    https://www.wavetrac.net/technical.htm

    μία σελίδα που περιγράφει πως το wavetrac αντιμετωπίζει το πρόβλημα του τροχού στον αέρα σε αντίθεση με quaife

  12. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    BILL007 (21-04-12)

  13. #48

    Προεπιλογή

    Στέφανε τι σκάλωμα έχεις φάει με τον τροχό στον αέρα;
    Δηλαδή προτιμάς να έχει μεγαλύτερες απώλειες για να μην μένεις όταν έχεις τροχό στον αέρα; Πόσο εύκολα μπορεί να βρεθείς σε μία τέτοια κατάσταση;
    Προσωπικά μία φορά μου έχει τύχει με το 46αρι σε παρκάρισμα σε ενά "τύπου πεζοδρόμιο". Θεωρητικά με το dsc θα ξεκόλαγα. Αλλά όπως είπε ο Μιχάλης γιατί να το ζοριζεις; Λίγο χειρόφρενο και κατεβαινεις αφήνοντας τους απέξω με ανοιχτό το στόμα αν αντιδράσεις γρήγορα!

  14. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    alexk (21-04-12)

  15. #49
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στέφανε τι σκάλωμα έχεις φάει με τον τροχό στον αέρα;
    Δηλαδή προτιμάς να έχει μεγαλύτερες απώλειες για να μην μένεις όταν έχεις τροχό στον αέρα; Πόσο εύκολα μπορεί να βρεθείς σε μία τέτοια κατάσταση;
    Προσωπικά μία φορά μου έχει τύχει με το 46αρι σε παρκάρισμα σε ενά "τύπου πεζοδρόμιο". Θεωρητικά με το dsc θα ξεκόλαγα. Αλλά όπως είπε ο Μιχάλης γιατί να το ζοριζεις; Λίγο χειρόφρενο και κατεβαινεις αφήνοντας τους απέξω με ανοιχτό το στόμα αν αντιδράσεις γρήγορα!
    σκάλωμα δεν έχω φάει, απλά αφού καταπιάστηκα με το θέμα θα το εξαντλήσω σε όλες του τις διαστάσεις
    ο τροχός στον αέρα δε σημαίνει πάντα κατά γράμμα στον αέρα, αλλά σε συνθήκες μηδενικής πρόσφυσης, όπως χιόνι, λάσπη κλπ
    όταν κάποιος αποφασίσει να πληρώσει αυτήν την εποχή ένα αξιοσέβαστο ποσό για διαφορικό, πρέπει να είναι γνώστης του τί ακριβώς αγοράζει...
    προκύπτει λοιπόν ότι με λιγότερα χρήματα το wavetrac κάνει περισσότερα πράγματα από το πολύ καλό quaife (και τα δύο torsen έχουν εγγύηση εφ'όρου ζωής)

  16. The Following 3 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    alexk (21-04-12), m-power_01 (21-04-12), Panos 316T (21-04-12)

  17. #50
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το torsen είναι τραγικό σε χιόνι.
    Με ελαστικά χειμώνα σε ανηφόρα με ελάχιστη κλίση, δεν ξεκινάει με τίποτα.
    Δισκάτο και πάλι δισκάτο για εμένα.
    Το διαφορικό του CSL δεν το αλλάζω με τίποτα.

  18. The Following 3 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    BILL007 (21-04-12), Panos 316T (21-04-12), stefm5 (21-04-12)

Σελίδα 5 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP