Ακριβώς το ίδιο συνέβη και με το δικό μου όταν έβαλα παράλληλο εγκέφαλο. Να σημειώσουμε πως όσο πιο επιθετικός είναι ο τρόπος οδήγησης τόσο πιο επιθετικό είναι και το adapt που κάνει ο εγκέφαλος και το πρόγραμμα μαζί.
Ακριβώς το ίδιο συνέβη και με το δικό μου όταν έβαλα παράλληλο εγκέφαλο. Να σημειώσουμε πως όσο πιο επιθετικός είναι ο τρόπος οδήγησης τόσο πιο επιθετικό είναι και το adapt που κάνει ο εγκέφαλος και το πρόγραμμα μαζί.
Σε συνεχεια των παραπανω,οταν γινεται μια αλλαγη σε ηλεκτρονικο η ακομα και μηχανικο εξαρτημα,οι οδηγιες της μαμας BMW ειναι μεσω του διαγνωστικου μηχανηματος (αν το εχει καποιος) να κανουμε διαγραφη τιμων προσαρμογης...ωστε το νεο εξαρτημα (αισθητηρας π.χ.) να δειξει τις σωστες τιμες στον εγκεφαλο και αυτος να διαβασει απο το 0 τις νεες τιμες και να μην λαβει υποψιν του τις προηγουμενες και πιθανως λανθασμενες...αυτο συμβαινει και στα εσ εμ τζι κιβωτια οταν αλλαζουμε δισκο η οτιδηποτε αλλο...ενημερωνουμε τον εγκεφαλο και μπαινει σε διαδικασια εκμαθησης νεων τιμων λειτουργιας...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Μηπως να ανοιχτει ενα θρεντ απο τον φιλο Σκανδαλη για να κουβεντιασουμε για adaptation και λοιπες λεπτομεριες.και οχι μονο για επαναπρογραμματισμενους εγγεφαλους αλλα και για στοκ?
εχουμε πολλα να μαθουμε και να ρωτησουμε
"ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)
Εγώ το ξέρω !!! ... ο Γιάννης περιμένει πότε θα πατήσει το πρόγραμμα να απογειωθεί !!!
Βαγγελη για να το πω πιο απλα,μετα απο καθε αλλαγη χρειαζεται χρονος προσαρμογης...Τωρα τι λες για το αντιθετο...δεν ξερω...Πιστεξε με δεν ειναι σκοπος μου να σε κανω να με πιστεψεις...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
οριστε και το νεο θεμα, ωστε να συζητησετε με την ανεση σας!
Στρατο αυτο που γραφεις ειναι αυτο που προσπαθω να εξηγησω στον Βαγγελη...Ο παραλληλος εγκεφαλος σου χρειαστηκε/χρειαζεται καποιο χρονο λειτουργιας ωστε να μαθει απο την αρχη τους αισθητηρες και τον τροπο οδηγησης...αν οδηγας οικονομικα,θα καιει λιγοτερο μετα απο καποια χλμ...αν το σκιζεις θα μαθει να ακουει καλυτερα στο γκαζι και θα "δουλευει" στο επιθετικο οριο της χαρτογραφησης...και αν δεν το κουνας καθολου,απλα δεν θα μαθει...Πιο απλα δεν μπορω να το πω...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Δημήτρη χρόνο προσαρμογής μετά από προγραμματισμό (δηλαδή αβάνς , μίγμα γιατί κάτι άλλο δεν άλλαξες) ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ !!! ...
δεν υπάρχει ατμ αμάξι που φεύγοντας απο Ανδριανάκη , Σάλια , Καράφλα κλπ να του λένε ... ΚΑΤΣΕ ΛΙΓΟ ΝΑ ΠΡΟΣΑΜΟΣΤΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ... λες και είναι πιτσιρίκι στην κατασκήνωση
ίσα ίσα που αν οδηγεί συντηριτικά σε λίγο καιρό το αβανς που έδωσες θα διορθώσει σε τιμή πιο κονυά στη μαμα και θα πηγαίνει ελαφρώς χειρότερα
Καταρχην αλλαζω και την ρυθμιση των βανος...κατα δευτερον,επειδη αλλαζουμε το επιθυμητο σετ ποιντ των λ και του αβανς,(δλδ του δινω εντολη για αλλες ιδανικες τιμες) χρειαζεται χρονο ωστε να μπορει να τις επιτυχει...Σε τουρμπο συμφωνεις δλδ με αυτο που λεω αλλα οχι σε ατμοσφαιρικα?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Το ότι επεμβαίνεις σε χάρτες βάνος στο Ε92 ... οκ ... εσύ ξέρεις καλύτερα
το ότι θέλει χρόνο για να επιτύχει τις τιμές αβάνς και την παροχή καυσίμου που ορίζεις παραμετρικά ΚΑΙ ΜΟΝΟ στο dme ... πάλι εσύ ξέρεις μάλλον καλυτερα ... αφού κανείς αλλος δεν το ισχυρίζεται παγκοσμίως ...
ίσα ίσα που ΟΛΟΙ λένε το αντίθετο ...
ότι ΑΡΧΙΚΑ ΙΣΧΥΟΥΝ οι τιμές που δίνει ο προγραμματιστής
και στην πορεία ΠΙΘΑΝΩΣ να διορθώσει ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΜΑΜΑ τιμές το dme
το θέμα ΔΕΝ είναι τουρμπιστό ή ατμ αλλά ΤΙ DME προγραμματίζεις και ΠΩΣ
ας πούμε σε μένα ο Μπούχνερ έχει δώσει ΠΟΛΥ αβάνς ... όταν όμως έχει υψηλή θερμοκρασία το dme ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ προς τα κάτω ΘΕΛΩ ΔΕ ΘΕΛΩ ... αυτό οφείλεται ΣΤΑ ΑΠΕΙΡΑ fail safe που ενσωματώνει με ρουτίνες ασφαλείας η bmw στους εγγεφάλους !!!
Για αυτό και για extreme εφαργμογές (ατμ με μεγάλεσχέσεις συμπιέσεις , έκκεντρα πάνω από 300 , βανος elimination κλπ) ο μαμα εγγέφαλος ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ... ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ... και όλοι πάνε σε άγραφο !!!!!
π.σ. Αν ίσχυε αυτό που λες ... θα κάνανε όλοι δυναμομέτρηση κανά ΜΗΝΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ !!!!!!!! .... που δεν το κάνει κανένας !!!!!1
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη bmw : 18-02-10 στις 22:53