Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 9 από 9

Θέμα: 12 Απρίλη 1961..

  1. #1
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή 12 Απρίλη 1961..

    Σαν σήμερα λοιπόν, την 12η Απριλίου του 1961 στις 6:07 UTC, ο 27χρονος Ρώσος Υπολοχαγός της Πολεμικής Αεροπορίας Γιούρι Γκαγκάριν έγινε ο πρώτος άνθρωπος στο διάστημα και ο πρώτος που πραγματοποίησε 1 περιστροφή(τροχιά) γύρω από αυτήν.
    Η αποστολή είχε διάρκεια 108 λεπτά από την εκτόξευση έως την προσγείωση. Το διαστημόπλοιο ήταν το Vostok(ανατολή)-3KA υπό την ονομασία Vostok-1 και μετά την επάνοδο στην ατμόσφαιρα και σε ύψος 23.000 ποδών, ο Γκαγκάριν εγκατέλειψε την κάψουλα και προσγειώθηκε με αλεξίπτωτο στο έδαφος όπως ήταν συνήθης πρακτική τα πρώτα χρόνια του Σοβιετικού Διαστημικού Προγράμματος.
    Το μέγιστο ύψος της τροχιάς ήταν 327 χιλιόμετρα(apogee) και το ελάχιστο 169 χιλιόμετρα(perigee).
    Ο έλεγχος της κάψουλας κατά την πτήση γινόταν από το έδαφος διότι οι μηχανικοί και οι επιστήμονες δεν ήξεραν πως θα συμπεριφερθεί ο άνθρωπος σε κατάσταση έλλειψης βαρύτητας, έτσι αποφάσισαν να κλειδώσουν τα χειριστήρια κατά την πτήση. Βεβαίως, υπήρχε ένας κωδικός μέσα σε φάκελο για την ενεργοποίηση τους σε περίπτωση ανάγκης.

    O Υπολοχαγός Γκαγκάριν:



    Uploaded with ImageShack.us


    Η κάψουλα Vostok-1:



    Uploaded with ImageShack.us


    Η εκτόξευση του Vostok-3KA:



    Uploaded with ImageShack.us


    Η τροχιά της κάψουλας:



    Uploaded with ImageShack.us

    Ο θάλαμος διακυβέρνησης του Vostok:



    Uploaded with ImageShack.us

    Μνημείο στο σημείο προσγείωσης στην περιοχή Engels:



    Uploaded with ImageShack.us
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  2. The Following 16 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    aristent (12-04-12), bmwcompactjohn (12-04-12), doctore (12-04-12), Eleni (12-04-12), gant (12-04-12), hades7 (12-04-12), katsaraios (13-04-12), Monsta (12-04-12), Nikos (12-04-12), Nino (12-04-12), oldcarskickass (12-04-12), PANOS-E60 (12-04-12), tokiko (12-04-12), Tsakirakos (12-04-12), Vassilis ///M (12-04-12), Κωνσταντίνος (12-04-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εαν ειχαν κλειδωμενα τα χειριστηρια,στην "απεναντι" πλευρα της Ρωσιας πως καταφεραν να ελεγχουν απο το εδαφος το οχημα???



    εντυπωση μου κανει η "γη" σε μπαλιτσα με υγρο και μαγνητες για την ενδειξη του σημειου που ειναι το σκαφος.....αραγε πως να λειτουργει και αυτο???....

  4. #3
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εαν ειχαν κλειδωμενα τα χειριστηρια,στην "απεναντι" πλευρα της Ρωσιας πως καταφεραν να ελεγχουν απο το εδαφος το οχημα???
    Είναι σαν τα τηλεκατευθυνόμενα αλλά σε μεγαλύτερη εμβέλεια!!
    πιστεύω

  5. #4
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν κατάλαβα την ερώτηση Αρη.. Βασικά το σκάφος είχε προγραμματισμένες λειτουργίες από το έδαφος.. δηλαδή πότε θα αποκολληθεί από τον πύραυλο-φορέα, πότε θα πυροδότηση τους δικούς του πυραύλους κλπ..

    Εδω να πω πως τα σκάφη έχουν μικρούς πυραύλους, μέρος του RCS(Reaction Control System) σε ''στρατηγικά'' σημεία ούτως ώστε να αλλάζει ο προσανατολισμός τους. Επίσης είχαν και το λεγόμενο RetroPack, ένα ''πακέτο'' ας το πούμε από έναν(συνήθως) μεγαλύτερο κινητήρα που το χρησιμοποιούσαν για να ''βγουν'' από την τροχιά. Αυτό το πακέτο μετά αποκολλιόταν από το σκάφος ώστε να αποκαλυφθεί η ασπίδα θερμότητας.
    Επίσης να εξηγήσω πως όταν επιταχύνουμε κατά την φορά της τροχιάς αυτό λέγεται Prograde Burn. Αντίθετα από την φορά της τροχιάς, ώστε να επιβραδύνουμε δηλαδή, λέγεται Retrograde Burn. Συνήθως κάνουμε Retro για να επιβραδύνουμε ούτως ώστε η βαρύτητα να υπερνικήσει την φυγόκεντρο δύναμη λόγω της μεγάλης ταχύτητας και να αρχίσει η κάθοδος, αυτό λέγεται και De-Orbit Burn.

    Και μια φωτό από την καψούλα Mercury όπου φαίνεται ολοκάθαρα το Retropack στην ''ουρά'' του σκάφους.. αυτό λοιπόν, μετά το deorbit burn και αφού είχε εκτελέσει την αποστολή του αποκολλιόνταν από το σκάφος.



    Uploaded with ImageShack.us



    Πραγματικά μπορώ να γράφω μέρες για τέτοια θέματα...τα γουστάρω όσο τίποτε!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  6. The Following 5 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    aristent (12-04-12), Eleni (13-04-12), Monsta (12-04-12), Thomelef (12-04-12), tokiko (12-04-12)

  7. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Έ άντε τι περιμένεις;

    Πρόσκληση για να γράφεις;

    Μόνο μη μας ακούσει το ΣΔΟΕ και νομίσει ότι σκεφτόμαστε για μετατροπές.

    Ακόμα και τώρα με τη φορολογία βάσει ρύπων θα μας σκίσουν.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  8. The Following 2 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    Eleni (13-04-12), pilot (12-04-12)

  9. #6
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γιωργο,εννοουσα οτι στην αλλη πλευρα της γης δεν πιανει καμμια εκπομπη επιγειου σηματος.

    ...αλλα νομιζω οτι καταλαβα,....εαν ειναι να εχει περασει ολη η διαδρομη σε προγραμμα στην καψουλα, τοτε δεν χρειαζεται να εχει επαφη με τον πυργο ελεγχου συνεχως,....απλα οταν ερθει σε εμβελεια θα ξανασυνδεθει κτλ.

  10. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    pilot (12-04-12)

  11. #7
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βασικά γίνεται να έχεις επαφή οπουδήποτε με τα βραχέα(HF).
    Επίσης υπήρχαν σταθμοί σε πολλά σημεία στην Γη.. εξάλλου θα έπρεπε να υπάρχει διαρκής επικοινωνία.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη pilot : 12-04-12 στις 19:49
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  12. The Following 2 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    aristent (12-04-12), Eleni (13-04-12)

  13. #8
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πάτρα
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.147
    Thanked
    4325
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Χαχαχα, ούτε καν ακούμπησε την Αμερική η πορεία (ούτε καν την Νότια). Αρε ψυχρέ πόλεμε σε τι ταλαιπωρίες έβαζες τους ανθρώπους.





    Μες την σκουριά η κάψουλα. Δεν υπάρχει άραγε κανενας Γιεβγένι Μόνστα να την περποιηθεί ;

  14. The Following 2 Users Say Thank You to Κωνσταντίνος For This Useful Post:

    aristent (12-04-12), pilot (13-04-12)

  15. #9
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP