Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 123

Θέμα: [E46] V10 M5 μετατροπή κινητήρα

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Απο τοτε που ειδα 2 S62 να σπανε με DTA και για οσο δουλευανε, δουλευανε με καταργημενα vanos γιατι αυτο ειναι ηταν η ευκολη λυση, ψαξαμε αρκετα αλλα βρηκαμε την λυση στην Γερμανια και πλεον ο τελευταιος S62 δουλευει με ολες τις λειτουργιες του και εβγαλε 447 με stock ecu, προγραμμα & Αlpha N. Το ωραιο ειναι οτι το κοστος εφτασε τα 1900 euro και το μοτερ δουλευει φοβερα ομορφα (οπως ολα τα stock S62). To κοστος για τους DTA ειχε ξεπερασει τα 2500 και το αποτελεσμα 2 σπασμενα μοτερ.
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  2. The Following 4 Users Say Thank You to TSAF For This Useful Post:

    BILL007 (10-04-12), Monsta (10-04-12), stefm5 (10-04-12), Thomelef (10-04-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    To συγκεκριμενο μοτερ δουλευε αψογα!
    Δε το ψαχνω παραπανω μιας και αυτη η μετατροπη ανηκει στο περελθον σαν σκεψη...

    Συνηθως δεν ευθυνεται η ecu αλλα αυτος που προγραμματιζει....
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Exclamation

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συνηθως δεν ευθυνεται η ecu αλλα αυτος που προγραμματιζει....
    Σωστα και μιλαω για τα hot ονοματα στην Αθηνα για DTA. Anyway we fucked the thread, sorry παιδια.
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP