Τιποτα απ ολα αυτα δεν δουλευει σωστα για να προστατευει στην (περιπτωση που δεν υπάρχει roll cage) το πισω μερος.
Η μονη εναλλακτικη λυση ειναι αυτο και τιποτα αλλο:
![]()
Τιποτα απ ολα αυτα δεν δουλευει σωστα για να προστατευει στην (περιπτωση που δεν υπάρχει roll cage) το πισω μερος.
Η μονη εναλλακτικη λυση ειναι αυτο και τιποτα αλλο:
![]()
M3 CSL
BILL007 (10-04-12), ghost-rider (10-04-12), nikos1400 (10-04-12), Thomelef (10-04-12)
το ιδιο concept ειναι αυτο που προτεινα παραπανω. Τωρα αμα ειναι Mason η Safety Devices για εμενα προσωπικα δεν εχει να λεει. Εμενα με ενδιαφερει να ειναι δεμενο.
BMW E46 3 Piece Rear Strut Bar
Available in either Black Powder coated Steel or Aluminum. End Platforms are made from Steel. Unique design allows for bolted connections to chassis floor and differential mounts. Design allows for removal of center cross bar for when extra trunk space is needed, and can be reinstalled for performance driving. (#1)
BMW E46 Rear Suspension Floor Support
Available in either Black Powder coated Steel or Aluminum. Designed to correct the factory defect on the suspension hard points. This Support bolts on without welding. No removal of the fuel tank or suspension is necessary. Purchase of our 3 Piece Strut Bar is required for use with this support. (#2)
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSAF : 10-04-12 στις 10:08
WRC is for boys
GROUP B was for men
BILL007 (10-04-12), Christos 330 (10-04-12)
Οπως βλεπουμε το Safety Devices εκει που παταει στο πατωμα εχει εξτρα κομματι λαμαρινα κολλημενο/πονταρισμενο.
Αυτη νομιζω ειναι λυση για πολυ δυνατα engine swaps και για αμαξια που ''βλεπουνε'' πολυ πιστα στη ζωη τους και με slick λαστιχα η παραμορφωση του σασι ειναι εντονη μετα απο αρκετα γρηγορα αγωνιστικα χλμ.
Για αυτο το λογο τα αγωνιστικα αυτοκινητα μετα απο πολλα χιλιομετρα μεσα στις πιστες,''ανεβαινουν'' στην καλιμπρα και με τις μητρες της καλιμπρας μετριουνται και επαναφερονται στις σωστες διαστασεις του κατασκευαστη ακομα και αν δεν εχουνε τρακαρει ποτε στη ζωη τους.
Αυτο το τελευταιο γινεται ή πρεπει να γινεται και στη διαρκεια μιας σωστης ανακατασκευης ενος αυτοκινητου (ειδικα για Ε30) ωστε να ειναι σωστο για αρκετα χλμ και χρονια μετα την ανακατασκευη.
Ενδεικτικα να πω οτι πριν λιγους μηνες σε Μ3 Ε36 προσπαθουσαμε να βαλουμε μπαρα θολων καποιας εταιρειας κα απο την συγκλιση των θολων μετα απο τοσες εκατονταδες χλμ και σκληρης αναρτησης,επρεπε να χτυπησουμε με σφυρι τα ''αρσενικα'' στους θολους για να περασει η μπαρα θολων και να βιδωσει.
Φανταστειτε τα αγωνιστικα σε πιστες,με σλικ,με πολυ γομα στην πιστα τί ζορι τραβανε.
Για αυτο καθε σωστο track-day toy ή αγωνιστικο χρειαζεται το ''ραψιμο'' του και καλο cage.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 10-04-12 στις 10:54
insane in the ///Midbrain
BILL007 (10-04-12), oldcarskickass (13-04-12)
BILL007 (10-04-12), m_power_lunatic (10-04-12)
Θελει ''δουλεια'' στο κατω κομματι το αμαξι για αυτο εγραψα για πονταρισμα πιο πανω, μιας και εκει πασχει οπως σωστα λες και εχουμε δει σε διαφορα συνεργεια και στο internet.To συγκεκριμενο κομματι της safety devices δεν ειναι κακο απο ακαμψια αλλα δεν λυνει το προβλημα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 10-04-12 στις 11:09
insane in the ///Midbrain