Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 123

Θέμα: [E46] V10 M5 μετατροπή κινητήρα

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τιποτα απ ολα αυτα δεν δουλευει σωστα για να προστατευει στην (περιπτωση που δεν υπάρχει roll cage) το πισω μερος.

    Η μονη εναλλακτικη λυση ειναι αυτο και τιποτα αλλο:
    M3 CSL

  2. The Following 4 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    BILL007 (10-04-12), ghost-rider (10-04-12), nikos1400 (10-04-12), Thomelef (10-04-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τιποτα απ ολα αυτα δεν δουλευει σωστα για να προστατευει στην (περιπτωση που δεν υπάρχει roll cage) το πισω μερος.

    Η μονη εναλλακτικη λυση ειναι αυτο και τιποτα αλλο:
    Πρωτη φορα το βλεπω . . .

    Και εξτρα βασεις επανω στο σασι !!!

    Δλδ οσο δυναμη να εχει το Μ με αυτο δεν εχει κανενα θεμα ; ; ;

  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το ιδιο concept ειναι αυτο που προτεινα παραπανω. Τωρα αμα ειναι Mason η Safety Devices για εμενα προσωπικα δεν εχει να λεει. Εμενα με ενδιαφερει να ειναι δεμενο.

    BMW E46 3 Piece Rear Strut Bar
    Available in either Black Powder coated Steel or Aluminum. End Platforms are made from Steel. Unique design allows for bolted connections to chassis floor and differential mounts. Design allows for removal of center cross bar for when extra trunk space is needed, and can be reinstalled for performance driving. (#1)

    BMW E46 Rear Suspension Floor Support
    Available in either Black Powder coated Steel or Aluminum. Designed to correct the factory defect on the suspension hard points. This Support bolts on without welding. No removal of the fuel tank or suspension is necessary. Purchase of our 3 Piece Strut Bar is required for use with this support. (#2)
    Attached Images Attached Images
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSAF : 10-04-12 στις 10:08
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  5. The Following 2 Users Say Thank You to TSAF For This Useful Post:

    BILL007 (10-04-12), Monsta (10-04-12)

  6. #4
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christos 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πρωτη φορα το βλεπω . . .

    Και εξτρα βασεις επανω στο σασι !!!

    Δλδ οσο δυναμη να εχει το Μ με αυτο δεν εχει κανενα θεμα ; ; ;
    Αυτο το χρησημοποιουν οταν το αμαξι εχει coil over αναρτηση πισω και το ελατηριο δεν καθεται εκει που ειναι το εργοστασιακό.
    Προστατευει πατωμα, πισω θόλους και υπρχει και μεγαλυτερη ακαμψία στο σασί.
    M3 CSL

  7. The Following 2 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    BILL007 (10-04-12), Christos 330 (10-04-12)

  8. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τιποτα απ ολα αυτα δεν δουλευει σωστα για να προστατευει στην (περιπτωση που δεν υπάρχει roll cage) το πισω μερος.

    Η μονη εναλλακτικη λυση ειναι αυτο και τιποτα αλλο:
    To παραπανω εργαλειο δε προστατευει το διαφορικο απο τυχων ''κοψιματα''
    Η βαση στο πατωμα του διαφορικου ειναι διπλη λαμαρινα και στο ενδιαμεσο κενο.
    Το safety device βιδωνει στη πανω μερια της λαμαρινας.
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  9. #6
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Smile .....

    Οπως βλεπουμε το Safety Devices εκει που παταει στο πατωμα εχει εξτρα κομματι λαμαρινα κολλημενο/πονταρισμενο.

    Αυτη νομιζω ειναι λυση για πολυ δυνατα engine swaps και για αμαξια που ''βλεπουνε'' πολυ πιστα στη ζωη τους και με slick λαστιχα η παραμορφωση του σασι ειναι εντονη μετα απο αρκετα γρηγορα αγωνιστικα χλμ.

    Για αυτο το λογο τα αγωνιστικα αυτοκινητα μετα απο πολλα χιλιομετρα μεσα στις πιστες,''ανεβαινουν'' στην καλιμπρα και με τις μητρες της καλιμπρας μετριουνται και επαναφερονται στις σωστες διαστασεις του κατασκευαστη ακομα και αν δεν εχουνε τρακαρει ποτε στη ζωη τους.

    Αυτο το τελευταιο γινεται ή πρεπει να γινεται και στη διαρκεια μιας σωστης ανακατασκευης ενος αυτοκινητου (ειδικα για Ε30) ωστε να ειναι σωστο για αρκετα χλμ και χρονια μετα την ανακατασκευη.

    Ενδεικτικα να πω οτι πριν λιγους μηνες σε Μ3 Ε36 προσπαθουσαμε να βαλουμε μπαρα θολων καποιας εταιρειας κα απο την συγκλιση των θολων μετα απο τοσες εκατονταδες χλμ και σκληρης αναρτησης,επρεπε να χτυπησουμε με σφυρι τα ''αρσενικα'' στους θολους για να περασει η μπαρα θολων και να βιδωσει.

    Φανταστειτε τα αγωνιστικα σε πιστες,με σλικ,με πολυ γομα στην πιστα τί ζορι τραβανε.

    Για αυτο καθε σωστο track-day toy ή αγωνιστικο χρειαζεται το ''ραψιμο'' του και καλο cage.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 10-04-12 στις 10:54
    insane in the ///Midbrain

  10. The Following 2 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    BILL007 (10-04-12), oldcarskickass (13-04-12)

  11. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οπως βλεπουμε το Safety Devices εκει που παταει στο πατωμα εχει εξτρα κομματι λαμαρινα κολλημενο/πονταρισμενο.

    .
    Το προβλημα ειναι στη κατω λαμαρινα.
    Αυτο που κανει το συγκεκριμενο ειναι να αυξανει την ακαμψια του πισω μερους, τιποτα αλλο...
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  12. The Following 2 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    BILL007 (10-04-12), m_power_lunatic (10-04-12)

  13. #8
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Προεπιλογή ..............

    Θελει ''δουλεια'' στο κατω κομματι το αμαξι για αυτο εγραψα για πονταρισμα πιο πανω, μιας και εκει πασχει οπως σωστα λες και εχουμε δει σε διαφορα συνεργεια και στο internet.To συγκεκριμενο κομματι της safety devices δεν ειναι κακο απο ακαμψια αλλα δεν λυνει το προβλημα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 10-04-12 στις 11:09
    insane in the ///Midbrain

  14. The Following 2 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    BILL007 (10-04-12), manos///3 (10-04-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP