Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 42

Θέμα: Boeing 747-8F

  1. #31
    Εγγραφή
    13-12-11
    Περιοχή
    Mαρκόπουλο Αττικής
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.734
    Thanked
    3234
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οι μανέτες στην προσγείωση μόλις ακουμπήσει το αεροπλάνο στον διάδρομο πάνε πάντα στο τέλος της διαδρομής τους.Και απο εκεί και κάτω υπάρχουν οι αντίστοιχες μανέτες που τις τραβάνε για να δουλέψουν τα reversers...

    Αρα με λίγα λόγια δεν γίνεται τα reversers να λειτουργούν παράλληλα με την κανονική λειτουργία των κινητήρων,δηλαδή να ωθούν το αεροπλάνο μπροστά.

  2. #32
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ξέρω πως λειτουργούν οι μανέτες.

    Έστω λοιπόν πες ότι στους 3 από τους 4 κινητήρες λειτουργήσει όντως το reverse (δλδ οι μανέτες είναι τέρμα κάτω), αλλά παρόλα αυτά ένας κινητήρας ΔΕΝ κάνει reverse.

    Εκεί τι γίνεται;
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  3. #33
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο M3 E30 89' Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν εννοείς τα thrust reversers δεν έγινε και κάτι....το αεροπλάνο θα σταματήσει κανονικά (Αλλωστε σε μια κανονική προσγείωση ρουτίνας δεν χρησιμοποιούν στο full τα φρένα,τα reversers και τα αερόφρενα.)

    Απλά θα καταγραφεί το συμβάν στο βιβλίο του αεροπλάνου και θα επισκευαστεί απο τους μηχανικούς.
    Τα αερόφρενα(τα spoilers για την ακρίβεια) χρησιμοποιούνται πάντοτε στο maximum κατά την διάρκεια της προσγείωσης. Η αεροδυναμική πέδηση είναι δευτερεύων λόγος, ο κύριος λόγος είναι η ''καταστροφή'' της άντωσης ούτως ώστε όλο το βάρος του αεροσκάφους να ''πέσει'' στους τροχούς και έτσι να έχουμε την μέγιστη δυνατή πρόσφυση για τα φρένα!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  4. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    oldcarskickass (10-04-12)

  5. #34
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ξέρω πως λειτουργούν οι μανέτες.

    Έστω λοιπόν πες ότι στους 3 από τους 4 κινητήρες λειτουργήσει όντως το reverse (δλδ οι μανέτες είναι τέρμα κάτω), αλλά παρόλα αυτά ένας κινητήρας ΔΕΝ κάνει reverse.

    Εκεί τι γίνεται;
    δεν θα γίνει και κάτι το τραγικό.. αμέσως μόλις οι μανέτες μπουν σε θέση rev, οι χειριστές παρακολουθούν όλους τους κινητήρες αν έχουν νορμάλ λειτουργία, αν δουν οτι κάποιος δεν ''ακούει'' τότε θα προσαρμόσουν λίγο αντίθετο ποδωστήριο για να διορθώσουν τυχόν παρεκτροπή, αν και κατά πάσα πιθανότητα θα είναι ελάχιστη. Στο Airbus για παράδειγμα έχουμε auto corection και το αεροσκάφος ''βάζει'' rudder μόνο του για να κρατήσει το center line του διαδρόμου. Αυτό το κάνει και στην φάση της απογείωσης αν κάποια μηχανή δεν επιταχύνει αντίστοιχα με την άλλη(μου έχει τύχη να το δω) και εκεί είναι πολύ ποιο δύσκολα τα πράγματα από πλευράς εκτροπής γιατί έχουμε full power.

    Εξάλλου έχει τύχει πολλές φορές κάποια ριβέρσα να παρουσιάζει πρόβλημα και να χρειαστεί να την κάνουμε deactivate. Αυτό γίνεται από το Hydraulic Control Unit(HCU) που,στην περίπτωση του Α320, βρίσκεται ώρα 12 κοντά στον πυλώνα. Τότε οι χειριστές χρησιμοποιούν μόνο την μια ριβέρσα η και καθόλου αν το επιτρέπουν οι συνθήκες(βάρος, μήκος διαδρόμου κλπ).
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  6. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    oldcarskickass (10-04-12)

  7. #35
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο M3 E30 89' Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι μανέτες στην προσγείωση μόλις ακουμπήσει το αεροπλάνο στον διάδρομο πάνε πάντα στο τέλος της διαδρομής τους.Και απο εκεί και κάτω υπάρχουν οι αντίστοιχες μανέτες που τις τραβάνε για να δουλέψουν τα reversers...

    Αρα με λίγα λόγια δεν γίνεται τα reversers να λειτουργούν παράλληλα με την κανονική λειτουργία των κινητήρων,δηλαδή να ωθούν το αεροπλάνο μπροστά.
    Τα σύγχρονα αεροπλάνα σπάνια έχουν πλέον ξεχωριστά μανετάκια για τις ριβέρσες. Στο Airbus για π.χ πάνω στις μανέτες υπάρχουν δυο μικρά latch τα οποία τα σηκώνεις και οι μανέτες μπορούν να κινηθούν ακόμα ποιο πίσω ώστε να ανοίξουν οι ριβέρσες.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  8. #36
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φοβερό βιντεάκι.

    Γιώργο, στα Airbus κάθε πότε / που γίνεται αντίστοιχη συντήρηση ?



  9. The Following 2 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    pilot (25-01-13), zizu (25-01-13)

  10. #37
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    χαχαχαχα..το έβλεπα τις προάλες αυτό. Κοίτα, όταν δούλευα στα ελικόπτερα για π.χ. εμείς οι ίδιοι ''ήμασταν'' και το Engineering Dpt, οι bookers, το Technical records κλπ.. καταλαβαίνεις τι εννοώ!

    Τώρα στην εταιρεία υπάρχουν άνθρωποι για όλες αυτές τις δουλειές οπότε για να πω την αλήθεια δεν μας ''απασχολεί'' και πολύ το ''κάθε πότε'' διότι κάποιοι άλλοι(που είναι η δουλειά τους) τα μετράνε αυτά, το Short Term και το Long Term Maintenance Planing Dpt για π.χ. Εμείς απλά κάνουμε την δουλειά.

    Ξέρω όμως οτι έχει 1A-Check κάθε 750 ώρες, MI-4(C) Check κάθε 6000 και 12000 ώρες, 20μηνη επιθεώρηση, 40μηνη κλπ.. εδώ και κάνα 3μηνο κατεβαίνω συχνά Αθήνα στο υπόστεγο για τα C-Checks που περνάμε σε όλα τα αεροπλάνα.
    Έχω βάλει και φωτό στο γνωστό θρεντ!

    Για τέτοιου επιπέδου συντήρηση όμως, που είναι και η ποιο εκτεταμένη, τα αεροπλάνα πάνε σε βάσεις συντήρησης της Lufthansa!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη pilot : 26-01-13 στις 00:04
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  11. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    Monsta (26-01-13)

  12. #38
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Στο βίντεο ολική καταστροφή το έβγαλαν ... Ποια συντήρηση ; Δεν το παρακολούθησα όλο έκανα μια περίληψη πολυ ωραίο !

  13. #39
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    όχι..θα πάει για μακρά αποθήκευση! προφανώς είναι πλεονάζων υλικό, περνάει βαριά επιθεώρηση ώστε αν απαιτηθεί να μπορεί σε πολύ μικρο χρονικό διάστημα να καταστεί αξιόπλοο ξανά.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  14. #40
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μου έκανε εντύπωση στο 20:40 που βρήκανε ρωγμή !!

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP