Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 42

Θέμα: Boeing 747-8F

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    13-12-11
    Περιοχή
    Mαρκόπουλο Αττικής
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.734
    Thanked
    3234
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν εννοείς τα thrust reversers δεν έγινε και κάτι....το αεροπλάνο θα σταματήσει κανονικά (Αλλωστε σε μια κανονική προσγείωση ρουτίνας δεν χρησιμοποιούν στο full τα φρένα,τα reversers και τα αερόφρενα.)

    Απλά θα καταγραφεί το συμβάν στο βιβλίο του αεροπλάνου και θα επισκευαστεί απο τους μηχανικούς.

  2. The Following User Says Thank You to Vasilis M3 For This Useful Post:

    pilot (10-04-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο M3 E30 89' Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν εννοείς τα thrust reversers δεν έγινε και κάτι....το αεροπλάνο θα σταματήσει κανονικά (Αλλωστε σε μια κανονική προσγείωση ρουτίνας δεν χρησιμοποιούν στο full τα φρένα,τα reversers και τα αερόφρενα.)

    Απλά θα καταγραφεί το συμβάν στο βιβλίο του αεροπλάνου και θα επισκευαστεί απο τους μηχανικούς.
    Τα αερόφρενα(τα spoilers για την ακρίβεια) χρησιμοποιούνται πάντοτε στο maximum κατά την διάρκεια της προσγείωσης. Η αεροδυναμική πέδηση είναι δευτερεύων λόγος, ο κύριος λόγος είναι η ''καταστροφή'' της άντωσης ούτως ώστε όλο το βάρος του αεροσκάφους να ''πέσει'' στους τροχούς και έτσι να έχουμε την μέγιστη δυνατή πρόσφυση για τα φρένα!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  4. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    oldcarskickass (10-04-12)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP