Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 82

Θέμα: E46 -> 330

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos_e93 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπόν ήρθα .... και είπα με το καλοσώρισμα να ρωτήσω

    Έχω ένα ε46 318 και θέλω να το κάνω 330
    Οι απόψεις ποιες είναι επί του θέματος ??

    Να πάρω κανονικό 330 δίνοντας το 319 ?? ή να κάνω μετατροπή ??
    Μέχρι στιγμής δεν έχω βρει κάτι αξιόλογο στο car όσο αφορά
    τη Β.Ελλάδα ... που να τρέχω Αθήνα τώρα
    Μετά αν γίνει μετατροπή υπάρχει το ενδεχόμενο να με τσακώσουν
    σαν κουνέλι και να με τρέχουν ???

    Υ.Γ Να συμπληρώσω ότι υπήρχε και η ιδέα να δώσω το e93 για αντίστοιχο
    coupe (e92) μεγάλου κυβισμού αλλά μόνο που δεν με φτύσαν στον καφέ
    οπότε άκυρο
    Αυτό το Ε46 330 το έχεις δεί;
    Αν το πάρεις έχεις 2 επιλογές...

  2. The Following User Says Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    Vassilis ///M (08-04-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    07-04-12
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    438
    Thanked
    242
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν εννόησα αυτό με τις 2 επιλογές ... ίσως επειδή είμαι λίγο άυπνος

    Για να ξεκαθαρίσω τι σκάφος θέλω :

    Όχι κουκούλα(λόγω ε93), όχι αυτόματο, να είναι από μαντρά για να δώσω
    το 1895άρι ανταλλαγή και να είναι από Θεσσαλονίκη μεριά για να μπορώ
    να κάνω ελεγχο σε δικά μου ατομα

    Δεν νομίζω να είναι και παράξενες απαιτήσεις

    Ισχύει και για Μ3 Ε46 ΚΑΙ 330xi - 330i

    Προς το παρών πέρα από τα μετατροπής δεν έχω βρει όχημα (μαμα) προς εξέταση
    Έχει βέβαια και κάτι τρελούς που δίνουν 46αρια όσο 92αρια με 36.000
    οπότε αυτά δεν τα κοιτάω καν

  4. #3
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    -Κανονας 1
    Ολα εξαρτωνται απο το ποσα χρηματα εχεις να ξοδεψεις ,μην πω ενα 5.000 τουλαχιστον τελειωμενο κομπλε και δηλωμενο (κυβικα απο 2 λιτρο και πανω)
    -Κανονας 2
    Αν εχεις ηδη στο μυαλο σου ανταλλαγη ξεχασε την μετατροπη ...γιατι μπαινεις σε διαδικασια οικονομικη και ψυχολογικη που ισως μετανιωσεις .
    -Κανονας 3
    Η διαφορα σε συντηρηση -κοστος χρησης μενει παντα τελευταια στο μυαλο αλλα ως εκ θαυματος ερχεται πρωτη οταν με το καλο "καβαλας" 3λιτρο η Μ..καλως η κακως τα περισσοτερα αλογα εχουν και παραπανω εξοδα οποτε υπολογισε το στην οποια κινηση σου.
    -Κανονας 4
    Αντιληψη της αγορας,οι τιμες ειδικα για 3 λιτρα εχουν πεσει αλλα σε συμφερει ΠΑΝΤΑ αγορα απο ιδιωτη..ενδεικτικα αναφερω το τελευταιο 20ημερο 2 Ε46 διλιτρα το 1 στα 3.5χιλ και το αλλο στα 2.5 χιλ με χοντρικη απαιτηση για καποιες μικροελειψεις 600 ευρω το καθενα..οποτε μιλαμε για ευκαιριες !!!
    Με το καλο λοιπον οτι κανεις.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη katsaraios : 08-04-12 στις 04:12

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  5. The Following 7 Users Say Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    BILL007 (09-04-12), bill_m3 (08-04-12), deepBLUE (08-04-12), Nino (08-04-12), Panos 316T (10-04-12), Vasilis (08-04-12), Vassilis ///M (08-04-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP