Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 38

Θέμα: [E36] λαδια σε M40

  1. #21
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    170
    Thanked
    97
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Για Μ40 το λάδι είναι 10W40 ΜΟΝΟ με ονομασία απο την εταιρία BMW high power special oil, είναι ημισυνθετικό στα επίσημα χαρτιά. Αλλαγή κάθε 5000 χλμ.
    M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Dimitrios For This Useful Post:

    Bassakos (05-04-12), steliosgt (05-04-12)

  3. #22
    Εγγραφή
    08-03-12
    Ηλικία
    60
    Μηνύματα
    59
    Thanked
    24
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimitrios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για Μ40 το λάδι είναι 10W40 ΜΟΝΟ με ονομασία απο την εταιρία BMW high power special oil, είναι ημισυνθετικό στα επίσημα χαρτιά. Αλλαγή κάθε 5000 χλμ.
    εγω το ελεγα απ την αρχη οτι παιζει μονο για 10-40.......και ημισυνθετικο.....

  4. The Following 2 Users Say Thank You to steliosgt For This Useful Post:

    Bassakos (05-04-12), Dimitrios (05-04-12)

  5. #23
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εεεεετσι!! 10W-40 !! MONO και αλλαγη καθε 5000κμ μαζι με φιλτρο!
    και δεν θα εχει ποτε προβλημα με ωστηρια κτλ μιας και τα Μ40 υποφερουν σε αυτο το θεμα

  6. The Following User Says Thank You to Bassakos For This Useful Post:

    Dimitrios (05-04-12)

  7. #24
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.558
    Thanked
    2761
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    καπου ειχα διαβασει οτι το ιξωδες στο λαδι για το Μ40 δεν πρεπει να ξεπερασει το 40 γιατι δημιουργει προβλημα στην λιπανση στα υδραυλικα ωστηρια.

  8. The Following User Says Thank You to dark knight For This Useful Post:

    Dimitrios (05-04-12)

  9. #25
    Εγγραφή
    08-03-12
    Ηλικία
    60
    Μηνύματα
    59
    Thanked
    24
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dark knight Εμφάνιση μηνυμάτων
    καπου ειχα διαβασει οτι το ιξωδες στο λαδι για το Μ40 δεν πρεπει να ξεπερασει το 40 γιατι δημιουργει προβλημα στην λιπανση στα υδραυλικα ωστηρια.
    ακριβως ετσι ειναι 10-40 αυστηρα και αλλαγη με φιλτρακι ανα 5000κμ και ζει για πολλα πολλα κμ το μοτερακι...

  10. The Following User Says Thank You to steliosgt For This Useful Post:

    Dimitrios (05-04-12)

  11. #26
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.558
    Thanked
    2761
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    οταν αλλαξα ωστηρια στο Μ40 η bmw δινει ως διαστημα αλλαγης 170.000χλμ εως 220.000χλμ.επειδη ημουν προσεκτικος με τις αλλαγες λαδιων παντα ανα 6000χλμ και επωνυμο λαδι η φθορα των ωστηριων μου εμφανιστηκε στα 215.000χλμ

  12. The Following User Says Thank You to dark knight For This Useful Post:

    Dimitrios (05-04-12)

  13. #27
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    η χρηση μη σωστου λαδι σε Μ40 εχει ως αποτελεσμα να βουλωνει το σωληνακι σιγα - σιγα που παρεχει λιπανση στην κεφαλη, οποτε εκτος απο τα ωστηρια, μετα πας και για εκκεντροφορο + κοκορακια + πιανολες (μια 300αρα ευρω ζημια)

  14. The Following User Says Thank You to Bassakos For This Useful Post:

    Dimitrios (06-04-12)

  15. #28
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο steliosgt Εμφάνιση μηνυμάτων
    ακριβως ετσι ειναι 10-40 αυστηρα και αλλαγη με φιλτρακι ανα 5000κμ και ζει για πολλα πολλα κμ το μοτερακι...
    φίλτρο ανά 5χιλ km νομίζω είναι υπερβολή

  16. #29
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    στα "κουρασμενα" Μ40 μοτερ με πολλες χιλιαδες κμ στην πλατη τους
    καλο ειναι να αλλαζετε το φιλτρο σε καθε αλλαγη, γιατι απλα εχουν θεμα
    με την λιπανση στην κεφαλη, με τα χρονια απο τις επικαθισεις των λαδιων
    βουλωνει το σωληνακι που δινει λαδι στην κεφαλη, ετσι δεν πηγαινει αρκετο λαδι με τα αποτελεσματα που αναφερα σε προηγουμενο ποστ μου, οποτε για να εχεις οσο τον δυνατον ποιο "καθαρο" εσωτερικα μοτερ, καλο ειναι να αλλαζεις και φιλτρο σε καθε αλλαγη

    δεν νομιζω οτι ειναι κανενα φοβερο κοστος τα 7-10 ευρω που κοστιζει το φιλτρο λαδιου

  17. The Following User Says Thank You to Bassakos For This Useful Post:

    ziaba (06-04-12)

  18. #30
    Εγγραφή
    08-03-12
    Ηλικία
    60
    Μηνύματα
    59
    Thanked
    24
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    +100000000

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP