Για Μ40 το λάδι είναι 10W40 ΜΟΝΟ με ονομασία απο την εταιρία BMW high power special oil, είναι ημισυνθετικό στα επίσημα χαρτιά. Αλλαγή κάθε 5000 χλμ.
Για Μ40 το λάδι είναι 10W40 ΜΟΝΟ με ονομασία απο την εταιρία BMW high power special oil, είναι ημισυνθετικό στα επίσημα χαρτιά. Αλλαγή κάθε 5000 χλμ.
M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.
εεεεετσι!! 10W-40 !! MONO και αλλαγη καθε 5000κμ μαζι με φιλτρο!
και δεν θα εχει ποτε προβλημα με ωστηρια κτλ μιας και τα Μ40 υποφερουν σε αυτο το θεμα
Dimitrios (05-04-12)
καπου ειχα διαβασει οτι το ιξωδες στο λαδι για το Μ40 δεν πρεπει να ξεπερασει το 40 γιατι δημιουργει προβλημα στην λιπανση στα υδραυλικα ωστηρια.
Dimitrios (05-04-12)
Dimitrios (05-04-12)
οταν αλλαξα ωστηρια στο Μ40 η bmw δινει ως διαστημα αλλαγης 170.000χλμ εως 220.000χλμ.επειδη ημουν προσεκτικος με τις αλλαγες λαδιων παντα ανα 6000χλμ και επωνυμο λαδι η φθορα των ωστηριων μου εμφανιστηκε στα 215.000χλμ
Dimitrios (05-04-12)
η χρηση μη σωστου λαδι σε Μ40 εχει ως αποτελεσμα να βουλωνει το σωληνακι σιγα - σιγα που παρεχει λιπανση στην κεφαλη, οποτε εκτος απο τα ωστηρια, μετα πας και για εκκεντροφορο + κοκορακια + πιανολες (μια 300αρα ευρω ζημια)
Dimitrios (06-04-12)
στα "κουρασμενα" Μ40 μοτερ με πολλες χιλιαδες κμ στην πλατη τους
καλο ειναι να αλλαζετε το φιλτρο σε καθε αλλαγη, γιατι απλα εχουν θεμα
με την λιπανση στην κεφαλη, με τα χρονια απο τις επικαθισεις των λαδιων
βουλωνει το σωληνακι που δινει λαδι στην κεφαλη, ετσι δεν πηγαινει αρκετο λαδι με τα αποτελεσματα που αναφερα σε προηγουμενο ποστ μου, οποτε για να εχεις οσο τον δυνατον ποιο "καθαρο" εσωτερικα μοτερ, καλο ειναι να αλλαζεις και φιλτρο σε καθε αλλαγη
δεν νομιζω οτι ειναι κανενα φοβερο κοστος τα 7-10 ευρω που κοστιζει το φιλτρο λαδιου![]()
ziaba (06-04-12)
+100000000