Dimitrios (05-04-12)
στα "κουρασμενα" Μ40 μοτερ με πολλες χιλιαδες κμ στην πλατη τους
καλο ειναι να αλλαζετε το φιλτρο σε καθε αλλαγη, γιατι απλα εχουν θεμα
με την λιπανση στην κεφαλη, με τα χρονια απο τις επικαθισεις των λαδιων
βουλωνει το σωληνακι που δινει λαδι στην κεφαλη, ετσι δεν πηγαινει αρκετο λαδι με τα αποτελεσματα που αναφερα σε προηγουμενο ποστ μου, οποτε για να εχεις οσο τον δυνατον ποιο "καθαρο" εσωτερικα μοτερ, καλο ειναι να αλλαζεις και φιλτρο σε καθε αλλαγη
δεν νομιζω οτι ειναι κανενα φοβερο κοστος τα 7-10 ευρω που κοστιζει το φιλτρο λαδιου![]()
ziaba (06-04-12)