Στο Φλασκη τα ειχα αλλαξει, δεν θυμαμαι αν ειναι Sachs ή Luk.. μαλλον το 1ο. Μιλα με το Χρηστο.
Στο Φλασκη τα ειχα αλλαξει, δεν θυμαμαι αν ειναι Sachs ή Luk.. μαλλον το 1ο. Μιλα με το Χρηστο.
BILL007 (26-03-12)
Eμεινες ευχαριστημενος?Απο οτι καταλαβα δεν ειναι bmw αλλα aftermarket
το σετ δισκοπλατο ειναι ιδιο μανιουαλ με smg.κοστιζει 494Ε λιανικη.Προληπτικα αλλαξτε λαδια κιβωτιου καθε 50000κμ για να εχετε το κεφαλι σας υσηχο...Τωρα το σημαντικοτερο...
Τα περισσοτερα προβληματα φθορας δισκοπλατου σε smg προερχονται απο την χρηση σε αυτοματη λειτουργια με το προγραμμα 1 και 2...Σε αυτα τα προγραμματα,ο εγκεφαλος του κιβωτιου δεν κατεβαζει 1η σχεδον ποτε,με αποτελεσμα να ξεκιναει πατιναριστα το αμαξι...και η φθορα ανεβαινει κατακορυφα...Επισης προληπτικη αλλαγη του υγρου του smg (pentosin) και καλη (διπλη) εξαερωση ειναι must για αποφυγη βλαβων.οποτε οδηγατε με το 3ο προγραμμα...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Eτσι ειναι.Εμενα ειναι το smg1 που μονο στο σπορ αλλαζει πιο γρηγορα αλλα κραταει τη 2α με λιγες στροφες και ζοριζεται πολλες φορες.
E36 εχεις?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Μαλιστα...εχει τελειως διαφορετικη λειτουργια...Βασικα εγω αναφερομουνα σε Ε46 Μ3...Με συγχωρεις νομιζα οτι ειχες Μ3...Παντως την λιγοτερη φθορα θα την πετυχεις με χειροκινητη λειτουργια ωστε να κατεβαζεις πρωτη εγκαιρα και να μην πατιναρει...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.