Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Πιο ακαμπτο Ε30 ειναι το _________

Ψήφισαν
19. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Ξερω οτι το Διπορτο ειναι πιο ακαμπτο επειδη ________________

    4 21,05%
  • Ξερω οτι το Τετραπορτο ειναι πιο ακαμπτο επειδη ________________

    1 5,26%
  • Νομιζω οτι το Διπορτο ειναι πιο ακαμπτο επειδη _______________

    9 47,37%
  • Νομιζω οτι το Tετραπορτο ειναι πιο ακαμπτο επειδη _______________

    0 0%
  • Δεν εχει καμμια σημασια.

    2 10,53%
  • Δεν ξερω, ουτε με ενδιαφερει.

    0 0%
  • Παψε να ασχολεισαι με τα προϊστορικά.

    3 15,79%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 22

Θέμα: [Ε30] Ακαμψια πλαισιου (σασι)

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Χωρίς να ξέρω τα νούμερα ακαμψίας (τα οποία πιστεύω ότι είναι υπό το μηδέν) δεν πρέπει να έχει σχεδόν καμία διαφορά, γιατί και τα δίπορτα και τα τετράπορτα έχουν ακριβώς το ίδιο μήκος.

    Δεν ξέρω τι διαφορά μπορεί να κάνει ένα ζευγάρι πόρτες.

    Αλλά αν το θες για οτιδήποτε άλλο εκτός από μετακίνηση από το Α στο Β πρέπει οπωσδήποτε να του βάλεις μπάρες θόλων μπρος πίσω, στη συνέχεια ψαλιδιών και πιθανώς και τις μαμά ενισχύσεις από το κάμπριο.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  2. The Following 2 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    nikos1400 (24-03-12), Ptboul (26-03-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3075
    Rides
    1

    Προεπιλογή ......

    Οδηγησα φετος 2 ραμμενα Ε30 κουπε,μονο στο μπροστινο μερος ειχανε ενισχυθει.

    Η αισθηση ητανε καταπληκτικη ομολογω,το ενα ειχε και θολομπαρες εμπρος+πισω και συνεμπλοκ πολυαιρουθανης παντου.......χρηματοκιβωτιο απλα!

    Επειδη εχω κατα νου να αναπατασκευασω την Μ3 Ε30 καποια στιγμη,ισως και μεσα στο 2012,με οποιον φανοποιο μιλησα που ειχε αριστες περγαμηνες μου ειπε το ιδιο πραγμα....το μπροστινο μερος κυριως στα Ε30 ειναι αυτο που φλεξαρει λογω χαλαρης ενισχυσης απο το εργοστασιο στα γαζια και τις ποντες.

    Θελω να πω αγαπητε μου φιλε οτι σε λαθος λογο ψαχνεσαι για την ακαμψια του πλαισιου στα Ε30,πασχει μπροστα απο κατασκευης του σε συγκριση με το υπολοιπο μερος του αυτοκινητου.

    Για να εχουμε και ουσιαστικο συμπερασμα να πουμε οτι το αμαξι αυτο με νορμαλ αναρτηση και σε δρομους και οχι καρο-δρομους σπανια θα αντιμετωπισει προβλημα ακομα και μπροστα.

    Κλεινοντας να σου επισημανω-ρωτα και σοβαρο φανοποιο για αυτο αν θες να το διασταυρωσεις-ακομα και μπαρα θολων να βαλεις μπροστα,αν εχεις αναρτηση και ζαντες μεγαλες+καροδρομους οι θολοι του παλι θα παρουνε συγκλιση προς τα μεσα........κοινως μονο ραψιμο.
    insane in the ///Midbrain

  4. The Following 2 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    BILL007 (26-03-12), nikos1400 (24-03-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    ..... ραψιμο.

    στα υπ'οψιν (πλεον)
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP