Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Πιο ακαμπτο Ε30 ειναι το _________

Ψήφισαν
19. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Ξερω οτι το Διπορτο ειναι πιο ακαμπτο επειδη ________________

    4 21,05%
  • Ξερω οτι το Τετραπορτο ειναι πιο ακαμπτο επειδη ________________

    1 5,26%
  • Νομιζω οτι το Διπορτο ειναι πιο ακαμπτο επειδη _______________

    9 47,37%
  • Νομιζω οτι το Tετραπορτο ειναι πιο ακαμπτο επειδη _______________

    0 0%
  • Δεν εχει καμμια σημασια.

    2 10,53%
  • Δεν ξερω, ουτε με ενδιαφερει.

    0 0%
  • Παψε να ασχολεισαι με τα προϊστορικά.

    3 15,79%
Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 22

Θέμα: [Ε30] Ακαμψια πλαισιου (σασι)

  1. #1
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή [Ε30] Ακαμψια πλαισιου (σασι)

    Τελικα ποιο πλαισιο του Ε30 ειναι πιο ακαμπτο (λιγοτερο λαστιχενιο ) ??
    Διπορτο ή τετραπορτο ?


    Διαβαζουμε στο διαδικτυο αποψεις οτι το τετραπορτο ειναι πιο ακαμπτο λογω της κολωνας που στηριζει την πισω πορτα.

    Και αλλους παλι να λενε οτι το διπορτο ειναι πιο ακαμπτο, και αυτοι επισης χωρις επιχειρηματα ή στοιχεια.


    Μηπως, απο την αλλη, με ολες τις αλλαγες/βελτιωσεις που χρειαζονται για καποια χρηση εκτος "πολιτικη",
    δεν εχει και πολλη σημασια τελικα ? Πολυς ντορος για το τιποτα ?

    Τι λετε ?
    Εχει κανεις "στοιχεια" ?
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  2. #2
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    κατοχος και των δυο , το 2 πορτο εχει ποιο δεμενη αισθηση και σου δινει την εντυπωση οτι το αμαξι ειναι ποιο μικρο , ισως να ειναι και λογο του μικροτερου βαρους πισω (- 2 πορτες) , οποτε διπλωνα με το 4πορτο "ενιωθα" περισσοτερο τον ογκο του πισω μερους

  3. The Following 3 Users Say Thank You to Bassakos For This Useful Post:

    nikos1400 (24-03-12), Ptboul (26-03-12), Vasilis (24-03-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Χωρίς να ξέρω τα νούμερα ακαμψίας (τα οποία πιστεύω ότι είναι υπό το μηδέν) δεν πρέπει να έχει σχεδόν καμία διαφορά, γιατί και τα δίπορτα και τα τετράπορτα έχουν ακριβώς το ίδιο μήκος.

    Δεν ξέρω τι διαφορά μπορεί να κάνει ένα ζευγάρι πόρτες.

    Αλλά αν το θες για οτιδήποτε άλλο εκτός από μετακίνηση από το Α στο Β πρέπει οπωσδήποτε να του βάλεις μπάρες θόλων μπρος πίσω, στη συνέχεια ψαλιδιών και πιθανώς και τις μαμά ενισχύσεις από το κάμπριο.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  5. The Following 2 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    nikos1400 (24-03-12), Ptboul (26-03-12)

  6. #4
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Προεπιλογή ......

    Οδηγησα φετος 2 ραμμενα Ε30 κουπε,μονο στο μπροστινο μερος ειχανε ενισχυθει.

    Η αισθηση ητανε καταπληκτικη ομολογω,το ενα ειχε και θολομπαρες εμπρος+πισω και συνεμπλοκ πολυαιρουθανης παντου.......χρηματοκιβωτιο απλα!

    Επειδη εχω κατα νου να αναπατασκευασω την Μ3 Ε30 καποια στιγμη,ισως και μεσα στο 2012,με οποιον φανοποιο μιλησα που ειχε αριστες περγαμηνες μου ειπε το ιδιο πραγμα....το μπροστινο μερος κυριως στα Ε30 ειναι αυτο που φλεξαρει λογω χαλαρης ενισχυσης απο το εργοστασιο στα γαζια και τις ποντες.

    Θελω να πω αγαπητε μου φιλε οτι σε λαθος λογο ψαχνεσαι για την ακαμψια του πλαισιου στα Ε30,πασχει μπροστα απο κατασκευης του σε συγκριση με το υπολοιπο μερος του αυτοκινητου.

    Για να εχουμε και ουσιαστικο συμπερασμα να πουμε οτι το αμαξι αυτο με νορμαλ αναρτηση και σε δρομους και οχι καρο-δρομους σπανια θα αντιμετωπισει προβλημα ακομα και μπροστα.

    Κλεινοντας να σου επισημανω-ρωτα και σοβαρο φανοποιο για αυτο αν θες να το διασταυρωσεις-ακομα και μπαρα θολων να βαλεις μπροστα,αν εχεις αναρτηση και ζαντες μεγαλες+καροδρομους οι θολοι του παλι θα παρουνε συγκλιση προς τα μεσα........κοινως μονο ραψιμο.
    insane in the ///Midbrain

  7. The Following 2 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    BILL007 (26-03-12), nikos1400 (24-03-12)

  8. #5
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    ..... ραψιμο.

    στα υπ'οψιν (πλεον)
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  9. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    θεωρητικά οι ραφές και οι κολώνες στο τετράπορτο το κάνουν πιο άκαμπτο

  10. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    nikos1400 (24-03-12)

  11. #7
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    καμπριο κ τετραπορτο (οποιοδηποτε μοντελο)

    δεν εχω δει...


    τυχαιο?


    βασικα νομιζω οτι τα οποια ''ανοιγματα'' δημιουργουν λιγοτερη ακαμψια !
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  12. The Following 2 Users Say Thank You to Vasilis For This Useful Post:

    ghost-rider (25-03-12), nikos1400 (24-03-12)

  13. #8
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    στα κρας-τεστ ειχανε διαφορα αραγε ??
    διπορτο απο τετραπορτο ?
    (θα το'ψαχνα αλλα αυτη τη στιγμη βαριεμαι τρομερα)
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  14. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    Vasilis (24-03-12)

  15. #9
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vasilis Εμφάνιση μηνυμάτων
    καμπριο κ τετραπορτο (οποιοδηποτε μοντελο)

    δεν εχω δει...


    τυχαιο?


    βασικα νομιζω οτι τα οποια ''ανοιγματα'' δημιουργουν λιγοτερη ακαμψια !
    η σύγκριση με κάμπριο δεν είναι σωστή
    το τετράπορτο σε σχέση με το δίπορτο είναι πιό άκαμπτο
    αν αφαιρεθεί η οροφή τα πράγματα αλλάζουν και χρειάζονται διάφορα δεσίματα στο σασί
    όσο περισσότερες ραφές σε μια λαμαρίνα τόσο πιο άκαμπτη

  16. The Following 2 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    Nino (25-03-12), Vasilis (24-03-12)

  17. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    η σύγκριση με κάμπριο δεν είναι σωστή
    το τετράπορτο σε σχέση με το δίπορτο είναι πιό άκαμπτο
    αν αφαιρεθεί η οροφή τα πράγματα αλλάζουν και χρειάζονται διάφορα δεσίματα στο σασί
    όσο περισσότερες ραφές σε μια λαμαρίνα τόσο πιο άκαμπτη
    εγω παλι πιστευα το αντιθετο..


    οτι το μονοκομματο ειναι πιο ακαμπτο..


    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  18. The Following 2 Users Say Thank You to Vasilis For This Useful Post:

    Bassakos (26-03-12), stefm5 (24-03-12)

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP