Σελίδα 92 από 200 ΠρώτηΠρώτη ... 42829091929394102142192 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 911 έως 920 από 1993

Θέμα: Αγγελιες απο το net

  1. #911
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο E60_Arkadia Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γτ ρε παιδια 343 αλογα ειναι λιγα για το Ε39?! Εκτος αυτου το Ε39 ειναι αρκετα στιβαρο σαν οχημα,οποτε μια χαρα θα πηγαινει με τον συγκεκριμμενο κινητηρα.
    πόσο πιστεύεις ότι θα αρέσει αυτό το μοτέρ, σε αυτή την καρότσα, σε άναν άνθρωπο που έχει ήδη Μ3 Ε46???
    όχι ότι δεν πάει. εδώ με το Μ54 και πάει μια χαρά. απλά το λέω, απο την άποψη ότι θα δεί πως πάει ένα s54, με αρκετά κιλά κιλά παραπάνω στην πλάτη του. πόσο μπορεί να τον εντυπωσιάσει?
    εδώ με το v8 που είναι το κανονικό μοτέρ του αυτοκινήτου, και πάνε σχεδόν μαζί με το Μ3.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. #912
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Θέλει τη ροπάκλα του V8 εν ολίγης το σκαρί αυτό.

  3. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    Thomelef (22-03-12)

  4. #913
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    πόσο πιστεύεις ότι θα αρέσει αυτό το μοτέρ, σε αυτή την καρότσα, σε άναν άνθρωπο που έχει ήδη Μ3 Ε46???
    όχι ότι δεν πάει. εδώ με το Μ54 και πάει μια χαρά. απλά το λέω, απο την άποψη ότι θα δεί πως πάει ένα s54, με αρκετά κιλά κιλά παραπάνω στην πλάτη του. πόσο μπορεί να τον εντυπωσιάσει?
    εδώ με το v8 που είναι το κανονικό μοτέρ του αυτοκινήτου, και πάνε σχεδόν μαζί με το Μ3.
    το Ε39 με τον s62 είναι 1800 κιλά που σημάινει πολύ πιο βαρύ από το Ε46 Μ3 1570 κιλά, γι αυτό και πάνε μαζί
    υπάρχει η εσφαλμένη εντύπωση ότι το Ε39 είναι θεόβαρο σε σχέση με το Ε46
    σύγκριση με ίδια μοτέρ:
    330 1505kg
    530 1590kg

    όπως βλέπετε η διαφορά είναι το βάρος ενός ατόμου που σημαίνει σχεδόν ίδιες επιδόσεις...άρα ο s54 μια χαρά θα δουλεύει στο Ε39, ειδικά με ένα ελάχιστα πιο κοντό διαφορικό
    τώρα σαν ιδέα μπορεί να μην αρέσει αλλά και το αντίστροφο (μοτέρ Μ5 σε σειρά 3) θα έπρεπε να μην είναι αρεστό

  5. The Following 2 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    E60_Arkadia (23-03-12), Vassilis ///M (22-03-12)

  6. #914
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    η διαφορά των 2 μοτέρ είναι λιγότερη απο 20 κιλά απ'όσο ξέρω.
    όπως και το s85, που είναι και αυτό ν8, αλλά 20 κιλά ελαφρύτερο απο το s54. ακριβώς το αντίθετο δλδ με το s62, που είναι βαρύτερο.
    πως βγαίνουν τώρα τα πιο πάνω νούμερα, δεν καταλαβαίνω. είναι σα να λέμε ότι το s62, είναι 210 κιλά βαρύτερο απο το Μ54, το οποίο είναι το ίδιο βάρος σχεδόν με το s54. κάποιο λάθος υπάρχει στα παραπάνω νούμερα. δεν μπορεί.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. #915
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    η διαφορά των 2 μοτέρ είναι λιγότερη απο 20 κιλά απ'όσο ξέρω.
    όπως και το s85, που είναι και αυτό ν8, αλλά 20 κιλά ελαφρύτερο απο το s54. ακριβώς το αντίθετο δλδ με το s62, που είναι βαρύτερο.
    πως βγαίνουν τώρα τα πιο πάνω νούμερα, δεν καταλαβαίνω. είναι σα να λέμε ότι το s62, είναι 210 κιλά βαρύτερο απο το Μ54, το οποίο είναι το ίδιο βάρος σχεδόν με το s54. κάποιο λάθος υπάρχει στα παραπάνω νούμερα. δεν μπορεί.
    θωμά το βάρος δεν καθορίζεται μόνο από τον κινητήρα
    το Μ5 είναι βαρύτερο συνολικά λόγω προδιαγραφών και εξοπλισμού
    έχει πάνω από 200 κιλά διαφορά σε σχέση με το 530 και το Μ3
    σημασία έχει η σύγκριση των αμαξωμάτων με το ίδιο μοτέρ

  8. #916
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ναι οκ συμφωνώ. αλλά στο προηγούμενο ποστ σου, λές ότι με Μ μοτέρ, το Ε39 φτάνει τα 1800 κιλα, ενώ με το Μ54 τα 1600.
    εκτός και αν πούμε ότι και το s54 είναι 200 κιλά βαρύτερο σε σχέση με το Μ54. πράγμα που δεν το νομίζω.
    βασικά μπορεί να μας δώσει κάποιος κάνα λινκ με το βάρος απο αυτά τα μοτέρ?
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  9. #917
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.557
    Thanked
    2760
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    η διαφορα βαρους στα 2Μ προερχεται και απο τα βαρυτερα-μεγαλυτερα φρενα,ενισχυμενο-βαρυτερο κιβωτιο ωστε να διαχειριστει την ροπη,ενισχυμενο-βαρυτερο διαφορικο,πιο στιβαρη αναρτηση,εξοπλισμος πολυτελειας κ.α

  10. #918
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    https://www.unixnerd.demon.co.uk/enumber.html
    και διευκρινιζει αυτος για τα νουμερα οτι:
    Engine weights are for a dry engine with no manifolds, starter motor, alternator, etc. They will vary by 2 or 3 kg for different types of fuel injection and model year.


    s65____158kg??!!
    s54____217kg
    s65____202kg
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikos1400 : 22-03-12 στις 14:50
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  11. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    Thomelef (22-03-12)

  12. #919
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    χαχα...15 κιλά βαρύτερο θα είναι το Ε39 με το s54 απ'οτι με το ν8, μόνο απο το μοτέρ.
    προσωπικά πιστεύω ότι καμμιά 150άρα κιλά, πρέπει να τα έχει χαλαρά η πεντάρα σε σχέση με την τριάρα.
    γενικά πάντως, επιμένω σε αυτό που λέω, ότι κάποιος που έχει ζήσει στην κοντύτερη - ελαφρότερη καρότσα της τριάρας το s54, δεν θα ενθουσιαστεί και τόσο όταν θα το οδηγήσει στο πλοίο της αγάπης.
    με το ν8 κοτσαρισμένο πάνω, αλλάζουν τα πράγματα όμως.
    ενδιαφέρον...πιο ενδιαφέρον θα έβρισκα το Μ54 καραπουσαρισμένο με f/i
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  13. #920
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ρε παιδιά σας λέω το απλό
    το 330 ειναι 1505 κιλά
    το 530 είναι 1590 κιλά
    δεν είπα ότι το βάρος του Μ5 είναι από το μοτέρ του
    απλά το Μ5 έχει στάνταρ σχεδόν ολόκληρο τον κατάλογο της bmw
    η διαφορά στα μοντέλα βάσης με ίδιο μοτέρ είναι περίπου 100 κιλά
    οπότε ένα Ε39 με s54 θα είναι λίγο πιο βαρύ από ένα Μ3 κάμπριο...δεν είναι και τραγικό

Σελίδα 92 από 200 ΠρώτηΠρώτη ... 42829091929394102142192 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP