Σελίδα 99 από 141 ΠρώτηΠρώτη ... 4989979899100101109 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 981 έως 990 από 1409

Θέμα: Επικαιροτητα - Προβληματισμοι ...5 (μ.μ. 2)

  1. #981
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Επενδύοντας στο αυτοκίνητο-αντίκα


    Τα στοιχεία δείχνουν ότι την περασμένη δεκαετία η συνολική απόδοση ενός αυτοκινήτου- αντίκα ήταν κατά μέσο όρο μεγαλύτερη από εκείνη ενός ακινήτου ή χαρτοφυλακίου μετοχών. Δεν είναι λοιπόν παράξενο ότι από το 2007 ο αριθμός αυτών των αυτοκινήτων στη Γερμανία αυξήθηκε κατά 30%, φτάνοντας τα 380.000. Αυτές τις μέρες οι φίλοι του παλαιού αυτοκινήτου συναντώνται για μία ακόμη χρονιά στην πόλη του Έσσεν για την μεγαλύτερη στον κόσμο έκθεση αυτοκινήτων αντίκα.

    «Το σασί δεν είναι λαμαρίνα, έχει σύγχρονα τεχνητά υλικά. Αλλά η μηχανή είναι γνήσια Πόρσε. Ακόμα κι εγώ πολλές φορές αναρωτιέμαι αν είναι γνήσιο…». Έτσι περιγράφει ο Φόλκερ Μίλερ το αγαπημένο του αυτοκίνητο, μία Πόρσε Σπάϊντερ 550, που είναι σχεδόν μόνιμα παρκαρισμένη στο Classic Remise του Ντύσσελντορφ, μία αίθουσα σπάνιας αρχιτεκτονικής από το 1930 που έχει κηρυχθεί διατηρητέα και αποτελεί σημείο συνάντησης και εξυπηρέτησης για τους φίλους του παλαιού αυτοκινήτου. Εδώ οι φανατικοί του είδους μπορούν να αγοράσουν το αγαπημένο τους μοντέλο, να το συντηρήσουν, να το σταθμεύσουν προς φύλαξη ή να ζητήσουν εκτίμηση της αξίας του.

    Ο Φόλκερ Μίλερ λέει ότι έχει κερδίσει και ο ίδιος χρήματα από αγοραπωλησίες παλαιών αυτοκινήτων. «Είχα πουλήσει μία Μερσεντές 230 SL γιατί υπήρχε τεράστια ζήτηση για το συγκεκριμένο μοντέλο. Βέβαια είχαμε και μεταπτώσεις στη ζήτηση, ανάλογα με την ισοτιμία του δολαρίου».

    Τα κριτήρια της επένδυσης

    Κοντά στην αίθουσα Classic Remise έχει το γραφείο του ο Βόλφγκανγκ Λέφελζεντερ, σύμβουλος επενδύσεων στην αγορά του παλαιού αυτοκινήτου. Είναι πολλά χρόνια στη δουλειά και ξέρει τι πρέπει να προσέχει ο πελάτης ή μάλλον ο επενδυτής, που θέλει να τοποθετήσει τα χρήματά του για να αποκομίσει κέρδος. «Το μοντέλο που μας ενδιαφέρει πρέπει να είναι σπάνιο, κατά προτίμηση να έχει παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό και βέβαια να είναι σε άριστη κατάσταση. Πρέπει όμως να υπάρχει και ζήτηση για το συγκεκριμένο μοντέλο».

    Κατά μέσο όρο η αξία ενός αυτοκινήτου-αντίκα αυξάνεται κατά 6% ετησίως, προσφέροντας απόδοση πολύ καλύτερη από εκείνη που αποφέρουν τα συμβατικά χρηματοπιστωτικά προϊόντα. Γι αυτό, ενώ παλαιότερα αυτοκίνητο-αντίκα είχε μόνο αυτός που «πιάνει το χέρι του» και μπορούσε να το επιδιορθώσει, σήμερα εμφανίζονται πελάτες που δεν έχουν ιδέα από μηχανολογία, αλλά ενδιαφέρονται αποκλειστικά για την επένδυση, επισημαίνει ο Γιεργκ Μπράτκε, διευθυντής της Bratke Exclusive Cars, που ειδικεύεται στη συγκεκριμένη αγορά:

    «Πολλές φορές δεν χρειάζεται καμία περιουσία, για παράδειγμα έναν καλό σκαραβαίο βρίσκεις και με 5.000 ευρώ. Είναι σταθερή αξία και έχει ενδιαφέρον σαν επένδυση, γιατί σήμερα πλέον κυκλοφορούν λίγα μοντέλα του είδους».

    Αυτοκίνητο ή …μετοχές;
    Πλαφόν στις τιμές δεν υπάρχει. Κάποιοι πληρώνουν εκατομμύρια για να αποκτήσουν ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο-αντίκα. Όμως θα ήταν λάθος να το αποκτήσουν για να το παροπλίσουν στο γκαράζ. Γιατί όταν το αυτοκίνητο δεν κινείται, χαλάει πιο εύκολα, λέει ο ειδικός στα αποκαλούμενα «oldtimer» Κάϊ Κλέοφας. «Το ωραίο με αυτήν την επένδυση είναι ότι κάνεις και το κομμάτι σου, κάτι που δεν μπορείς να κάνεις με μία μετοχή. Επιπλέον μπορείς να συμμετάσχεις σε ειδικά ράλυ-αντίκα, οπότε το αυτοκίνητο θα κινηθεί και θα αυξηθεί η ιστορική του αξία, άρα και η εμπορική αξία», λέει ο Γερμανός ειδικός.

    Υπάρχει όμως και μία άλλη διαφορά με την επένδυση σε μετοχές, προειδοποιεί ο έμπορος Γιεργκ Μπράτκε: «Η μετοχή δεν θέλει συντήρηση, ούτε γκαράζ. Δεν χρειάζεται ούτε να τη συντηρείς, ούτε να είσαι κοντά της. Γι αυτό επιμένω ότι το αυτοκίνητο-αντίκα είναι καλή επένδυση μόνο για όποιον έχει μεράκι μαζί του και ξέρει να το διασκεδάζει».

    Και η αλήθεια είναι ότι μόνο η στάθμευση στη διατηρητέα αίθουσα Classic Remise του Ντύσσελντορφ στοιχίζει διακόσια ευρώ το μήνα, χωρίς να υπολογίσουμε τα έξοδα συντήρησης. Το χαρτοφυλάκιο των μετοχών σίγουρα θα είχε λιγότερα πάγια έξοδα.



    https://www.skai.gr/news/auto/articl...okinito-adika/
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    gant (21-03-12), Panos 316T (21-03-12), Stathis (22-03-12)

  3. #982
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    809
    Thanked
    1834
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σενάρια για επανεξέταση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στη βενζίνη





    Την επανεξέταση του ειδικού φόρου κατανάλωσης που επιβάλλεται στη βενζίνη φαίνεται να εξετάζει η κυβέρνηση.

    Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται «Το Βήμα», στα σενάρια που επεξεργάζεται η γενική γραμματεία Εμπορίου του υπουργείου Ανάπτυξης υπογραμμίζεται ότι το όφελος του Δημοσίου από την αύξηση της τιμής της βενζίνης δεν πρέπει να ξεπερνά το 1 ευρώ το λίτρο.

    Αυτό σημαίνει ότι η κυβέρνηση θα επανεξετάσει τον τρόπο υπολογισμού του ειδικού φόρου κατανάλωσης.

    Πηγές του υπουργείου Ανάπτυξης, μιλώντας προς το «tovima.gr», έλεγαν ότι θα προκαλείται συναγερμός όταν η τιμή διυλιστηρίου θα αγγίζει τα 66 λεπτά το λίτρο.
    Newsroom ΔΟΛ


    Αυτο τωρα τι σημαινει; Οτι σκεφτονται να αυξησουν τον φορο ή να τον μειωσουν;

  4. The Following User Says Thank You to strof For This Useful Post:

    Eleni (21-03-12)

  5. #983
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Θα προτεινα να μπεις στο Βήμα, ίσως βγάλεις άκρη.

    Τα περισσότερα blogs ειναι μόνο για να μπερδεύουν και ενίοτε να παραπληροφορούν.

  6. The Following 2 Users Say Thank You to gnx For This Useful Post:

    Stathis (22-03-12), strof (21-03-12)

  7. #984
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    καλά...μέχρι τις εκλογές, θα ακούσουμε απο τα κόμματα ότι θα αρχίσουν να μοιράζουν χιλιάρικα στον κόσμο.
    το τι π@@τσες αμοολάνε προεκλογικά δεν λέγεται. εγώ λέω η κυβέρνηση να μην επανεξετάσει τπτ. να ρίξει τώρα την τιμή, και να αφήσει την προεκλογική παπαρολογία...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  8. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Driver M (21-03-12), Eleni (21-03-12), nikos1400 (21-03-12)

  9. #985
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τετ α τετ Μέρκελ - ΓΣΕΕ

    Ύστερα από πρόσκληση και πρωτοβουλία των Γερμανικών Συνδικάτων (DGB) προγραμματίσθηκε και θα πραγματοποιηθεί αύριο συνάντηση της ΓΣΕΕ με την καγκελάριο Άνγκελα Μέρκελ.

    Η ΓΣΕΕ, η οποία θα εκπροσωπηθεί από τον πρόεδρό της Γιάννη Παναγόπουλο, θα συναντηθεί επίσης με τον ηγέτη της αντιπολίτευσης κ. Φρανκ Βάλτερ Σταϊνμάιερ (SPD) και τους Γιόχαν Βάντεπουλ (CDU/CSU), Μίκαελ Ροθ (SPD), Αλεξάντερ Ούλριχ (Αριστερά), καθώς και με άλλα μέλη του γερμανικού κοινοβουλίου.

    Στις συναντήσεις θα αναλυθούν οι θέσεις της Συνομοσπονδίας για την αναποτελεσματικότητα των μέτρων λιτότητας και ύφεσης, καθώς και οι επιπτώσεις τους στην ελληνική κοινωνία και την οικονομία.

    Σε συνεργασία με τα Γερμανικά Συνδικάτα (DGB) θα καθορισθεί το περαιτέρω πλαίσιο κοινής δράσης των Ευρωπαϊκών Συνδικάτων, ενώ θα πραγματοποιηθεί και συνέντευξη τύπου στα ΜΜΕ της Γερμανίας.
    https://www.real.gr/DefaultArthro.as...133049&catID=3

    Αν τώρα μετά απο αυτό, μου πεί κάποιος, οτι δεν γνωρίζει ποιός-α, είναι (και θα είναι ) πραγματικά πρωθυπουργός της Ελλάδας,
    πολύ θα μου κάνει εντύπωση !!

  10. #986
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αυτός που πλερώνει, αυτός κάνει και κουμάντο. γνωστό το παραμύθι...
    όταν τα 3/4 της οικονομίας μας έρχονται απ'αυτούς, λογικό είναι να κάνουν και κουμάντο.
    αν δεν έκαναν κουμάντο, δεν θα μας έβαζαν και την θηλειά στο λαιμάρι.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  11. #987
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    αυτός που πλερώνει, αυτός κάνει και κουμάντο. γνωστό το παραμύθι...
    όταν τα 3/4 της οικονομίας μας έρχονται απ'αυτούς, λογικό είναι να κάνουν και κουμάντο.
    αν δεν έκαναν κουμάντο, δεν θα μας έβαζαν και την θηλειά στο λαιμάρι.
    Π@π@ρια πληρώνει η Μέρκελ και η κάθε Μέρκελ.
    Μας δίνουν λεφτά για να ξεπληρώσουμε δάνεια που πήγαν στις τσέπες κάποιων λαμόγιων (ντόπιων και ξένων) και που τελικά γυρνούν πάλι σε αυτούς, τις τράπεζές τους και τις επιχειρήσεις τους και παίρνουν και τα επιτόκια.

    Εγώ, εσύ και ο υπόλοιπος κοσμάκης πληρώνει και συντηρεί αυτό το έκτρωμα που λέγεται σήμερα Ελλάδα, με τους φόρους, τα χαράτσια και τη δουλειά μας.
    Μόνο που εμείς είμαστε οι τελευταίοι που κάνουμε κουμάντο.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  12. #988
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ναι άρη μου. δίκιο έχεις...όπως τα λές είναι.
    μόνο που οι μισθοί και οι συντάξεις που παίρνουμε και φορολογούμαστε, έρχονται απο αυτούς.γιατί δυστηχώς εμείς σαν έλληνες, δεν έχουμε ούτε μαντήλι για να κλάψουμε. κοινός τα βλαχάκια της ευρώπης είμαστε, που ακόμα φοράμε το ντόνα κάραν, με άσπρη τρύπια κάλτσα απο μέσα.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  13. #989
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ναι άρη μου. δίκιο έχεις...όπως τα λές είναι.
    μόνο που οι μισθοί και οι συντάξεις που παίρνουμε και φορολογούμαστε, έρχονται απο αυτούς.γιατί δυστηχώς εμείς σαν έλληνες, δεν έχουμε ούτε μαντήλι για να κλάψουμε. κοινός τα βλαχάκια της ευρώπης είμαστε, που ακόμα φοράμε το ντόνα κάραν, με άσπρη τρύπια κάλτσα απο μέσα.
    Δεν ισχύει αυτό Θωμά διότι τα λεφτά που παίρνουμε πάνε όλα έξω, σε δάνεια, τόκους κλπ.
    Και πριν πει κάποιος ότι ζούσαμε με δανεικά, θα πω πως με δανεικά ζούσαν αυτοί που έκαναν κατάχρηση του δημόσιου χρήματος και τα λεφτά αντί να πηγαίνουν σε υποδομές, νέες θέσεις εργασίας, περίθαλψη, παιδεία κλπ πήγαιναν στις τσέπες υπουργών, παρατρεχάμενων, siemens, υποβρυχίων κλπ.
    Οι μισθοί και οι συντάξεις όπως και να'χει πάντως δεν πληρώνονται από τα δάνεια αλλά από τις εισφορές του ελληνικού λαού.
    Εκτός κι αν τα χρήματα για τη δουλειά μας τους τα χρωστάμε κι έπρεπε να δουλεύουμε αφιλοκερδώς για τη φουκαριάρα τη μάνα μας.

    Τέλος πάντων τα έχουμε χιλιοπεί αυτά, ο καθένας έχει την άποψή του για το ποιος φταίει και ποια είναι η λύση.
    Οι εκλογές έρχονται άλλωστε σε κανα μήνα οπότε κοντός ψαλμός.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  14. #990
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ανόητοι, ο προϋπολογισμός πέφτει έξω από την βενζίνη!

    Κάτι από τον Ραν ταν πλαν, τον συμπαθή σκύλο του Λούκι Λουκ γνωστό για την εξυπνάδα και την ταχύτητα στις αντιδράσεις του, θυμίζουν οι οικονομικοί φωστήρες της κυβέρνησης. Μόλις χθες ανακοίνωσαν ότι σκέπτονται να επανεξετάσουν τον τρόπο υπολογισμού του ειδικού φόρου κατανάλωσης στην βενζίνη, η τιμή της οποίας πλησιάζει τα 2 ευρώ το λίτρο και μέχρι το καλοκαίρι θα τα έχει ξεπεράσει!

    Διατύπωσαν μάλιστα την ρηξικέλευθη ιδέα πώς το όφελος του Δημοσίου από την αύξηση της τιμής της βενζίνης δεν πρέπει να ξεπερνά το ένα ευρώ. Σκεφτείτε πώς σήμερα για κάθε λίτρο βενζίνης στο ρεζερβουάρ, πάνω 1,20 ευρώ είναι οι φόροι και τα υπόλοιπα 60 λεπτά η αγορά του πετρελαίου από την χώρα παραγωγής, προς περίπου 125 $ το βαρέλι, η μεταφορά στην Ελλάδα με τάνκερ, το κόστος διύλισης και το κέρδος του διυλιστηρίου, το κόστος διανομής στα βενζινάδικα, το κέρδος των εταιρειών και φυσικά το κέρδος του πρατηρίου καυσίμων.

    Στην Ελλάδα του μνημονίου, της ύφεσης, του πληθωρισμού της εσωτερικής υποτίμησης, της ανεργίας, της βίαιης ισοπέδωσης των εισοδημάτων, της πρωτοφανούς υποβάθμισης του βιοτικού επιπέδου έχουμε την τρίτη υψηλότερη τιμή αμόλυβδης στην Ευρωπαϊκή Ένωση και την τέταρτη στο ντίζελ κίνησης, ενώ υπολογίζεται πώς μέσα σε δυο χρόνια η τιμή της βενζίνης έχει διπλασιασθεί.

    Το πρόβλημα είναι πώς η απίστευτη υπερφολόγηση των καυσίμων δεν ζημίωσε μόνο τους πολίτες, αλλά και το Δημόσιο που επεδίωξε να εισπράξει όσα περισσότερα μπορούσε για να κλείσει τις μαύρες τρύπες του ελλείμματος και του χρέους. Χθες ανακοινώθηκαν τα πρώτα στοιχεία από την εκτέλεση του προϋπολογισμού για το του 2012 και διαπιστώνεται υστέρηση εσόδων κατά 232 εκατομμύρια ευρώ.

    Και γιατί εισέπραξε λιγότερα έσοδα το δημόσιο; Η επίσημη απάντηση αναφέρει ότι η υστέρηση οφείλεται: « στην μείωση των εσόδων από τον ειδικό φόρο κατανάλωσης ενεργειακών προϊόντων, λόγω μεγαλύτερης από την αναμενόμενη μείωσης της κατανάλωσης πετρελαιοειδών προϊόντων και κυρίως της βενζίνης»!

    Οι συνδυασμός των δύο χθεσινών ανακοινώσεων αποδεικνύει με τον πιο απλό και δεικτικό τρόπο ότι εξακολουθούν να μας κυβερνούν ανόητοι κι ανίκανοι πολιτικοί οι οποίοι επιπροσθέτως δεν διαθέτουν ίχνος κοινωνικής ευαισθησίας. Όχι μόνο δεν δίστασαν να επιβάλουν δυσβάστακτους φόρους στα καύσιμα ξεζουμίζοντας τον καταναλωτή, αλλά δεν κατάλαβαν καν πώς με την πολιτική που ακολουθούν υπονομεύουν κάθε προοπτική ανάπτυξης και εισπράττουν πολύ λιγότερα από εκείνα που θα εισέπρατταν αν το ειδικό τέλος είχε διατηρηθεί σε κάποια λογικά επίπεδα. Τώρα αποφάσισαν να πάρουν τις σχετικές διορθωτικές πρωτοβουλίες όταν οι πολίτες ακινητοποίησαν λόγω φτώχειας τα ΙΧ αυτοκίνητα και μείωσαν στην διάρκεια του χειμώνα στο 50% την κατανάλωση του πετρελαίου θέρμανσης με αποτέλεσμα να πιάσουν αράχνες τα δημόσια ταμεία.

    Το παράδειγμα της βενζίνης είναι χαρακτηριστικό της φιλοσοφίας με την οποία κινήθηκαν οι κυβερνήσεις τουλάχιστον τα δύο τελευταία χρόνια και εξηγούν την παταγώδη αποτυχία τους. Αύξησαν τα τέλη κυκλοφορίας και οι πολίτες επέστρεψαν τις άδειες κυκλοφορίας, αύξησαν τους φόρους στην αγορά του αυτοκινήτου και γκρέμισαν ολόκληρη τη αγορά ΙΧ, αύξησαν τοι ΦΠΑ παντού και περιόρισαν την κατανάλωση, υπερφορολόγησαν τα ακίνητα και «τέλειωσαν» την οικοδομή.

    Πετσόκοψαν τους μισθούς και τις συντάξεις, έβαλαν φόρους, φόρους , φόρους και το μόνο που κατάφεραν είναι ύφεση -7% , ανεργία 21% άδεια ταμεία και χρεοκοπία της χώρας. Όχι μόνο δεν πρέπει να εμφανισθούν να ζητήσουν ξανά την ψήφο του πολίτη ,αλλά πρέπει να τιμωρηθούν με στέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων για πάντα, λόγω βλακείας. Δεν μπόρεσαν να καταλάβουν το προφανές και θέλουν να ξανακυβερνήσουν.

    https://www.protothema.gr/blogs/blog...st/?aid=184942

  15. The Following 2 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    Panos 316T (22-03-12), Stathis (22-03-12)

Σελίδα 99 από 141 ΠρώτηΠρώτη ... 4989979899100101109 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP