Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 1409

Θέμα: Επικαιροτητα - Προβληματισμοι ...5 (μ.μ. 2)

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    προσωπικά πιστεύω ότι για να ξεκινήσει κάποιος μια εταιρεία, αυτά που πραγματικά χρειάζονται είναι...
    ιστορικό ποινικού μητρώου, τραπεζικές πληροφορίες όπως αν υπάρχουν εκκρεμότητες σε κάποιες τράπεζες, αν υπάρχει πτωχευμένη εταιρεία πρίν την έναρξη τηε νέας, αν υπάρχουν καταδίκες γύρω απο επαγγελματικές υποθέσεις, χαρτιά με το τι σχέση έχει ο ενδιαφερόμενος με την δουλειά που θέλει να κάνει, τυχόν φορολογικές εκκρεμότητες, και κάνα δυο άλλα πράγματα.
    αν όλα αυτά είναι εντάξει, δεν βρίσκω λόγο να ταλαιπωρείτε κάποιος για να κάνει μια έναρξη.
    θέλει μετά το κράτος να δεί αν αυτός ο άνθρωπος πληρεί προδιαγραφές για να πουλάει? να πάει να κάνει έλεγχο, κατά την διάρκεια της λειτουργίας. όχι να ζητάει ένα κάρο μπούρδες.
    δεν πειράζει όμως, όσο χάρηκε χάρηκε το ελληνικό κράτος. απο'δω και πέρα πολά θ'αλλάξουν...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Στα 293 ευρώ ο μισθός για μερική απασχόληση


    Στα 255,47 ευρώ μεικτά (για νέο ηλικίας κάτω των 25 ετών) και στα 293,04 ευρώ (για εργαζόμενο πάνω από 25 ετών) «κλειδώνουν» οι πρώτοι - εισαγωγικοί μισθοί για τους μερικώς απασχολούμενους, με τετράωρη εργασία, μετά τις μειώσεις των κατώτατων ορίων της ΕΓΣΣΕ κατά 22% και 32% που ισχύουν αναδρομικά από τις 14 Φεβρουαρίου με βάση την Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου και το ν. 4046/2012.

    Απάντηση
    Την αναλογική μείωση των μισθών και για τους ευέλικτα απασχολούμενους (με μερική απασχόληση, εκ περιτροπής εργασία κ.ά.) καθώς και τα νέα όρια των αμοιβών τους προκύπτουν από έγγραφη απάντηση της γενικής γραμματέας του υπουργείου Εργασίας Α. Στρατινάκη σε ερώτημα της ΓΣΕΒΕΕ.

    Σύμφωνα με το σχετικό έγγραφο που δημοσιεύει η «Η»:

    1Σε εργασιακές σχέσεις που υπάγονται στην Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, ο μισθός και το ημερομίσθιο μπορούν να μειωθούν μέχρι και 22% (για τους εργαζόμενους με ηλικία πάνω από 25 ετών) και μέχρι 32% (για εργαζόμενους με ηλικία κάτω των 25 ετών) μονομερώς με απόφαση του εργοδότη, ενώ λοιπές αποδοχές (π.χ. επιπλέον συμφωνημένος μισθός που καταβαλλόταν πριν από το νέο νόμο) δεν θίγονται.
    Στα 293 ευρώ ο μισθός για μερική απασχόληση

    2Η άμεση προσαρμογή στα νέα μειωμένα κατώτατα όρια μισθών και ημερομισθίων, για το τμήμα των αποδοχών που φτάνει έως τα όρια της ΕΓΣΣΕ, δεν προϋποθέτει τη σύμφωνη γνώμη των εργαζομένων.

    3Συμφωνίες που υπολείπονται των νέων μειωμένων κατώτατων μισθών και ημερομισθίων είναι αυτοδικαίως άκυρες ως προς τον όρο αυτό.

    4«Οι αμοιβές των εργαζομένων με μερική απασχόληση, εκ περιτροπής εργασία, διευθέτηση του χρόνου εργασίας κ.τ.λ. καθορίζονται αναλογικά και κατά περίπτωση με τις αποδοχές πλήρους απασχόλησης και, επομένως, για τις εργασιακές σχέσεις που υπάγονται στην ΕΓΣΣΕ και εφαρμόζεται π.χ. μερική απασχόληση, ισχύουν αναλογικές μειώσεις με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις».

    Οι κατώτατοι μισθοί της ΕΓΣΣΕ

    Για τετράωρη εργασία
    Με βάση τους νέους πίνακες των κατώτατων μισθών και ημερομισθίων, οι αμοιβές για τους μερικώς απασχολούμενους αντιστοιχούν στο 50% των σχετικών ορίων της ΕΓΣΣΕ και διαμορφώνονται ως εξής:

    Εργαζόμενοι ηλικίας πάνω από 25 ετών

    Για προϋπηρεσία 0-3 ετών, 293,04 ευρώ ο άγαμος και 322,34 ευρώ ο έγγαμος.
    Για προϋπηρεσία 3-6 ετών, 322,35 ευρώ ο άγαμος και 351,65 ευρώ ο έγγαμος.
    Για προϋπηρεσία 6-9 ετών, 351,65 ευρώ ο άγαμος και 380,95 ευρώ ο έγγαμος.
    Για προϋπηρεσία πάνω από 9 έτη, 380,95 ευρώ ο άγαμος και 410,25 ευρώ ο έγγαμος.

    Εργαζόμενοι ηλικίας κάτω των 25 ετών

    Για 0 - 3 έτη προϋπηρεσίας, 255,47 ευρώ ο άγαμος και 281,02 ευρώ ο έγγαμος.
    Για 3 έτη και πάνω, 281,02 ευρώ ο άγαμος και 306,57 ευρώ ο έγγαμος.



    Μισθοί πείνας.......

    Δηλαδή για να επιβιώσει κάποιος με αυτό τον μισθό πρέπει να βρει ενα σπίτι με 100ε το μήνα.......και να ζει με τα υπόλοιπα....

    Όποτε και γω να νοικιάζω ενα σπίτι που αγόρασα Χ λεφτα για 100ε το μήνα.....άσχετο αν η αξια του πέφτει πάνω απο 80% με αυτη την κίνηση....πρεπει να το δωσω για 100ε???.....ετσι ειπε σήμερα ενας ανκορμαν στο skai.....πρεπει τα ακινητα των 50τμ να νοικιαζονται προς 100ε........
    Βρε παπάρα!!!!! με 100ε το μήνα ουτε τα ειδικά τέλη και τους φόρους δεν θα βγαλω...θα εμαι μεσα....αυτη ειναι η ανάπτυξη????


    Πληρώνω φόρους αδρά, πάντα και χωρίς ποτε να πω κουβέντα.....αλλα τριτοκοσμικό μαλάκα που θα πληρώνει με αιμα, μην βγαζοντας ποτε κερδος!! τους μαλάκες της εξουσίας δεν θα γινω ΠΟΤΕ......θα σας πληρώσω με το ιδιο νόμισμα......κοινώς....θα πάρετε τα αχιδ!α μου απο δω και πέρα.....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  3. The Following 3 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    katsaraios (21-03-12), Panos 316T (21-03-12), Vasilis (21-03-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Επενδύοντας στο αυτοκίνητο-αντίκα


    Τα στοιχεία δείχνουν ότι την περασμένη δεκαετία η συνολική απόδοση ενός αυτοκινήτου- αντίκα ήταν κατά μέσο όρο μεγαλύτερη από εκείνη ενός ακινήτου ή χαρτοφυλακίου μετοχών. Δεν είναι λοιπόν παράξενο ότι από το 2007 ο αριθμός αυτών των αυτοκινήτων στη Γερμανία αυξήθηκε κατά 30%, φτάνοντας τα 380.000. Αυτές τις μέρες οι φίλοι του παλαιού αυτοκινήτου συναντώνται για μία ακόμη χρονιά στην πόλη του Έσσεν για την μεγαλύτερη στον κόσμο έκθεση αυτοκινήτων αντίκα.

    «Το σασί δεν είναι λαμαρίνα, έχει σύγχρονα τεχνητά υλικά. Αλλά η μηχανή είναι γνήσια Πόρσε. Ακόμα κι εγώ πολλές φορές αναρωτιέμαι αν είναι γνήσιο…». Έτσι περιγράφει ο Φόλκερ Μίλερ το αγαπημένο του αυτοκίνητο, μία Πόρσε Σπάϊντερ 550, που είναι σχεδόν μόνιμα παρκαρισμένη στο Classic Remise του Ντύσσελντορφ, μία αίθουσα σπάνιας αρχιτεκτονικής από το 1930 που έχει κηρυχθεί διατηρητέα και αποτελεί σημείο συνάντησης και εξυπηρέτησης για τους φίλους του παλαιού αυτοκινήτου. Εδώ οι φανατικοί του είδους μπορούν να αγοράσουν το αγαπημένο τους μοντέλο, να το συντηρήσουν, να το σταθμεύσουν προς φύλαξη ή να ζητήσουν εκτίμηση της αξίας του.

    Ο Φόλκερ Μίλερ λέει ότι έχει κερδίσει και ο ίδιος χρήματα από αγοραπωλησίες παλαιών αυτοκινήτων. «Είχα πουλήσει μία Μερσεντές 230 SL γιατί υπήρχε τεράστια ζήτηση για το συγκεκριμένο μοντέλο. Βέβαια είχαμε και μεταπτώσεις στη ζήτηση, ανάλογα με την ισοτιμία του δολαρίου».

    Τα κριτήρια της επένδυσης

    Κοντά στην αίθουσα Classic Remise έχει το γραφείο του ο Βόλφγκανγκ Λέφελζεντερ, σύμβουλος επενδύσεων στην αγορά του παλαιού αυτοκινήτου. Είναι πολλά χρόνια στη δουλειά και ξέρει τι πρέπει να προσέχει ο πελάτης ή μάλλον ο επενδυτής, που θέλει να τοποθετήσει τα χρήματά του για να αποκομίσει κέρδος. «Το μοντέλο που μας ενδιαφέρει πρέπει να είναι σπάνιο, κατά προτίμηση να έχει παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό και βέβαια να είναι σε άριστη κατάσταση. Πρέπει όμως να υπάρχει και ζήτηση για το συγκεκριμένο μοντέλο».

    Κατά μέσο όρο η αξία ενός αυτοκινήτου-αντίκα αυξάνεται κατά 6% ετησίως, προσφέροντας απόδοση πολύ καλύτερη από εκείνη που αποφέρουν τα συμβατικά χρηματοπιστωτικά προϊόντα. Γι αυτό, ενώ παλαιότερα αυτοκίνητο-αντίκα είχε μόνο αυτός που «πιάνει το χέρι του» και μπορούσε να το επιδιορθώσει, σήμερα εμφανίζονται πελάτες που δεν έχουν ιδέα από μηχανολογία, αλλά ενδιαφέρονται αποκλειστικά για την επένδυση, επισημαίνει ο Γιεργκ Μπράτκε, διευθυντής της Bratke Exclusive Cars, που ειδικεύεται στη συγκεκριμένη αγορά:

    «Πολλές φορές δεν χρειάζεται καμία περιουσία, για παράδειγμα έναν καλό σκαραβαίο βρίσκεις και με 5.000 ευρώ. Είναι σταθερή αξία και έχει ενδιαφέρον σαν επένδυση, γιατί σήμερα πλέον κυκλοφορούν λίγα μοντέλα του είδους».

    Αυτοκίνητο ή …μετοχές;
    Πλαφόν στις τιμές δεν υπάρχει. Κάποιοι πληρώνουν εκατομμύρια για να αποκτήσουν ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο-αντίκα. Όμως θα ήταν λάθος να το αποκτήσουν για να το παροπλίσουν στο γκαράζ. Γιατί όταν το αυτοκίνητο δεν κινείται, χαλάει πιο εύκολα, λέει ο ειδικός στα αποκαλούμενα «oldtimer» Κάϊ Κλέοφας. «Το ωραίο με αυτήν την επένδυση είναι ότι κάνεις και το κομμάτι σου, κάτι που δεν μπορείς να κάνεις με μία μετοχή. Επιπλέον μπορείς να συμμετάσχεις σε ειδικά ράλυ-αντίκα, οπότε το αυτοκίνητο θα κινηθεί και θα αυξηθεί η ιστορική του αξία, άρα και η εμπορική αξία», λέει ο Γερμανός ειδικός.

    Υπάρχει όμως και μία άλλη διαφορά με την επένδυση σε μετοχές, προειδοποιεί ο έμπορος Γιεργκ Μπράτκε: «Η μετοχή δεν θέλει συντήρηση, ούτε γκαράζ. Δεν χρειάζεται ούτε να τη συντηρείς, ούτε να είσαι κοντά της. Γι αυτό επιμένω ότι το αυτοκίνητο-αντίκα είναι καλή επένδυση μόνο για όποιον έχει μεράκι μαζί του και ξέρει να το διασκεδάζει».

    Και η αλήθεια είναι ότι μόνο η στάθμευση στη διατηρητέα αίθουσα Classic Remise του Ντύσσελντορφ στοιχίζει διακόσια ευρώ το μήνα, χωρίς να υπολογίσουμε τα έξοδα συντήρησης. Το χαρτοφυλάκιο των μετοχών σίγουρα θα είχε λιγότερα πάγια έξοδα.



    https://www.skai.gr/news/auto/articl...okinito-adika/
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  5. The Following 3 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    gant (21-03-12), Panos 316T (21-03-12), Stathis (22-03-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP