Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 68

Θέμα: X1 2.0d sdrive (177hp)

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων

    Έχω μπει μέσα σε Χ1 Κώστα και τα υλικά δεν μου άφησαν καθόλου καλή εντύπωση.
    Ένα μεγάλο μείον του Χ1 αν δεν έχει την οθόνη στο dash, είναι εκείνο το ελεεινό συρταρο-ντουλαπάκι που έχει instead. Εκεί χάνει πόντους.

    Όμως γενικά το ταμπλό έχει πολύ καλή συναρμογή, σωστό πλαστικό στο πάνω μέρος του και από τα φιλέτα και κάτω είναι κατώτερης ποιότητας. Δε το συγκρίνουμε όμως με Χ5 και μιλάμε και γι αμάξι στα ~30Κ, δλδ κατηγορία Tiguan.

  2. #2
    Εγγραφή
    01-03-11
    Μηνύματα
    28
    Thanked
    31
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα σε όλους,

    Διάβασα τα παραπάνω μηνύματα και σκέφτηκα να πώ την γνώμη μου ώς κάτοχος εδω και καιρό ενος Χ1...

    Απο την αρχή το έβλεπα σαν εναν μικρό συμβιβασμό, σαν μια "παλιά" Χ3 που δεν πιάνει πολύ χώρο και μπορεί να κινήσει μια 4μελή οικογένεια άνετα στους άθλιους ελληνικούς δρόμους καθημερινά στην πόλη αλλα και αβίαστα στο ταξίδι ή στις καλοκαιρινές διακοπές. Τα υλικά του ταμπλώ του και ειδικά αυτά απο το γόνατο και κάτω ποτέ δεν με ενθουσίασαν.. Οταν προ ενος μηνα περίπου χρειάστηκε στα πλαίσια μιας επίσκεψης στο συνεργείο να παρω αυτοκίνητο αντικατάστασης μια παλιά Χ3 κατάλαβα τα εξής:
    - Η 1ης γενιάς Χ3 εχει ιδια, ίσως και υποδεέστερα υλικά στο ταμπλώ. Υποθέτω πως το f/l παλιό θα ήταν σημαντικά βελτιωμένο όπως έχω διαβάσει, αυτο που οδήγησα ήταν ενα αυτόματο 3.0 απο τα πρώτα και τα υλικά του ήταν παρα πολύ σκληρά -ειχαν και αυτην την γυαλάδα που εχουν τα σκληρα πλαστικα οταν εχουν "καεί" άσχημα απο τον ηλιο.
    - Η άνεση του παλιόυ Χ3 ειναι σε αλλη κατηγορία, ακομα και το ταλαιπωρημενο του σερβις περνουσε πανω απο λακουβες με το 1/5 του θορύβου και της καταπόνησης της σπονδυλικής μου στήλης που προσφέρει απλοχερα το Χ1 με 18αρια, βεβαια δεν ειχε runflat αλλα υποθετω ακομα και να'χε παλι η μερα με την νυχτα θα ήταν. Ευτυχώς το έιχα λιγο περισσότερο απο 24ωρο και δεν προλαβε να μπεί και να διαπίστωσε το παραπάνω η σύζυγος, διαφορετικα ακόμα θα γκρίνιαζε!
    - Το τιμόνι οσο καλοζυγισμένο και αν ήταν δεν εδινε πληροφορία καθολου σε σχεση με το Χ1 με τα 18αρια. "Κόβει" όμως πολύ καλύτερα και ειναι σημαντικά ελαφρύτερο απο αυτό του Χ1 ,οπότε πιο ευχάριστο στο παρκάρισμα και την κίνηση στην πόλη.
    - Οι διαφορά στις διαστάσεις εσωτερικά είναι μικρή. Δηλαδη βρίσκεται στο ύψος της οροφής που είναι μισο κεφάλι πιο πάνω στο Χ3. Επίσης (πολύ βασικό) στην Χ3 ο μεσαιος επιβατης πίσω δέν θα αισθανθεί (οπως στο Χ1) οτι "κατούρησε στο πηγάδι" με τα ποδια ανοιχτα πανω στον αξονα. Χώροι για γόνατα είναι ίδιοι, απλά επειδή μπροστά το ταμπλω ειναι πιο μακρυα και πιο χαμηλα στο Χ3 δίνει την αίσθηση οτι έχει περισσότερο χώρο.
    - χώρος αποσκευών καμια σχεση, μερα με νύχτα περισσότερο στο Χ3

    Παντως το συμπέρασμά μου είναι οτι τα 2 αυτοκίνητα (και μιλαω για το παλιό-παλιο Χ3) ειναι πολύ διαφορετικά απο οσο δινουν την εντύπωση. Το ενα ειναι compact suv (x3) και το άλλο είναι ενα υπερυψωμένο Σεντάν που δεν θα διαμαρτηρηθει στους κακούς δρόμους αλλα θα διατηρήσει την συμπεριφορά του "αυτοκινήτου". Οσοι θέλουν τα χαρακτηριστικά του SUV, οπως υψος, εκτος δρόμου ικανότητες και "περνάω πάνω απο οτιδήποτε" με τιποτα δεν ικανοποιούνται απο Χ1, και όσοι εχουν συνηθίσει "σβέλτα" αυτοκίνητα που δεν γέρνουν, δίνουν πολλή πληροφορία και αυτην τελος πάντων την αίσθηση οτι δέν έχεις μπεί στο αυτοκίνητο αλλα το αυτοκίνητο είσαι εσύ, θα δουν απλά το Χ3 σαν ενα ωραιο αυτοκινητο για τις διακοπές που οδηγείται μόνο του, αλλα για άλλους.
    Οι παραπάνω διαφορές προφανώς και θα γίνονται ακόμη πιο έντονες με το νέο, πιο βαρύ και σημαντικά μεγαλύτερο Χ3 οποτε πλεον δεν θα αναρωτιέται κανείς γιατι να βγάζει και τα 2 η εταιρεία...

    Επίσης, το Χ1 είναι παρεξηγημένο επειδή για να ανταγωνιστεί tiguan και άλλα της κατηγορίας, αποτέλεσμα τα entry level μοντέλα να είναι "φτωχά" στον εξοπλισμο και τα υλικά. Το Χ1 στην βασικη του μορφη με τασια 17 ιντσών, κανενα τρίμ εξωτερικό και φτηνό μονόχρωμο ύφασμα μέσα ειναι η μέρα με την νύχτα σε σύγκριση με την πιο φτηνη Χ3. Βεβαια υπαρχει και τεραστια διαφορα ανάμεσα στις αρχικές τιμές τους...

    Καμια φορα βλεπω τις 3αρες σεντάν και αναρωτιέμαι αν πηρα το σωστο αυτοκίνητο, αλλα μετά πεφτω σε λακούβα ή φορτώνω το μωρό στο πίσω κάθισμα χωρις να μου βγαίνει η μέση και καταλαβαίνω πως έκανα καλά. Αλλωστε και στις 2 περιπτώσεις θα το παντρευόμουν το αυτοκίνητο κατω απο τις σημερινές συνθήκες, και πιστεύω οτι το Χ1 ειναι πιο "πασπαρτού"

    ΥΓ το "παλιό" Χ3 το εκτίμησα αφάνταστα. ακόμα και στην ταλαιπώρημένη μορφή του σαν απιστευτη περίπτωση αυτοκινήτου που σε μεταχειρισμένη μορφή "χαντακώθηκε" απο την οικονομική κατάσταση. Βλεπω κάτι αγγελίες με 3λιτρα εξαιρετικα να πωλούνται για 15,000 ευρω και είναι πραγματικά κρίμα επειδη σε αυτες τις τιμές δεν παίρνεις ούτε τα φτηνα Ιαπωνικα 1600αρια μεταχειρισμένα...

    ΥΓ2 είμαι σίγουρος οτι μέσα στα επόμενα 3 χρόνια θα βγεί με τυμπανοκρουσίες το f/l X1 και πρωτο-πρωτο στην λίστα των βελτιώσεων θα είναι το φινίρισμα του ταμπλώ και η ενσωμάτωση καποιων ηλεκτρονικών στον στάνταρ εξοπλισμό. Θα του βάλουν τον 1600αρη (τον γνωστό) και θα πουλήσει τρελλά. Μεχρι εκείνη την στιγμή θα βλέπουμε στου δρόμους Χ1 μια φορά την ημέρα και ακόμα θα δείχνει διαφορετικό και καινούργιο.

  3. The Following 9 Users Say Thank You to art vandelay For This Useful Post:

    aristent (30-03-12), bimmer-corfu (02-04-12), gnx (30-03-12), jimdros (30-03-12), Monsta (30-03-12), nikos1400 (30-03-12), ntinos (05-04-12), Ptboul (02-04-12), Stathis (01-04-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP