Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
Nτίνο στην έχω ξαναπεί την άποψή μου, αν και το δίλημμά σου τότε ήταν κατάτι διαφορετικό.

Είναι έγκλημα αυτή την περίοδο να πάρεις καινούριο αυτοκίνητο, τόσο που σκοτώνονται τα μεταχειρισμένα, ακόμα και τα diesel.
Πόσο μάλλον Χ1 που κατά τη γνώμη μου, δεν προσφέρει τίποτα παραπάνω απ'το 90άρι (οκ, είναι λίγο πιο υπερυψωμένη και καβαλάει ευκολότερα τα πεζοδρόμια), είναι γενικά πιο άσχημο αυτοκίνητο (σαν sw υπερυψωμένο, καμία σχέση με καθαρόαιμα suv στυλ Χ3) και από ποιότητα θεωρείται η χειρότερη bmw των τελευταίων ετών.
Και είναι και δίλιτρη, οπότε δεν γλιτώνεις και την έκτακτη εισφορά.

Γνώμη μου, αν θες bmw ντε και καλά πάρε μια μεταχειρισμένη 320d που θα σου κοστίσει λίγο περισσότερα από όσο θα δώσεις την si σου.
Ειδάλλως, πήγαινε σε άλλη εταιρεία πάλι σε μεταχειρισμένο και μέχρι 1800 κυβικά (κάτι πχ σε tdi μπορεί να ήταν η ιδανική επιλογή.

Η Χ1 και μάλιστα καινούρια είναι κατά τη γνώμη μου από τις χειρότερες επιλογές που μπορείς να κάνεις την εποχή αυτή.


Εχω ενα κομπλεξ με τα μεταχειρισμενα, και δεν μου ειναι ευκολο να το ξεπερασω. Αν βρεθει καποιο με ελαχιστα εως λιγα χιλιομετρα θα το σκεφτω...

Το Χ1 το σκεφτηκα σαν μια λυση η οποια θα μου προσφερει οτι ενα Ε90 απο πλευρας χωρων (σαν το "1ο" αυτοκινητο της οικεγενειας). Δεν με ξετρελαινει για να ειμαι ειλικρινης, αλλα ειναι το επικρατεστερο αυτη τη στιγμη. ΔΕΝ εχω μπει σε διαδικασια ψαξιματος γενικοτερα ομως......

Ενα Ε90d ακομη και καινουργιο (0 χλμ) δεν θα τα αγοραζα μαλλον, μιας και αφου κανω αλλαγη, ας μην ξαναπαρω κατι ιδιο (και λιγοτερο κ@βλ@ντιστικο απο το si).
Ιιιιισως να εκανα μια εξαιρεση αν επροκειτω για καραβαν, αλλα και παλι ειναι ενα παλιο πλεον μοντελο....

Αναφορικα με την εκτακτη εισφορα, εχω την εντυπωση, πως δεν θα ξαναεχει του χρονου, αλλα και να εχει, ουτως η αλλιως θα τα πληρωσω για το si... (110 ευρω λιγοτερα το si, αλλα δεν αποτελει λογο...)


Ασχετο: Ξερει κανεις που θα παιξουν οι τιμες της νεας σειρας 3 ?