Ωραίος Πάνο!!!
-Παιγμένο μοτερακι ρελαντι
-Παιγμένο luft
-Παιγμένος ρυθμιστής πίεσης βενζίνης
-Παιγμένος λ
Ωραίος Πάνο!!!
-Παιγμένο μοτερακι ρελαντι
-Παιγμένο luft
-Παιγμένος ρυθμιστής πίεσης βενζίνης
-Παιγμένος λ
Panos 316T (16-03-12), Ptboul (16-03-12), zaharias (16-03-12)
ηλεκτρολογικο προβλημα....(γειωσεις,βραχυκ υκλωμα...κλπ)
και επισης ρεταρισμα προκαλει και προβλημα στο μοτερ, καμμενη φλατζα με μπερδεμα νερο λαδιων...
και προβλημα παρακατω!
σε συγχρονα αυτοκινητα 1η βλαβη ειναι λαθος βενζινες οπου μπορουμε να ριξουμε ενα ενισχυτικο οκτανιων μπας και σωσουμε την κατασταση και να σβησουμε την βλαβη που θα βγαλει check
2η συνηθισμενη βλαβη πολλαπλασιαστες... ειδικα στα συγχρονα αυτοκινητα που δεν εχουν μπουζοκαλωδια, και οι πολλαπλασιαστες ειναι ή ενιαιοι ή μεμονομενοι με ενσωματωμενες μπουζοπιπες πανω στη κυλινδροκεφαλη( για μενα δεν φταιει το υλικο...αλλα οι θερμοκρασιες που τρωει κατευθειαν απτην κυλινδροκεφαλη το ηλεκτρικο κυκλωμα)
3ο αισθητηρας λ, συνηθως το καταλαβαινουμε απο στιγμιαιο ρεταρισμα στο ρελαντι και την στιγμη που παταμε γκαζι για να ξεκινησουμε...
Panos 316T (16-03-12)