Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 12

Θέμα: ΦΑΚΕΛΟΣ:ΡΕΤΑΡΙΣΜΑΤΑ

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ωραίος Πάνο!!!

    -Παιγμένο μοτερακι ρελαντι
    -Παιγμένο luft
    -Παιγμένος ρυθμιστής πίεσης βενζίνης
    -Παιγμένος λ

  2. The Following 3 Users Say Thank You to kloukakis For This Useful Post:

    Panos 316T (16-03-12), Ptboul (16-03-12), zaharias (16-03-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωραίος Πάνο!!!

    -Παιγμένο μοτερακι ρελαντι
    -Παιγμένο luft
    -Παιγμένος ρυθμιστής πίεσης βενζίνης
    -Παιγμένος λ
    ηλεκτρολογικο προβλημα....(γειωσεις,βραχυκ υκλωμα...κλπ)
    και επισης ρεταρισμα προκαλει και προβλημα στο μοτερ, καμμενη φλατζα με μπερδεμα νερο λαδιων...
    και προβλημα παρακατω!
    σε συγχρονα αυτοκινητα 1η βλαβη ειναι λαθος βενζινες οπου μπορουμε να ριξουμε ενα ενισχυτικο οκτανιων μπας και σωσουμε την κατασταση και να σβησουμε την βλαβη που θα βγαλει check
    2η συνηθισμενη βλαβη πολλαπλασιαστες... ειδικα στα συγχρονα αυτοκινητα που δεν εχουν μπουζοκαλωδια, και οι πολλαπλασιαστες ειναι ή ενιαιοι ή μεμονομενοι με ενσωματωμενες μπουζοπιπες πανω στη κυλινδροκεφαλη( για μενα δεν φταιει το υλικο...αλλα οι θερμοκρασιες που τρωει κατευθειαν απτην κυλινδροκεφαλη το ηλεκτρικο κυκλωμα)
    3ο αισθητηρας λ, συνηθως το καταλαβαινουμε απο στιγμιαιο ρεταρισμα στο ρελαντι και την στιγμη που παταμε γκαζι για να ξεκινησουμε...

  4. The Following User Says Thank You to spar@ For This Useful Post:

    Panos 316T (16-03-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP