Το ειχα κανει κι εγω το μαρκουτσι και δεν ειΧα κΑνενα προβλημα μεχρι να το δωσω τ αμαξι, εγω νομιζω πως δεν εχεις λαδια μεσα και βουιζει νομιζεις πως εχεις αλλα σε ξεγελαει ο αφρος που υπαρχει μεσα.
παιδες ευχαριστω για τια απαντησεις. λαδια εκανα τσεκ ειναι οκ.το καναμε με τον μηχανικο κιολας. ναι το ν15 εννοειται οτι δεν το εβγαλα. αυτο ομως που δεν ηξερα ειναι αυτο για την μπιλια που λετε.. και μαλλον ουτε ο αλλος πρεπει να ηξερε γτ δεν μ ειπε τπτ.ιδια διαμετρο μαρκουτσι ειχαμε βαλει και το μετρησα και εγω.
ρε παιδες τη προτεινετε?? δλδ μπορουμε να βαλουμε πνιχτη με μπιλια?
γτ να δωσω 200 ευρω για δυο μαρκουτσια δεν παιζει.. το θεωρω κοροϊδια.
Να δωσεις 200 είναι το πιο σωστό και το πιο ασφαλές
www.deepbluebeachbar.com
Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
************** Click on the link: ****************
https://www.paliochori.com/vt/deepblue
οταν βγαλατε τον σωληνα αδειασατε ολο το λαδι απο το συστημα;;;
Το αυτοκινητο ηταν παγωμενο η ζεστο;;
αδειασε ολο.. ηταν ευκαιρια να βαλω κ καινουργιο.. μμ ηταν κρυο θυμαμαι.
και πως κανατε την εξαερωση;
με γυρισμενο τον τροχο στο ενα τερμα ριχνουμε atf μεχρι στην σταθμη στο δοχειο...μαρσαρουμε με κλειστο καπακι και επαναλαμβανουμε στην αλλη πλευρα συμπληρωνοντας και παλι υγρα. κανε το 2-3 φορες να φυγουν τυχον φυσαλλιδες απο το κυκλωμα του τιμονιου.
ετσι το καναμε. αυτη τ διαδηκασια ακολουθησαμε που ανεφερε ο φιλος ποιο πανω.
Δεν χρειαζεται μαρσαρισμα γιατι η αντλια δουλευει ειδη.
Με ισιο τιμονι γεμιζεις το δοχειο μεχρι το ΜΑΧ,βαζεις μπροστα γυρνας το τιμονι δεξια/αριστερα 2 φορες.
Επαναφερεις το τιμονι σε ευθεια και σβηνεις.
Ελεγχεις και συμπληρωνεις παλι μεχρι το ΜΑΧ.
Αν με ζεστο μοτερ η σταθμη του λαδιου ειναι πανω απο το ΜΑΧ ειναι φυσιολογικο.
katsaraios (15-03-12)
το ξανακαναμε μετα για να δουμε μηπως φταιει αυτο.. αλλα μπα τπτ.
μηπως υπαρχει τροπος να βαλουμε κατι σαν εκεινη τη βαλβιδα μπας κ κοψει ο ηχος. μηπως υπαρχει καποιο εξαρτημα???