-
Υψηλή πίεση στο ελαστικό
Όταν η πίεση στο ελαστικό είναι μεγαλύτερη από την κανονική τότε υπάρχει μεγαλύτερη φθορά στο κέντρο του πέλματος του ελαστικού και μικρότερη στις άκρες. Η αυξημένη πίεση των ελαστικών, διογκώνει το κέντρο του ελαστικού με αποτέλεσμα να δέχεται τα περισσότερα φορτία και να φθείρεται περισσότερο. Αυτό μειώνει σημαντικά τον χρόνο ζωής τους. Η ανομοιόμορφη φθορά των ελαστικών μπορεί να οφείλεται και σε λανθασμένη ευθυγράμμιση των τροχών ή σε προβλήματα των μηχανικών μερών του συστήματος ανάρτησης και στήριξης των τροχών.
Φθορές - Βαθουλώματα
Τα βαθουλώματα (cupping) εμφανίζονται περισσότερο στους μπροστινούς τροχούς και οφείλονται σε ανομοιόμορφη κύλιση των τροχών. Η ανομοιόμορφη αυτή φθορά των ελαστικών να οφείλεται σε προβλήματα των μηχανικών μερών του συστήματος ανάρτησης και στήριξης των τροχών.
Φθαρμένες άκρες ελαστικού
Όταν τα ελαστικά είναι φθαρμένα περιμετρικά στην άκρη του πέλματος, από την εσωτερική ή από την εξωτερική πλευρά, τότε το πρόβλημα είναι η κακή ευθυγράμμιση των τροχών.
Ζυγοστάθμιση των τροχών
Η κακή ζυγοστάθμιση των τροχών προκαλεί ενοχλητικούς κραδασμούς στο αυτοκίνητο και τρέμουλο στο τιμόνι. Οι κραδασμοί οφείλονται στην ανομοιόμορφη κατανομή της μάζας του ελαστικού κατά την κατασκευή του η οποία έχει σαν αποτέλεσμα την εμφάνιση, στις υψηλές ταχύτητες, φυγοκεντρικών δυνάμεων οι οποίες δημιουργούν τους κραδασμούς. Με την ζυγοστάθμιση αντισταθμίζουμε αυτές τις δυνάμεις, με ίσες και αντίθετες, προσθέτοντας αντίβαρα στην ζάντα του τροχού
-
The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP