-
'Ελεγχος φθοράς του πέλματος των ελαστικών
Ο έλεγχος της φθοράς του πέλματος των ελαστικών γίνεται με δύο τρόπους:
• Με την μέτρηση του βάθους του πέλματος
• Με την αναγνώριση των δεικτών φθοράς που υπάρχουν σήμερα σχεδόν σε όλους τους τύπους των επιβατικών, μεσαίων φορτηγών, και μεγάλων φορτηγών. Οι δείκτες φθοράς βρίσκονται στα κατώτατα σημεία των αυλακιών σε διάφορες θέσεις γύρω από το ελαστικό .Όταν το φθαρμένο πέλμα φθάσει στο ίδιο ύψος με τους δείκτες φθοράς, το ελαστικό έχει το ελάχιστο νόμιμο βάθος πέλματος. Υπάρχουν αρκετοί δείκτες φθοράς στην περιφέρεια του ελαστικού μέσα στο πέλμα. Η θέσεις τους δηλώνεται από τις ενδείξεις στα πλευρικά τοιχώματα του ελαστικού.Τέλος πάντων χοντρικά ,έχουμε ήδη αναφέρει ότι κοιτάμε να έχει 3χιλ πέλμα, με εναν οπτικό έλεγχο.
Χαμηλή πίεση στο ελαστικό
Όταν η πίεση στο ελαστικό είναι μικρότερη από την κανονική τότε υπάρχει μεγαλύτερη φθορά στις άκρες του πέλματος του ελαστικού και μικρότερη στο κέντρο. Η μειωμένη πίεση των ελαστικών αυξάνει την θερμότητα των ελαστικών, μειώνει τον χρόνο ζωής τους και αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου.
Ανομοιόμορφη φθορά των ελαστικών μπορεί να οφείλεται και σε λανθασμένη ευθυγράμμιση των τροχών ή σε προβλήματα των μηχανικών μερών του συστήματος ανάρτησης και στήριξης των τροχών.
-
The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:
Panos 316T (11-01-12), Ptboul (21-06-11)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP