Τζων, αν το γουσταρεις το μηχανακι σου και συμβιβαζεσαι με τις κατα καιρους μικρες ζημιες του και δεν ειχες στο προγραμμα καποια αλλαγη, επισκευασε το και κρατα το. Το "κουμπωμα" του αναβατη πανω σε μια μηχανη ειναι μεγαλη υποθεση ΚΥΡΙΩΣ σε θεματα ασφαλειας. Αν αισθανεσαι ανετα και εχεις σιγουρια αυτο ειναι το ποιο σημαντικο.
Τωρα αν κανεις ενα μεγαλο τεστ ραιντ και δε μιλαω να παρεις μια μηχανη ενα απογευμα για 40-50 χλμ, αλλα για ενα σ/κ και τη δοκιμασεις και σου κανει περισσοτερο απ το GS , τοτε προχωρα το.
Παντως τα περισσοτερα ον οφ ειχαν και εχουν τα θεματα τους ασχετα με το τι λενε οι ιδιοκτητες τους. Σπανια παραδεχεται καποιος ποσο συχνα παει συνεργειο.....στους περισσοτερους εχουν βγει οι μηχανες "καλες" για ευνοιτους λογους αλλα η καρδουλα τους το ξερει......
Νικο εχεις απόλυτο δικιο....το gs...το 1150 που είχα πριν και αυτό που εχω τώρα (1200).....κάθε φορα που ανεβαίνω νοιώθω λες και φτιάχτηκε πάνω μου....το αισθάνομαι απίστευτα φιλικό και ασφαλές....αυτό ειναι που με κρατά στην bmw gs, γιατι απο αξιοπιστία δεν ειναι στο max, κατι που ζητάς απο ενα τοσο ακριβό bike.....![]()
Το οτι τα BMW ειναι ζημιαρικα και ειδικα στα ηλεκτρικα τους ειναι πασιγνωστο. Αλλα αυτο δε σημαινει οτι δεν ειναι και ταιριαστο και εργονομικο σε καποιους.
Εγω στα χρονια που οδηγουσα μηχανες ειχα σωθει πολλες φορες στο παρα πεντε απο ατυχημα λογω απροσεξιας οδηγων αυτοκινητων, διοτι παντα επελεγα μηχανες που με εκαναν και ενιωθα πολυ ανετα και οικεια πανω τους.
Σε σκουτερ που τα συχαινομουν, μια φορα ανεβηκα και εφαγα χυμα στο πρωτο δεκαλεπτο σε μια πλατεια της Αργυρουπολης ..... ειχαν ερθει κατι πιτσιρικια απο πανω και γελαγαν......
Z4 DCT (07-03-12)