Vassilis ///M (06-03-12)
καινουργια εξελιξη...
εχει βρεθει ενα 3.8λτ μ5 μοτερ...ναι αυτο με τα 340 αλογα...το οποιο θα ελεγχθει την εβδομαδα που μας ερχεται...δεν μ ακουγεται κακο...
Bassakos (22-03-12), bill_m3 (23-03-12), black_beauty (22-03-12), nikos1400 (22-03-12), Panos 316T (22-03-12), stefm5 (22-03-12), Vassilis ///M (22-03-12), zaharias (22-03-12), ziaba (29-03-12)
δυστυχως το μοτερ που βρεθηκε ηταν μαπα, πεσμενη συμπιεση και θεμα στον στροφαλο οποτε αποριφθηκε μονομιας..
το ψαξιμο συνεχιζεται..
ενω ταυτοχρονα ψαχνομαι να πονταριστει σωστα και σοβαρα ολη η καροτσα προκειμενου να αντεξει τα φορτια των "βαριων" μοτερ που θελουμε να βαλουμε επανω..πραγμα εκ των ων ουκ ανευ στα αγωνιστικα 30αρια..η δουλεια αυτη μονο ευκολη δεν ειναι και θελει και καλο μαστορα..τωρα απο τιμες παιζουμε γυρω στο 1000αρικο...για σοβαρη δουλεια...εχει κανει κανεις κατι παρομοιο???εχετε να προτεινετε κανενα καλο φανοποιο??
εχουμε και μια θετικη εξελιξη...
στο πνευμα των καιρων-χωρις να ξεφευγουμε τρελλα οικονομικα βρεθηκε μοτερακι 3.5λτ σε πολυ καλη κατασταση μετα απο ελεγχο που εγινε..το μοτερ αυτο ειναι πιο συγχρονο απο αυτο που ειχα και ειναι εποχης 89-92 και βγηκε απο 7αρα...στο μοτερακι για αρχη απλα θα αλλαχτουν τα μεταλλα στροφαλου για να γινει αφογο καθως απο συμπιεσεις πανω ειμαστε ηδη παρα πολυ καλα..σασμαν θα κρατηθει το ηδη υπαρχον..καθως ειναι σε αψογη κατασταση και καλως εχοντων των πραγματων το αμαξι θα μπει στο συνεργειο απο την επομενη δευτερα..παραλληλα με την μετατροπη θα μπει και σωστη εξατμιση για να βγουν και μερικα αλογακια ακομα (και φυσικα λιγος ηχος...)..για αρχη το μοτερ θα παραμεινει "μαμα"..και αφου αποδειξει την αξιοπιστια του ισως προχωρησουμε σε ενα πρωτο σταδιο να βγουν και μερικα αλογακια ακομα..
αυτα λοιπον προς το παρον...και stay tuned...
Akis 330Ci (11-05-12), m-power_01 (12-05-12), Panos 316T (11-05-12), stefm5 (11-05-12), Stunt Mike (11-05-12)
staying tuned
Νικο ποσο πισω θα μπει το μοτερ ?
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
Μπραβο ρε Νικο αντε επιτελους!
Θα σε παρω αυριο να παμε για καφε στο γνωστο στεκι να τα πουμε απο κοντα αγαπουλα!
nik200 (12-05-12)
γλυκοκοιταζα τις βασεις του e30.de για την πιο "πισω" θεση του μοτερ,
στην περιπτωση που εβρισκα ετοιμο 3.5 ή και αν εβαζα πανω Μ30 μετα την αγορα του Ε30.
θελει (λεει) λιιιιγο χτυπημα στον καθρεφτη για να μπει αλλα εχει την πιο καλη κατανομη βαρους, να μην ειναι πολυ μπροστοβαρο.
ειναι βεβαια ενα 200+ ευρω αυτα...
γινονται και φτιαχτες βεβαια, αν υπαρχει μαστορας.
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
nik200 (12-05-12)
νίκο το μόνο πιο σύγχρονο που έχει είναι η μονάδα διαχείρισης
όλα τα περιφερειακά είναι ίδια
αποδίδει 500 στροφές πιό ψηλά την ελαφρώς μειωμένη ιπποδύναμη (211 έναντι 218) και την ροπή λόγω προσθήκης καταλύτη
από την εμπειρία μου και στα δύο μοτέρ, το παλιό έμοιαζε πιο δυνατό
καλοφόρετο!
stefm5 (12-05-12)