πραγματικά με τσαντίζει το γεγονός του να συγχαίρω κάποιον, επειδή κάνει το αυτονόητο.
θα μου πείς βέβαια, όταν οι υπόλοιποι σε γράφουν στα κ@κ@λ@ τους, έτσι είναι, μαθαίνεις να εκτιμάς.
δεν μπορώ να δεχθώ όμως, ότι έκαναν κάτι ιδιαίτερο, σε κάποιον που παρακαλάει να δώσει 90.000 για ένα προιόν.
προσωπικά θεωρώ ότι αυτή είναι η σωστή αντιμετώπιση ενός επαγγελματία, και είναι αυτονόητη η οποιαδήποτε κίνηση εξυπηρέτησης.
θεωρώ απαράδεκτη, οποιαδήποτε άλλη κίνηση η οποία δεν εξυπηρετεί τον αγοραστή.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Stamatis (04-03-12)
Αυτο μου δωσανε να κυκλοφορησω σημερα που εφερα το vag για σερβις
Μου ειπαν να το δειξω και του βοηθου μου μπας και μας κανει για τη δουλεια.
ΕΛΕΟΣ
Talkin 'bout customer service!
Διαφορετικοι κοσμοι.
Stamatis (05-03-12)
To καλο σου δωσανε????
αφου τους ειχα πει να σου δωσουν αυτο:
![]()
![]()
katsaraios (05-03-12), Leonidas_E39 (05-03-12), Monsta (05-03-12), Stamatis (05-03-12), Vassilis ///M (06-03-12)