Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 18

Θέμα: Ελεγχος ΚΤΕΟ

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    07-02-10
    Μηνύματα
    213
    Thanked
    131
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Moufas E46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    θεμα ιδιαιτερο δεν εχω περα απο ενα ξερο κοπανημα το οποιο μαλλον ειναι οι βασεις των πισω αμορτισερ. απλα μετα απο 102000 χλμ πιστευω πως πρεπει να αλλαχτουν
    το οτι εχεις κανει 102000 χλμ δεν σημαινει πως πρεπει να αλλαχτουν τα ψαλιδια...Συνηθως η φθορα ειναι στα συνεπλοκ που τα αλλαζεις χωρις να αλλαξεις ψαλιδια.(αλλωστε γι αυτο ειναι ακριβα γιατι δεν αλλαζονται συχνα) Μονο αν εχουν χτυπηθει κ εχουν στραβωσει τα αλλαζεις.Τελος το ξερο κοπανημα σιγουρα δεν προερχεται απ τα ψαλιδια αλλα απ το συστημα του αμορτισερ οπως φανταζεσαι.Κανε ενα ελεγχο...

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Z-man For This Useful Post:

    Moufas E46 (03-03-12), Vassilis ///M (02-03-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP