εγω παλι λεω..s54 σε ε30..ελαφρωμα οσο παιρνει...και μετα υπαρχουν επιλογες απειρες..
1)κανεις κοντρες και χτιζεις ονομα (καρριεριστας...!)..αντε γιατι τα hondakia πολυ μιλανε...(και το αμαξι παραμενει πολιτικο..)
2)κανεις χρονους σε πιστα, κατι που θελει λεφτα αλλα και balls με την συγκεκριμενη καροτσα και μοτερ..(το αμαξι δεν παραμενει πολιτικο)
3)κανεις drift σε πιστα, που παλι θελει λεφτα..(και το αμαξι επισης δεν παραμενει πολιτικο)
τωρα για τον ασσο..δεν πολυσυμφωνω γιατι μπορει να ειναι καινουργια καροτσα αλλα δεν παυει να ειναι βαρια...αν θα το εβαζα σε ασσο..θα το εβαζα σε ασσο κουπε..αυτο κι αν θα ηταν μοναδικο!!!!πλακα θα ειχε να δουμε κοντρα φτιαγμενων 135 ή 1μ με s54 1coupe!!!!!
Monsta (29-02-12)
Οι περισσότεροι πήγατε σε νέες καρότσες. Δε πειράζει θα σας συγχωρήσω.![]()
Προσωπικά ΔΕΝ με εξιτάρουν τα καινούρια bmw. Θέλω να βλέπω καρότσι Ε30 με S54, S62, S65 .......S85. Ή παλιές 5-άρες (Ε12/28/34). Ως εκεί. Και βέβαια να γυαλίζουν και ν αστράφτουν σα καινούρια.
Το αυτοκίνητο του Δημήτρη ήταν όνειρο. Κάτι αντίστοιχο έχω στο μυαλό μου...
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/1883131/
nik200 (29-02-12)
Βαλτον σε ενα 2002 δεμενο να χεστεις απο το γκαζι.
bakalos (01-03-12), BILL007 (29-02-12), doctore (29-02-12), giannis_compact (29-02-12), gnx (29-02-12), nik200 (29-02-12), stamatis m3 e30 (03-03-12), Stathis (29-02-12), Vassilis ///M (29-02-12)
ιετς, ιετς...
Κωστα για οτι θες και αυτο στο λεει καποιος που εχει φτιαξει ενα και εχει βοηθησει σε αλλα 4 σοβαρα engine swaps στειλε πμ η παρε με τηλεφωνο και θα στα ξεκαθαρισω ολα. Ο S54 πλεον ειναι παιχνιδι οπως και τα ηλεκτρικα του. Παιχνιδι ειναι επισης ο S62 και μεχρι τον Ιουνιο παιχνιδι θα ειναι και ο S85. Αποφασισε καροτσα και ολα τα υπολοιπα ειναι πανευκολα. Μπορεις απο κοντα να δεις το παλιο δικο μου, το Ε30 Μ3 με τον S62, E36 με S54 και σε κανα μηνα απο τωρα Ε36 με S62. Oλα τα παραπανω εχουν stock ηλεκτρικα, δουλεουν τα Vanos, sport button κλπ κανονικοτατα και εχουν τα δικα τους οργανα.. Δηλαδη το Ε30 εχει απο Ε30 και και ούτω καθεξής.
Δεν πειραζεις πουθενα θολους, ποδιες, κλπ παρα μονο αλλαζεις βασεις μηχανης. Και φυσικα μιλαμε για τοποθετηση σωστη και οχι πανω στα ραμφη η στους θολους.
Οτι αλλο θες call me dude.
WRC is for boys
GROUP B was for men
5555 (29-02-12), alexk (29-02-12), BILL007 (29-02-12), cecotto 029/505 (01-03-12), manos///3 (29-02-12), Monsta (29-02-12), Panos 316T (29-02-12), steliose36 (29-02-12), zaharias (29-02-12)
Επισης σε οτι αποφασισεις για να ειναι σωστο και να μην σκορπαει απο εδω και απο εκει φροντισε να εχεις τα αναλογα Μ ακρα, Μ διαφορικο, κλπ.
WRC is for boys
GROUP B was for men
Σε Ε36 καμπριο.....
Πολυ θα μου αρεσε.
ωραιο αλλα τα cabrio 36αρια εχουν πολλους τριγμους. Αμα βαλεις hard top μειώνονται οι τριγμοι αλλα γινεται λιγο πιο βαρυ. Αλλα Ε36 cabrio με S54 θα ειναι ομορφο αλλα μονο με ακρα, φρενα, γεφυρες κλπ απο Μ3.
WRC is for boys
GROUP B was for men