nikos1400 (25-02-12), Panos 316T (25-02-12), Vassilis ///M (26-02-12)
Χαχαχα...ουτε παραγγελια να ηταν...
Δεν μπορουσε να ειχε και μια καυτη σουπα στο δισκο...
τούρμπο και πράσινα άλογα
Samaro (25-02-12)
Ρεκόρ με 365.000 καταθέσεις πινακίδων το 2011!
Περισσότεροι από 365.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων κατέθεσαν τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους μέχρι τις αρχές του 2012, χωρίς ακόμη να έχει ολοκληρωθεί η συλλογή των στοιχείων από όλη την Ελλάδα, ανεβάζοντας συνεχώς τον αριθμό, ώστε να γλιτώσουν από τα υπέρογκα Τέλη αλλά και τα πολύ υψηλά τεκμήρια διαβίωσης.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της «Η« οι καταθέσεις πινακίδων κυκλοφορίας έσπασαν κάθε ρεκόρ καταγράφοντας αύξηση 114% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2010 όποτε και κατατέθηκαν 170.000 πινακίδες. Τέλος σε σχέση με το 2009 η αύξηση στις καταθέσεις πινακίδων ανήλθε σε 63,6% καθώς τότε τα «Πράσινα Τέλη» οδήγησαν σε προσωρινή ακινησία 210.000 οχήματα.
Greek Statistics!
Μέσα σε 3 χρόνια 745.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους τη στιγμή που στην αγορά το αντίστιχο διάστημα έχουν εισέλθει σε κυκλοφορία 459.818 οχήματα. Με μια απλή αφαίρεση το αποτέλεσμα δείχνει πως 285.182 οχήματα βγήκαν εκτός κυκλοφορίας τα 3 τελευταία χρόνια. Ωστόσο ο εν λόγο αριθμός αυξάνεται ραγδαία αν συνυπολογίσει κανείς πως στα 3 τελευταία χρόνια οδηγήθηκαν στα Κέντρα Ανακύκλωσης της Εναλλκτικής Διαχείρισης Οχημάτων Ελλάδος 310.000 οχήματα. Οπότε περίπου 600.000 οχήματα έχουν τεθεί εκτός κυκλοφορίας ή έχουν αποσυρθεί από το 2009 έως και το 2011.
Στην Ελλάδα σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του κράτους το 2011 κυκλοφορούσαν 6.340.000 οχήματα και οι ιδιοκτήτες των οποίων κατέβαλαν τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2011 ενώ για το 2012 σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία μόλις 5.900.000 κάτοχοι οχημάτων κατέβαλαν το ποσό που τους αναλογεί για τα Τέλη Κυκλοφορίας της χρονιάς που διανύουμε.
Οπότε 440.000 κάτοιχοι οχημάτων δεν κατέβαλαν τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2012. Αν ωστόσο αναλογιστεί κανείς πως το 2011 κατατέθηκαν 365.000 πινακίδες κυκλοφορίας και οδηγήθηκαν στα κέντρα Ανακύκλωσης της ΕΔΟΕ 108.068 οχήματα τότε εύκολα επιβεβαιώνονται τα στοιχεία του Κράτους καθώς οι ακριβείς αριθμοί προκύπτουν μαζί με τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα.
Ωστόσο σύμφωνα με τα στοιχεία τα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας αν διατηρούνταν στην κυκλοφορία τα 6,3 εκατ. οχήματα και με δεδομένη την αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας κατά μέσο όρο 8% θα είχαμε την αύξηση στα Τέλη του 2012. Ωστόσο με δεδομένη την “απόσυρση” από την κυκλοφορία 440.000 οχημάτων τα έσοδα από τα Τέλη θα έπρεπε να κυμαίνονταν στο 1,1 δισ. ευρώ αντί 1,2 δισ. ευρώ...
Βέβαια θα πρέπει να τονίσουμε πως τα περισσότερα οχήματα με κινητήρες άνω των 2 λίτρων έχουν οδηγηθεί σε “προσωρινή” ακινησία γεγονός που μειώνει κατά πολύ τα έσοδα στον προϋπολογισμό των Τελών του 2012...
Eπίσης όσα αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν από το Νοέμβριο του 2010 και μετά τα Τέλη Κυκλοφορίας υπολογίζονται βάσει των εκπομπών ρύπων γεγονός το οποίο έχει μειώσει πάρα πολύ τα έσοδα καθώς πάρα πολλά μοντέλα εξαιτίας των πολύ χαμηλών ρύπων δεν καταβάλλουν καθόλου Τέλη...
Αύξηση εξαγωγών
Τον αριθμό ρεκόρ των 15.000 οχημάτων άγγιξαν οι εξαγωγές μεταχειρισμένων ΙΧ το 2011 τη στιγμή που τα προηγούμενα χρόνια διατηρούνταν μεταξύ 700 και 1.500 οχημάτων. Ωστόσο το γεγονός αυτό απορρέει από τις μαζικές εξαγωγές που πραγματοποίησαν οι έμποροι αυτοκινήτων αλλά και οι τράπεζες προς εμπορίες αυτοκινήτων του εξωτερικού αλλά και προς Τρίτες Χώρες. Μάλιστα σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών της αγοράς το φαινόμενο των εξαγωγών μεταχειρισμένων ΙΧ κυρίως υψηλού κυβισμού αναμένεται να συνεχιστεί και κατά τη διάρκεια όλου του 2012 καθώς τα Τεκμήρια Διαβίωσης αλλά και τα Υψηλά Τέλη Κυκλοφορίας έχουν ρίξει το αγοραστικό ενδιαφέρον των καταναλωτών προς την συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων τα οποία δεν έχουν καμία απολύτως αξία στην εγχώρια αγορά.
Ακινησίες ΙΧ
Από 1/11/2009 Από 1/11/2010 Από 1/11/11
έως 30/10/2010 έως 30/10/2011 έως 20/2/12
210.000 170.000 365.000 *
Συνεχώς αυξάνεται ο αριθμός
Συγκριτικός πίνακας καταβολής Τελών 2011-2012
Ετος Ιδιοκτήτες Εσοδα
Καταβολή Τελών 2011 6.340.000 1.150.800.000 ευρώ
Καταβολή Τελών 2012 5.900.000 1.201.260.000 ευρώ*....AYTO ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
* Σύμφωνα με δηλώσεις κυβερνητικού στελέχους
https://www.imerisia.gr/article.asp?...ubid=112824503
Μειώσεις από 5% έως και 20% στα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων
Με μειώσεις στα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων «απαντούν» οι μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες στην οικονομική κρίση, αλλά και στον έντονο ανταγωνισμό που αναπτύσσεται στον κλάδο μετά την υποχώρηση των εργασιών και την αύξηση των ανασφάλιστων οχημάτων. Οι μειώσεις που ξεκινούν από 5%, γίνονται είτε απευθείας στα υφιστάμενα πακέτα, είτε μέσω της προώθησης νέων ασφαλιστικών πακέτων που ενσωματώνουν εκπτώσεις που φθάνουν έως και το 20%.
Τον τιμολογιακό πόλεμο πυροδοτεί ο έντονος ανταγωνισμός που αναπτύσσεται στον κλάδο με την πώληση προγραμμάτων μέσω Διαδικτύου που εγκαινίασε η Interamerican, λανσάροντας το «Anytime on line». Το πρόγραμμα εξασφαλίζει εκπτώσεις από 10% έως 20%, λόγω του χαμηλότερου κόστους πρόσκτησης εργασιών και έχει οδηγήσει σε αύξηση του στόλου των αυτοκινήτων της εταιρείας από τα 371.000 αυτοκίνητα στα 483.000 μέσα σε ένα χρόνο.
Η ανακατανομή των μεριδίων υπέρ των εταιρειών με χαμηλά ασφάλιστρα, ανέδειξε ως χαμένους του παιχνιδιού τη μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου, την Εθνική Ασφαλιστική, η οποία την ίδια περίοδο έχασε πάνω από 250.000 αυτοκίνητα. Η διοίκηση της εταιρείας σε μια προσπάθεια να περιορίσει την αιμορραγία του στόλου, προώθησε στην αγορά τέσσερα νέα πακέτα, με εκπτώσεις που ξεκινούν από 5% και φθάνουν έως και το 11%, ενώ παράλληλα προχώρησε σε επαναπροσδιορισμό των τιμολογιακών ζωνών, που σε ορισμένες περιπτώσεις οδηγεί σε περαιτέρω μειώσεις ασφαλίστρων.
Με μεσοσταθμικές εκπτώσεις 5%, ανάλογα με τους δείκτες ζημιές σε κάθε νομό, απαντά και η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία στον κλάδο αυτοκινήτου, η Ιντερσαλόνικα, συνεκτιμώντας όπως σημειώνει στη σχετική εγκύκλιο προς το δίκτυο, τη βελτίωση του δείκτη ζημιών και τη μείωση των αποζημιώσεων που κατέγραψε η εταιρεία εντός του 2011.
Στο 15% φθάνουν οι μειώσεις στις οποίες προχώρησε η Αγροτική Ασφαλιστική σε συγκεκριμένες καλύψεις των προγραμμάτων της, όπως η νομική προστασία και η προστασία πυρός, ενώ από 5% έως 10%, διαμορφώνεται η έκπτωση για τον οδηγό που δεν προκάλεσε ζημιά για δύο ή τέσσερα χρόνια αντίστοιχα. Τον χορό των μειώσεων θα σύρουν σύμφωνα με πληροφορίες και άλλες εταιρείες τις προσεχείς ημέρες όπως η Axa Ασφαλιστική, αλλά και η Υδρόγειος, ενώ ανταγωνιστικά τιμολόγια μέσω της παραμετρικής τιμολόγησης εφαρμόζουν ήδη η Allianz, η Ergo, η Generali, η Groupama και η Eurolife.
Την επιθετική τιμολογιακή πολιτική ευνοεί και η τρέχουσα συγκυρία, που έχει οδηγήσει σε σταθεροποίηση των ζημιών που καταγράφονται στον κλάδο και ως εκ τούτου και των αποζημιώσεων που καταβάλλουν οι εταιρείες. Η συγκράτηση των ζημιών παρατηρείται παρά την αύξηση των ορίων στις αποζημιώσεις που εφαρμόζεται σταδιακά από την 1η Ιουνίου 2009 και είναι αποτέλεσμα κυρίως της μείωσης της χρήσης του αυτοκινήτου, που προκαλεί η οικονομική ύφεση. Τον Ιούνιο του 2012 επίκειται η τελευταία αναπροσαρμογή των ορίων, που θα οδηγήσει σε υπερδιπλασιασμό των κατώτατων ορίων για την ασφάλιση αστικής ευθύνης έναντι τρίτων, διαμορφώνοντας το όριο της αποζημίωσης για σωματικές βλάβες στο 1 εκατ. ευρώ ανά θύμα και στο 1 εκατ. ευρώ ανά ατύχημα για υλικές ζημίες. Η εξέλιξη αυτή καθιστά εύθραυστη την ισορροπία στον κλάδο αυτοκινήτου, καθώς ενδέχεται να οδηγήσει σε εκτίναξη των αποζημιώσεων τα προσεχή χρόνια.
https://www.skai.gr/news/finance/art...-autokiniton-/
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Z4 DCT : 25-02-12 στις 20:07
Πηγη ΤΑ ΝΕΑΜετά από μια σε βάθος μελέτη του ελληνικού δημοσίου, οι εμπειρογνώμονες της Task Force κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η δομή του ελληνικού κράτους συνιστά μια σχιζοφρενική κατάσταση. Ως εκ τούτου, το σχέδιο που προτείνουν για την αναδιάρθρωση του προβλέπει να στηθούν οι υπηρεσίες του κράτους από το μηδέν. Μεταξύ άλλων, προτείνεται κατάργηση ειδικών γραμματειών και οργανισμών των υπουργείων, αξιολόγηση προσωπικού και ανακατανομή αρμοδιοτήτων, εκχώρηση αρμοδιοτήτων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και μταφορά τομέων σε ιδιώτες.
Σύμφωνα με το σχέδιο της Task Force, που δημοσιεύει η εφημερίδα Το Βήμα, την Κυριακή, κάθε υπουργείο:
Θα έχει μία γενική γραμματεία
Οι γενικές διευθύνσεις σε κάθε γενική γραμματεία δεν θα πρέπει να ξεπερνούν τις τρεις
Οι διευθύνσεις κάθε γενικής διεύθυνσης θα είναι ως επτά
Επτά θα είναι και τα τμήματα κάθε διεύθυνσης
Στο νέο σχήμα θα ενταχθούν και οι υπάλληλοι που υπηρετούν σήμερα στις ειδικές γραμματείες και στα αυτοτελή γραφεία.
Το σχήμα θα οδηγήσει σε ευρείες ανακατατάξεις, όπως για παράδειγμα στο υπουργείο Μεταφορών στο οποίο καταγράφηκαν 45 διευθύνσεις που εποπτεύονται από 13 γενικές διευθύνσεις.
Η κυβέρνηση ταυτόχρονα με την αναδιάρθρωση των δομών, όπως προκύπτει από την πρόταση της Task Force, θα προχωρήσει και σε ριζική ανακατανομή των αρμοδιοτήτων των υπουργείων.
Τούτο διότι, σύμφωνα με τα ευρήματα σχετικής έρευνας, οι επιτελικές αρμοδιότητες δεν ασκούνται σήμερα από τα υπουργεία αλλά από νομικά πρόσωπα που έχουν συσταθεί με στόχο την εξυπηρέτηση κυρίως πελατειακών σχέσεων.
Ενδεικτικό είναι ότι ένα σημαντικό ποσοστό των αρμοδιοτήτων (περίπου το 37%) έχουν εκχωρηθεί με νομοθετικές πράξεις ή υπουργικές αποφάσεις, χωρίς δηλαδή να υποστούν τον έλεγχο του Συμβουλίου της Επικρατείας, γεγονός που όπως αναφέρεται «προκαλεί προβληματισμό τόσο για τη νομική όσο και, κυρίως, για την οργανωτική και διοικητική του ορθότητα και ποιότητα».
Ήδη έχουν καταμετρηθεί 27.995 αρμοδιότητες μόνο σε επίπεδο κεντρικής διοίκησης με αποτέλεσμα η Ελλάδα να κατατάσσεται στις τελευταίες θέσεις της Ευρώπης των «27» όσον αφορά την εξυπηρέτηση των πολιτών.
Από το σύνολο των αρμοδιοτήτων οι 10.765 είναι επιτελικές, αν και δεν ασκούνται από τα υπουργεία, αλλά κυρίως από νομικά πρόσωπα των υπουργείων, οι 9.816 είναι υποστηρικτικές, οι 998 παροχικές και οι 1.563 ελεγκτικές.
Εκτός τούτου, έχουν καταμετρηθεί 1.563 διαδικασίες αυτοψιών και ελέγχων που συνοδεύουν τις χορηγήσεις αδειών σε επιχειρήσεις και πολίτες. Οι διαδικασίες αυτές δημιουργούν μία παράλληλη γραφειοκρατία «που χαρακτηρίζεται από συγχύσεις, περιττά διοικητικά βάρη και έλλειψη επιχειρησιακής λογικής, αφού οι περισσότερες από αυτές περιορίζονται στον έλεγχο νομιμότητας και δεν υπεισέρχονται στον απολύτως αναγκαίο έλεγχο της ποιότητας των αποτελεσμάτων».
Κόστους 10 δισ. ευρώ η γραφειοκρατία
Από την άλλη πλευρά, έχει εκτιμηθεί ότι η γραφειοκρατία προκαλεί επιβάρυνση ύψους περίπου 10 δισ. ευρώ στον κρατικό προϋπολογισμό και η μείωσή της κατά 25% μπορεί να επιφέρει εξοικονόμηση πόρων αξίας 1 δισ. ευρώ στο ΑΕΠ.
Η γραφειοκρατία είναι πράγματι ένα «τέρας» που περιορίζει κατά περίπου 7% το ΑΕΠ και θέτει φραγμούς στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων και στην προσέλκυση επενδύσεων. Αν η κυβέρνηση είχε καταπολεμήσει τη γραφειοκρατία δεν θα χρειαζόταν να προχωρήσει σε μειώσεις των κατώτατων μισθών και σε περικοπή των συντάξεων.
Οι εμπειρογνώμονες της Task Force προτείνουν, κατ' αρχάς, ανακατανομή των αρμοδιοτήτων, που θα παραμείνουν στην κεντρική διοίκηση και δεν θα εκχωρηθούν στους δήμους, στις περιφέρειες και στους ιδιώτες, μέσω των νέων οργανισμών των υπουργείων.
Παράλληλα, για να απλοποιηθεί το πολυδαίδαλο διοικητικό σύστημα εξετάζεται και η κωδικοποίηση των υφιστάμενων αρμοδιοτήτων, έτσι ώστε να υπάρχει σαφής εικόνα του «ποιος κάνει τι σε κάθε υπουργείο».
Εκτιμάται πάντως ότι η δημοσιονομική κρίση μπορεί να συμβάλει θετικά σε αυτή την κατεύθυνση, καθώς οδηγεί στη λήψη μέτρων μείωσης του διοικητικού κόστους. Ετσι σχεδόν όλες οι εκτελεστικές και παροχικές αρμοδιότητες που ασκούνται σήμερα από τα υπουργεία και αφορούν αδειοδοτήσεις και εν γένει την εξυπηρέτηση των πολιτών θα μεταφερθούν στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, ενώ μία σειρά τομείς του Δημοσίου, όπως η καθαριότητα και οι υπηρεσίες προμηθειών, θα εκχωρηθούν στον ιδιωτικό τομέα.
Η εκχώρηση αρμοδιοτήτων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, όπως επισημαίνουν στελέχη του υπουργείου, θα καταβληθεί προσπάθεια να συνοδευτεί και με απλοποίηση των διαδικασιών.
Αξιολόγηση υπαλλήλων
Σε μαζικές μετακινήσεις και απολύσεις μέσω του καθεστώτος της εργασιακής εφεδρείας, που θα προσλάβει μόνιμο χαρακτήρα ώστε να επιτευχθεί η απαίτηση της τρόικας για 150.000 αποχωρήσεις υπαλλήλων ως το 2015, θα οδηγήσει η αξιολόγηση του προσωπικού του Δημοσίου.
Η διαδικασία της αξιολόγησης αναμένεται να ξεκινήσει αμέσως μετά την ολοκλήρωση της οργανωτικής αναδιάρθρωσης των υπουργείων, από την οποία θα προκύψει σαφής εικόνα για τις ανάγκες στελέχωσης των νέων υπηρεσιών και κυρίως για τις δεξιότητες που απαιτούνται για την κάλυψη των νέων θέσεων που θα προκύψουν.
Γεγονός είναι πάντως ότι η αλλαγή του ρόλου των υπουργείων, που καλούνται πλέον να επιτελούν επιτελικές κυρίως λειτουργίες, απαιτεί τη στελέχωσή τους με προσωπικό υψηλής κατά κανόνα κατάρτισης. Αυτό θα είναι και το πρώτο κριτήριο για την αξιολόγηση του προσωπικού ώστε να αποφευχθεί στο μέλλον το φαινόμενο κρίσιμοι τομείς του κράτους να στελεχώνονται με υπαλλήλους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως συμβαίνει σήμερα.
Έτσι, το ποσοστό των υπαλλήλων Δευτεροβάθμιας και Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης - καλύπτουν σήμερα το 32% των θέσεων των υπουργείων - θα μειωθεί δραστικά με την κατάργηση των οργανικών τους θέσεων. Οι υπάλληλοι που υπηρετούν σε αυτές τις θέσεις είτε θα μετακινηθούν είτε θα πάρουν τον δρόμο της απόλυσης.
Προκειμένου να διευκολυνθεί η κινητικότητα των δημοσίων υπαλλήλων η κυβέρνηση προτίθεται να προχωρήσει και σε κατάργηση των 1.347 ξεχωριστών κλάδων που υπάρχουν σήμερα στη Δημόσια Διοίκηση και να συστήσει διυπουργικούς κλάδους. Σε αυτούς ύστερα από αξιολόγηση θα εντάσσονται οι υπάλληλοι που πληρούν τις προϋποθέσεις και οι οποίοι θα μπορούν εν συνεχεία να υπηρετούν σε όποιον φορέα της διοίκησης προκύπτει ανάγκη στελέχωσης.
Η αξιολόγηση των υπαλλήλων, από την άλλη πλευρά, δεν θα γίνει με βάση τα υφιστάμενα καθηκοντολόγια και προσοντολόγια. Ούτε βεβαίως μόνο με βάση τα τυπικά προσόντα, όπως είναι ο χρόνος υπηρεσίας, η οικογενειακή κατάσταση κ.ά., που αναγράφονται στους ατομικούς φακέλους τους.
Βασικό κριτήριο της αξιολόγησης θα είναι αν οι υπάλληλοι μπορούν να ανταποκριθούν στα περιγράμματα θέσης που θα δημιουργηθούν σε κάθε υπουργείο. Τα περιγράμματα θέσης συνδυάζουν δύο κυρίως χαρακτηριστικά:
Περιγράφεται λεπτομερώς τι καλείται να κάνει ο υπάλληλος που θα καλύψει τη συγκεκριμένη θέση.
Αποτυπώνει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τα προσόντα τα οποία οφείλει να έχει.
Οι δημόσιοι υπάλληλοι, με άλλα λόγια, θα αξιολογηθούν ως προς την καταλληλότητά τους να υπηρετήσουν σε μια θέση όχι μόνο βάσει των τυπικών προσόντων τους.
Δεν μας ειπαν και τιποτα καινουργιο.
καιρός είναι να μπεί μια τάξη πλέον...
όσοι καλοπέρασαν, καλοπέρασαν. όσοι σκεφτόντουσαν για το μέλον να χωθούν κάπου για να καλοπεράσουν, ας το ξανασκεφτούν.
αν και το μύνημα γενικότερα το έχουμε πάρει εδώ και καιρό για το τι θα συμβαίνει με το δημόσιο τα επόμενα χρόνια...
απο'δώ και πέρα, δουλειά.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Stathis (26-02-12)
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
Samaro (26-02-12)
nikos1400 (26-02-12)
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
Η Τρόικα διώχνει …. τον Τόμσεν;
Όπως γράφει σήμερα το ΅Πρώτο Θέμα” ο Πολ Τόμσεν και ο Κλάους Μαζούχ, οι εκπρόσωποι δηλαδή του ΔΝΤ και της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας στην Αθήνα,
αποσύρονται από την τρόικα ως αποτυχημένοι καθώς τα μέτρα που είχαν προτείνει απέτυχαν παταγωδώς.
Η συνέχεια εδώ :https://www.antinews.gr/2012/02/26/149367/
Panos 316T (26-02-12), Thomelef (26-02-12)