και η διαδικασια ψαξιματος s38b36 αρχισε....
βρεθηκε τροπετο μ5 ε34 με 3.6lt...τωρα θα παμε μαζι με το μηχανικο να δουμε αν τα μηχανικα μερη αξιζουν...για να δουμε..
alexk (01-03-12), Stunt Mike (01-03-12), ziaba (04-03-12)
αντε με το καλο
nik200 (01-03-12)
nik200 (04-03-12)
ψάξε για 38αρι που ναι πιο καινούριο + δυνατό
νικ γιατί δε σκέφτεσαι κ προς v8 μεριά που είναι πανφτηνά (εκτός από το κιβώτιο), έχουν τρελή ροπή (40kg), στροφαρουν πολύ + θα χεις πολύ καλυτερο ζύγισμα στ 30αρι (σε σχέση με το big straight six) ότι πρέπει για driftοκαταστάσεις
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
ziaba (05-03-12)
Θελει πολλη εξτρα δουλεια για να μπει πανω το V8 σε σχεση με το Μ5 Ε34....καρτερ,εξατμιση,πατεντ ες σασμαν,φτιαξιμο κεντρικου,διαφορικο.....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
βρε παιδια...ακουστε με...
τοσα χρονια καταφερνω να χαλαω μοτερια συμβατικα..καθημερινα, ποταπα, τραγικα (οπως ειπε και η τζουλια....)..μια φορα εχω αχτι να χαλασω και ενα καλο μοτερ....
και τωρα ο πραγματικος λογος ή τι ακριβως σκεφτομαι..πιστευω οτι μονο τα m μοτερ εχουν αυτο το top end στον κοφτη..και συγκριμενα ποτε δεν το ειχα πλην του μ3 μου..οποτε ειπα μια φορα να αλλαζω ταχυτητα προς τα πανω και να τρελαινεταιιιιιι....ετσι για το γαμωτο ρε παιδι μου....
υγ...ευχαριστω ολους οσους υποστηριζουν την επιλογη μου..και αυτο το project...ολους τους φιλους εδω που μπορει να μην γνωριζομαστε αλλα δεν παιζει ρολο..ολους αυτους που μας βοηθανε στην τρελλα μας..που μας δινουν κουραγιο στις δυσκολιες και αντιξοοτητες που περναμε για να φτιαξουμε αυτα τα αμαξια...να ειστε καλα ολοι...