Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 28

Θέμα: M550xd

  1. #1
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    817
    Thanked
    420
    Rides
    1

  2. The Following 3 Users Say Thank You to PATSIMINI For This Useful Post:

    Eleni (22-02-12), Stamatis (21-02-12), VanVIC (22-02-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εμετός μου ήρθε.
    είδα το σήμα ///Μ στο καπώ και άκουσα το τσικι τσικι του ντήζελ...

    μπλιαχ.

    χαλάστηκα.

  4. #3
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    817
    Thanked
    420
    Rides
    1

    Προεπιλογή M550xd

    Το πως ανεβαζει ομως δε λεγεται!!!

  5. #4
    Εγγραφή
    15-05-11
    Περιοχή
    Garden State
    Ηλικία
    62
    Μηνύματα
    3.616
    Thanked
    11510
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    γιατι σε χαλασε? και το 550Μ ? η μονο το ντηζελ? Δεν το εχουν φερει σε ντηζελ ακομη εδω...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Eleni : 22-02-12 στις 04:32
    Become the person you would want to have as a friend yourself!!!!!

  6. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ντηζελ Μ;
    Δε νομιζω.

  7. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ΟΚ ας κάνουμε αποκαθήλωση των σημάτων Μ και ας μείνει το υπόλοιπο ως έχει.
    Η άποψή μου (την έχω γράψει και σε άλλο σχετικό thread) είναι ότι πρόκειται για εξαιρετική περίπτωση αν αναλογιστούμε τί συνδιάζει και τί προσφέρει.
    Η μόνη ένσταση που έχω λάβει έχει να κάνει με το πως ακούγεται (απ΄εξω) το συγκεκριμένο μοτέρ. Μέσα έχει γίνει πολλή δουλεία με την ηχομόνωση και την "ακουστική" γενικότερα.
    Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για 6 κυκίνδρους και όχι για 4 ...


    Υ.Γ.: Τελικά το στροφόμετρο τελειώνει σε 6 και όχι σε 7 (όπως νόμιζα). Ξέρω ότι κι αυτό "χαλάει" την αισθητική του πίνακα οργάνων.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη VanVIC : 22-02-12 στις 06:52

  8. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ας εβγαζε μια μεση λυση ρε Βαγγελη.
    Ας τα ελεγε Αλπινα. (να την αγοραζε)
    Πως κανει η Αουντι με τα s και τα rs.
    Το Μ ηταν πολυ ισχυρο brand και αυτο το downgrade δεν μου ακουγεται καλα
    Ας τα ελεγε division specials, ας τα ελεγε edition M.
    Το μονο που μενει ειναι πλεον να βγαλει και η honda υβριδικο σπορ.



    No wait......

    Crz




    SHIT......

  9. The Following 3 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    ghost-rider (22-02-12), gnx (22-02-12), Nikos (22-02-12)

  10. #8
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    817
    Thanked
    420
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εγω νομιζω οτι ακουγεται μια χαρα τωρα για το εξω δε με νοιαζει καν....επισης πιστευω οτι δεν γινεται καμια συγκριση με τα Μ και τα Μ Performance..αλλο το ενα αλλο το αλλο...προκειται για πιο σπορ σειρα χωρις τα μαγικα που συνοδευουν καθε Μ....και αν απο αυτο βγουν και 3,4 μοτερ διαμαντια εστω και Diesel τοτε απο μενα μονο Bravo!!!!!

  11. #9
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Smile

    75 κιλα ροπη

  12. #10
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πάτρα
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.147
    Thanked
    4325
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    M ντίζελ, ακούγεται σαν ταξί, και έχει στροφόμετρο 6άρι.
    Άντε και το επόμενο να είναι μπροστινοκίνητο.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP